Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
- Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
- Asukoht: ELVA
Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Tere.
Ootaks arvamusi,plaanis osta golf4 1,9 66kw tavalise pumba ja pihustitega seda autot vist ainult kuni 2002a.Mootor 74kw-85kw pumppihustiga,aga jälle see eest uuem aasta.
Küsimus ongi kas osta nats vanem ja tavadiisel või siis uuem ja pumppihustitega?
Olen kuulnud igasugu arvamusi ,et pumppihustid väga kapriised kui kütus natukenegi saast kohe keerab tuksi,suht kallis lugu midagi 5000kr.tükk olen kuulnud.On see siis nii või mitte.
Eriti oodatud arvamused kellel endal seda sorti auto ja mootor
Tänud ette.
Ootaks arvamusi,plaanis osta golf4 1,9 66kw tavalise pumba ja pihustitega seda autot vist ainult kuni 2002a.Mootor 74kw-85kw pumppihustiga,aga jälle see eest uuem aasta.
Küsimus ongi kas osta nats vanem ja tavadiisel või siis uuem ja pumppihustitega?
Olen kuulnud igasugu arvamusi ,et pumppihustid väga kapriised kui kütus natukenegi saast kohe keerab tuksi,suht kallis lugu midagi 5000kr.tükk olen kuulnud.On see siis nii või mitte.
Eriti oodatud arvamused kellel endal seda sorti auto ja mootor
Tänud ette.
Viimati muutis argo, 04 Mär 2012, 11:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: tavalised pihustid vs pumppihustid
Minul on olemas nii pumppihustitega kui ka tavaline diisel VW. Kui masinad on korras, siis vahet pole, uuem ikka edevam Ühte ma ütlen, remondist sa ei pääse, kui kavatsed selle autoga ikka sõita, mitte garaaži alla seisma panna. Mida uuem masin, seda rohkem sõlmesid, keerukam ehitus ja kallimad jubinad. Kui nii vana autot vaatad (Tundub siis et kuhugile 10 aasta vanuste kanti piilud), siis mina võtaks tavalise diisli. Aastat pole mõtet siin vaadata. See paar aastat uuem auto toob ainult rohkem peavalu. Kulunud on nii 2002 kui 2005 mootorid, ainult et vanema mootori remont on reeglina odavam. Aga jah, eks arvamusi ole seinast seina. Paljud jahivad seda aastaarvu, aga selle peale ei mõtle, et see paari numbri võrra uuem aasta keevitab esiteks ostuhinnale kõvasti juurde, teiseks, võimalik remondikulu on ka suurem. Uuemat aastaarvu vaata siis, kui valikus on kaks ühesugust masinat, mille hind ja üldine seisukord on samad. Paljud ostavad "hea" aastaarvuga auto, mis on täielik ront, ehkki sama raha eest oleks saanud paar aastat vanema masina, mis on tip-top korras. Kõik on siin ostja valik muidugi.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Ma ostaks raudsel PD mootoriga. Enne PD mootorit oli 1.9 66kw TDI 1994, võtis kütet rohkem(c.a 5,9-6.4l/100km), käis rohkem kui poole halvemini edasi ja(auto treiler koos 1.2tonni massiga näiteks ei jõudnud eriti vedada, 3-4 käik max ja siis ka max 80 alla mäge ) jõudu oli vähem. Praegu on 74kw ja käib meeletult edasi(3 käik asvaldil tühja saada pole probleemi. ), võtab suvel kütet 4.8-5l ja remontinud pole midagi(100k läbisõit, 2008aasta.)
Viimati muutis Siim, 04 Mär 2012, 13:24, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Ka 81 on tavalise kõrgsurvepumbaga mootor. Kuna ise remondimees pole, siis räägin seda, mis ise kuulnud olen ja kõrva taha pannud. PD-le läheb 5W30 õli, mis on juba märksa kallim, kui pumbaga 5W40. Kui õlivahetusi rohkem, kui kord aastas ja rahakotis iga euro loetud, siis tee oma järeldused.
Vamps, kes sõidab 85kW PD-ga rääkis, et käis sõbrale 81kW-st pumbaga masinat yle vaatamas, siis ei olnud masin nii ergas, kui tema PD. Omadest kogemustest ytlen, et 81kW hätta ka ei jäta. Päris maja pole vedanud. Samas VWM ei kurda ka oma 66kW bora mineku yle.
Kütuse poolest olen niipalju kuulnud, et PD ei taha eriti jama süüa. Samas kõrgsurvepumbale võib kallata ja on kallatud vene kytet ja pole häda midagi. Ega PD-ga ei julgeks proovida, kuna pihustit pole odavamate killast.
