golf 3 aastaks 93 bensu näidik.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
garol18
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 16 Nov 2011, 11:51
Auto: Vw Golf 3
Asukoht: Tartu

golf 3 aastaks 93 bensu näidik.

Lugemata postitus Postitas garol18 »

nii mure siuke, tangid täis paagi näitab bensu kuni pooleni ja siis kukub nulli ja kõik , vahepeal tõuseb ja see ka väga harva , olen proovind teiste kelladega puhastasin klemme aga ikka sama jama, milles võib asi olla ja kui palju võib see ujuk maksta ja kas ise saab seda kodus vahetada ?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7997
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Re: golf 3 aastaks 93 bensu näidik.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Bensuanduri vahetamiseks tuleb pakiruumist põhja luuk 3 kruviga lahti teha, siis pääseb paagile ligi. Paagi pealt suur kinnitusmutter lahti keerata ja voolikud eemaldada. Ujuk asub pumba korpuse küljes, selle kättesaamiseks tuleb pump paagist eemaldada. Uus andur näiteks VR6-le on uuena ca. 170 eur, tasub uurida kasutatud asja, aga siis igal juhul testriga korrasolekut kontrollida. Andurid on erinevad olenevalt mootorist ja auto tootmisaastast.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1060
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: golf 3 aastaks 93 bensu näidik.

Lugemata postitus Postitas Siksaator »

Äkki seletad selle testriga kontrollimist tiba lähemalt :P .

GTI
Moderaator
Postitusi: 7997
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Re: golf 3 aastaks 93 bensu näidik.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Siksaator kirjutas:Äkki seletad selle testriga kontrollimist tiba lähemalt :P .
Paagiandur on olemuselt reostaat, mille takistus muutub ujuki asendi muutudes - seda takistust mõõdadki ujuki alg ja lõppasendis ning vahepealsetes asendites (tester on ühendatud anduri klemmidele), liigutades ujukit ning jälgides, et testrinäit (takistus) muutuks sujuvalt ning ei esineks kuskil katkestusi. Sobivam on mõõtmiseks kasutada vana tüüpi skaalaga (analoog-) testrit, kuna digitestrite näit on suht inertne ehk raskesti jälgitav.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Elektroonika”