roolilatti mure

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

roolilatti mure

Lugemata postitus Postitas elias »

Teeninudes üeldi jah et tükk väljas, otsi uus roolilatt, vaatasin ise järele ja tegin pildi,
kaitse kumm oli pooleldi katkine, ka see ääris kuhu otsa kumm kinnitub suts katki aga mingi äärised veel otsas.
Ma arvan hädaga saaks uue kommi kinni küll... või mis arvate? (muidugi mitte lihtsal kinni tõmmates vaid midagi vahele et ka otsast jälle ära tule.)

Teine küsimus oleks:
kui keerata rool välja ja välja tulnud osa käega sikutada siis latt loksub, ega vist ei tohiks?
roolivardad tahvad ka muidu vahetust...
ja loksub üles alla sikutades mitte vasakule paremale ehk rataste keeramine.
Pilt Pilt
Viimati muutis elias, 19 Okt 2011, 21:44, muudetud 2 korda kokku.

ede74
Huviline
Postitusi: 151
Liitunud: 16 Mär 2008, 18:12
Telefon: 5263912
Auto: VW JETTA VR6 BANKSTON GLX 130KW,VW golf 3 TDI 66w VW golf V 2,0 TDI 103 kw
Asukoht: Raplamaa

Re: roolilatti mure

Lugemata postitus Postitas ede74 »

kindlam on roolilatt välja vahetada kui pärast roolivõimu pump otsad annab ja enam keerata ei saa.
VR6

elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: roolilatti mure

Lugemata postitus Postitas elias »

ee miks pump peaks otsad andma?

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Re: roolilatti mure

Lugemata postitus Postitas pppp »

Kui latt veel ei leki, siis lähiajal hakkab see seda kindlasti tegema. Ühel hetkel jääb pumbal õli väheks ja edasi pole vast vaja seletada...

elias
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: roolilatti mure

Lugemata postitus Postitas elias »

Veel ei leiki,
aga kas see on normaalne et latist üles alla liigutades on loks?
Kas kasutatud kuskilt varuosadest tasub vaadata?
kuidas kasuatud latti kontrollida et ta on korras?

E:kas see mulle sobiks?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/1866/7026 ... 0,3/470748" onclick="window.open(this.href);return false;

mul USA XTR latt, ei tea mis latt see on.
Viimati muutis elias, 20 Okt 2011, 16:49, muudetud 1 kord kokku.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: roolilatti mure

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

No on teil teema. Võimendusega rooli latil ei ole õli leket. On loks vardal. On katki tolmu kaitsed nn . (karmoskal). Vaheta tolmu kaitse. See niigi suur töö,kuid roolilati vahetus on kordades suurem töö. Oli kunagi ka faktiliselt teema foorumis et panna korpusesse (juhi poolsesse).puks. Roolilati korpusesse. Kuhu see teema kadus? Anno. Domino-2008 12.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: roolilatti mure

Lugemata postitus Postitas GTI »

Pildi järgi näha, et karmoskat (foorumi eesti keel?!) pole kuhugi enam suurt kinnitada, korrosioon on hammaslatil juba oma töö teinud ja pea see õli lekegi ei tule. Samas selliselt oksüdeerunud latti vana vastu-korras remondituga enam ei vaheta (s.t. korpuse hüvitust ei saa), kuna neil nõutakse korpuse korrasolu ja korrosioonikahjustuste puudumist sees. Reaalsem vast kellegi kasut. korras leida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”