Aga kui Eesti tanklatest plaan tankima hakata, siis ära selle pärast kyll põe, kui just nurgataguseid ei hakka kylastama.
Ahjaa, 66kW vaata yle ka see, kuidas soojast peast käivitub. Mingi ajani on neil softis mingi jama sees, et soojalt tahab pikka käiamist.
Vamps, kes sõidab 85kW PD-ga rääkis, et käis sõbrale 81kW-st pumbaga masinat yle vaatamas, siis ei olnud masin nii ergas, kui tema PD. Omadest kogemustest ytlen, et 81kW hätta ka ei jäta. Päris maja pole vedanud. Samas VWM ei kurda ka oma 66kW bora mineku yle.
Kütuse poolest olen niipalju kuulnud, et PD ei taha eriti jama süüa. Samas kõrgsurvepumbale võib kallata ja on kallatud vene kytet ja pole häda midagi. Ega PD-ga ei julgeks proovida, kuna pihustit pole odavamate killast.
Aga kui Eesti tanklatest plaan tankima hakata, siis ära selle pärast kyll põe, kui just nurgataguseid ei hakka kylastama.
Ahjaa, 66kW vaata yle ka see, kuidas soojast peast käivitub. Mingi ajani on neil softis mingi jama sees, et soojalt tahab pikka käiamist.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Üldiselt, kui soojalt tahab pikka käiamist, on pumbapea kulunud. Testida saab nii, et sõidad mootori soojaks, siis jahutad pumbapea maha (valad 2 liitrisest pudelist peale vett näiteks). Kui pärast seda on käivitus ok, siis hakka uut pumpa sebima.
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Soojalt kehv käivitus võib olla ka starteri probleem. Ostsin täits uue pumba, kuna õeldi ka, et pump läbi. Panin peale, midagi ei muutunud. Vahetasin starteri ära, ja auto läheb peale seda ka soojalt käima ilusti. Kummaline, aga nii on. Ja starteri häälest polnud kuulda, et aeglaseks jäänud ja külmalt käivitus ilusti
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Ise eelistasin tavaliste pihustitega masinat. Otsisin 81kw golfi omale. Paraku oli küll juba see uuem variant, millel hammasrihma vahetus kallim. Kütusekulu 5 kandis reaalselt, mitte kompuutri järgi. Ja ei muretse, kui mingit kahtlasemat kütust masinasse valan. Hooldus lihtne ja kui tuleb tahtmine pihustid ära vahetada, siis väga ei kurvasta:-D Siiani suurim kulu uus tehasetaastatud pump... seegi siis ostetud asjatult ja praegu kogub tolmu riiulil.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
- Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
- Asukoht: ELVA
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Ma tänan väga kõiki vastajaid ja arvestan igati siin mainitud ütlustega.
Suured tänud veelkord asjaliku nõu eest
Suured tänud veelkord asjaliku nõu eest
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
VeiksK. Samasugust juttu oleksin ka mina rääkinud auto ostjatele foorumis. Tegelikkuses on samuti olnud. Kinnitan VeiksK juttu kell 11. 02. 04 03.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Kasutan teemat ära, selline värk, et kui mini 8000 km tagasi sai PD 85kw mootorile sisse tavaline 5w40 täissünt, siis kas peaksin kiiremas korras hakkama nüüd õli vähetama kahjustuste ennetamiseks või ei ole hullu?romeoD kirjutas:PD-le läheb 5W30 õli, mis on juba märksa kallim, kui pumbaga 5W40.
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
On inimesi, kes sellega ära sõidavad, samas ise ei riskiks. Ega niisama pole ju kindlad õlityybid välja mõeldud. Mineraalõli sa ju ei kasutaks?Taffa kirjutas:Kasutan teemat ära, selline värk, et kui mini 8000 km tagasi sai PD 85kw mootorile sisse tavaline 5w40 täissünt, siis kas peaksin kiiremas korras hakkama nüüd õli vähetama kahjustuste ennetamiseks või ei ole hullu?romeoD kirjutas:PD-le läheb 5W30 õli, mis on juba märksa kallim, kui pumbaga 5W40.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
inimesed ei saa ikka aru et viskoosus ei ole siin nii väga asja määrajaks, vaid see millisele/millistele vw õli normidele see vastab...eeldatavasti peaks 15tkm/12kuud-kumb ennem tuleb, välba puhul kasutama sinu moto puhul õli mis vastab vähemalt vw 505.01 normile. Kui juba 506.01 v 507.00 vms siis see katab kõik eelmised ehk sobivad samuti ainult et hinnavahe väike neil sees v isegi olenevalt õli tootjast üsna suur. Kuna nüüd inglismaal olles saab järgmiseks autoks olema Bora tdi 96kw mis siis kah PD moto siis sellel samuti miinimum nõue 505.01 eelpool nimetatud välba puhul ja kavatsen sisse osta Castroli Turbo Diesel EDGE 5w40 õli millel siis pakendil kirjas et vastab ka sellele vw505.01 normile ja on täissünt...õigemini castrolil peaks lausa olema VW aproval mitte et ainult vastab normile mis kah tegelt väike nüanss nende õlide puhul kuigi kui see seal pakendil kirjas ja vähegi tuntud tootja siis ei oma see tähtsust sest ükski endast lugu pidav tootja ei hakka selliste asjadega hämama. Aga see selleks....seega olemas ka 5w40 õlisid mis vastavad vanemate PD motode õli nõuetele. Kui juba moto kuhu alla vw507.00 normi õli kallata ei tohi siis jah need enamus miskised 5w30 v lausa 0w30 aga nii vänget kraami pmt ei ole tarvis sisse osta kui vahetad õli õigeaegselt...pealegi hinnavahe kah üsna suur.Taffa kirjutas:Kasutan teemat ära, selline värk, et kui mini 8000 km tagasi sai PD 85kw mootorile sisse tavaline 5w40 täissünt, siis kas peaksin kiiremas korras hakkama nüüd õli vähetama kahjustuste ennetamiseks või ei ole hullu?romeoD kirjutas:PD-le läheb 5W30 õli, mis on juba märksa kallim, kui pumbaga 5W40.
Viimati muutis copilot, 07 Mär 2012, 01:31, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
http://castroledge.com/oil-range/turbo-diesel-5w-40
Kui keegi ei usu
kuigi pildil 5w30, mis vastab isegi vw507.00 normile. Samas kui vaadata Castrol EDGE 0W-30 v 0w40 v siis tavalist EDGE 5w40 siis need vastavad ainult max vw505.00 normile st sobivad diislite puhul nn vanakooli diisllitele ehk siis viskoossuse klassiga võib pmt peldikus p*ed pühkida. Kokkuvõtteks arvan, et halamine pd kallite pihustite v nuka probleemide üle, läheb paljuski selle kapsa aeda, et kasutatakse kas vale õli v siis lastakse üle õli vahetuse intervallist...rääkimata mingist longlife teemast mis minu jaoks paras BS.
Eks si** küte annab oma osa aga siiski...kui õigel ajal õli vahetada ja kasutada õiget õli siis peaks 1,9 TDI olema maakeeli suht "pommikindel". Pigem on õige diislite puhul vahetada õli juba seal 10tkm kandis mida ma ka enda vankooli diisli puhul harrastasin st 10tkm täitumisel hakkasin juba selle peale mõtlema ja vastavalt finantsile sai see õli ja filter hiljemalt 12tkm täis saamiseks ära vahetatud. Nagu küla koerale, nõnda koer külale...kehtib paljuski ka tehnika puhul.
Kui keegi ei usu
kuigi pildil 5w30, mis vastab isegi vw507.00 normile. Samas kui vaadata Castrol EDGE 0W-30 v 0w40 v siis tavalist EDGE 5w40 siis need vastavad ainult max vw505.00 normile st sobivad diislite puhul nn vanakooli diisllitele ehk siis viskoossuse klassiga võib pmt peldikus p*ed pühkida. Kokkuvõtteks arvan, et halamine pd kallite pihustite v nuka probleemide üle, läheb paljuski selle kapsa aeda, et kasutatakse kas vale õli v siis lastakse üle õli vahetuse intervallist...rääkimata mingist longlife teemast mis minu jaoks paras BS.
Eks si** küte annab oma osa aga siiski...kui õigel ajal õli vahetada ja kasutada õiget õli siis peaks 1,9 TDI olema maakeeli suht "pommikindel". Pigem on õige diislite puhul vahetada õli juba seal 10tkm kandis mida ma ka enda vankooli diisli puhul harrastasin st 10tkm täitumisel hakkasin juba selle peale mõtlema ja vastavalt finantsile sai see õli ja filter hiljemalt 12tkm täis saamiseks ära vahetatud. Nagu küla koerale, nõnda koer külale...kehtib paljuski ka tehnika puhul.
Viimati muutis copilot, 07 Mär 2012, 02:28, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
- Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
- Asukoht: L.-Viru
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
copilot-mis õli sa soovitaksid siis 96kw pd mootorile?
Vahetasin just õli ja sisse läks castroli edge 0w-40.
Ja on kellegil vene kütte kasutamine konkreetselt midagi ära rikkunud pd mootoril?Venes uuemad vag grupi masinad ringi sõidavad ja pole kuulnud,et kütuse pärast jamasi oleks.
Vahetasin just õli ja sisse läks castroli edge 0w-40.
Ja on kellegil vene kütte kasutamine konkreetselt midagi ära rikkunud pd mootoril?Venes uuemad vag grupi masinad ringi sõidavad ja pole kuulnud,et kütuse pärast jamasi oleks.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
ma ei oska midagi konkreetset soovitada, räägitakse et hea ja ka selline koht nagu diislimeister mis ülemistel , kasutab ning soovitab Mobil 1 ESP Formula 5w30 mis vastab juba vw507.00 normile aga selle liitri hind juba üsna krõbe. Ise plaanin sisse kallata selle samuse millest rääksin ehk siis Castrol EDGE Durbo Diesel 5w40 mis vastab vw505.01 normile kuna esiteks saab ebaist seda normi hinnaga kätte a niikuinii hakkan seal 10tkm täitumisel uuele õlivahetusele mõtlema .Mis normile see edge 0w40 ka vastas? Kodulehe järgi 0w30 vastab ainult max 505.00 normile mis siis ei ole küll volkari PD motole mõeldud vaid sobib diislite puhul nn vanakooli dislale.volx kirjutas:copilot-mis õli sa soovitaksid siis 96kw pd mootorile?
Vahetasin just õli ja sisse läks castroli edge 0w-40.
Ja on kellegil vene kütte kasutamine konkreetselt midagi ära rikkunud pd mootoril?Venes uuemad vag grupi masinad ringi sõidavad ja pole kuulnud,et kütuse pärast jamasi oleks.
Ei usu ise kah et korralik vene küte nii hull oleks....pigem see kui ostad kuskilt "made in kuuri taga" kraami mille päritolus ei saa kindel olla a la pestud küte jne.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Minge autopoodi ja otsige kompetentne müüja, küll nad teavad millist õli vaja läheb.
Viimati muutis R36, 07 Mär 2012, 18:23, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3328
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Isiklikult mina küll mingit suvalist müüjat ei usaldaks eriti. Nende puhul on tihti nii, et kui pärast selgub, et midagi on valesti siis tavaliselt on müüjal vahepeal mälulüngad tekkinud antud soovituse kohapealt. Niiet kindlam on ikka ise õlide spetsifikatsioonid ja sobivused enne ostu sooritamist selgeks teha.golfi_vend kirjutas:Minge autopoodi ja otsige kompetentne müüja, küll nad teavad millist õli vaja läheb.
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 30 Okt 2011, 16:51
- Auto: Passat variant 4motion 96kw tdi
- Asukoht: L.-Viru
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=7037155" onclick="window.open(this.href);return false;
Seda õli kasutasin.
Seda õli kasutasin.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
vut see õli vastab max vw505.00 tingimustele ehk siis mina seda õli poleks soetanud ja motosse valanud kui tegu PD motoga...vanakooli diislisse mida kasutan eestis ehk siis 81kw tandempumbaga vabalt...kuigi antud õli vast sellessegi motosse veidi kallis seda enam et ls reaalselt 400tkm...vanakooli diislisse saanud kallata PB 5w40 täissünti mis vastab vw505.00 nõudele mida siis antud motole tehase järgi sobib ja õigemini tehas ette kirjutab aga hind vähe soodsam kui Castrolil. vanematesse 1.9TDI PD motodesse vähemalt vw505.01 normile vastav õli kui teha intervalli 15tkm/1a olenevalt kumb ennem kätte jõuab...ja võimalik et ülemineku aastatel 1,9 pealt 2.0 tdi peale tahtsid juba veidi vängemat a la vw506.01 vms kraadiga õli.volx kirjutas:http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=7037155
Seda õli kasutasin.
Ja nõustuks HawkHill iga....näkku vaadates ei selekteeri niikuinii välja milline neist müüjatest kompetentne on...seda enam et eesmärk(vähemasti eestis) on ostjale midagi pähe määrida. Neid "automüüjaid" jms teenindajaid ennemgi nähtud, kes tegelt ise sellest tehnika asjandusest mitte emmigi ei mõika.
Viimati muutis copilot, 07 Mär 2012, 23:46, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
Õnneks on minul pool-tuttavad müüjad kelle käest on alati ostetud ja vist jäängi ostma ja ei saa kurta et midagi pähe on määritud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Tavalised pihustid vs pumppihustid?
nuh, igal mehel ei ole selliseid tuttavaid ja kui satub poodi inimene kel pole sellest teemast õrna aimugi, võib saada jumal teab mida.golfi_vend kirjutas:Õnneks on minul pool-tuttavad müüjad kelle käest on alati ostetud ja vist jäängi ostma ja ei saa kurta et midagi pähe on määritud.
Diesel Power KEEPS ME GOING