Chipbox?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Chipbox?
tervitus
selline küsimus siis suurele ringile
et lasin enda 1,9tdi 96kw aju chipi panna nüüd peaks juures olema +23kw+70nm homme lähen dünosse siis tulevad reaalsed numbrid
mis seis siis oleks kui lisaksin selle chipile veel chipboxi- http://www.chipdepotencia.info/skoda-su ... anguage=en" onclick="window.open(this.href);return false; mis lubab veel jõulisa 15-20%
palju annaks üldse 1,9tdi 96kw kw ja nm lisada.olen kuulnud et 1,9 tdi ja 152kw kuidas mootor vastu peaks
selline küsimus siis suurele ringile
et lasin enda 1,9tdi 96kw aju chipi panna nüüd peaks juures olema +23kw+70nm homme lähen dünosse siis tulevad reaalsed numbrid
mis seis siis oleks kui lisaksin selle chipile veel chipboxi- http://www.chipdepotencia.info/skoda-su ... anguage=en" onclick="window.open(this.href);return false; mis lubab veel jõulisa 15-20%
palju annaks üldse 1,9tdi 96kw kw ja nm lisada.olen kuulnud et 1,9 tdi ja 152kw kuidas mootor vastu peaks
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:00, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: chipbox
ricardo25 kirjutas:tervitus
selline küsimus siis suurele ringile
et lasin enda 1,9tdi 96kw aju chipi panna nüüd peaks juures olema +23kw+70nm homme lähen dünosse siis tulevad reaalsed numbrid
mis seis siis oleks kui lisaksin selle chipile veel chipboxi-http://www.chipdepotencia.info/skoda-su ... anguage=en mis lubab veel jõulisa 15-20%
palju annaks üldse 1,9tdi 96kw kw ja nm lisada.olen kuulnud et 1,9 tdi ja 152kw kuidas mootor vastu peaks
pmt chipi abil võimalik saada 110kw PD st mingisugune suurusjärk 136kw kätte ilma riistvara muutmata aga selle 96kw puhul jäävad piirajaks paraku veidi teine/väiksem turbo ja vb ka MAP sensor mis ei ole mõeldud 3,0 Bar i jaoks. Ainult chippimise abil ei ole mõtet kõvatada...pmt ei imesta kui ühel hetkel ei suuda sidur enam seda jõudu ratasteni edasi anda st libiseb üle mis tähendab et vaja vängemat sidurit. Pmt on vennad ka vanakooli 66kw diislist 200 heppa/150kw ilma probleemideta välja pigistanud aga see tähendab muidugi ka tõsiseid muid ümberehitusi sest nn stock riistvara seab piirid. Ennem tee veidi uurimistööd netis selle diisli tuunimise kohta siis hakka mõtlema kas on mõtet nii hullult chippida. kui selle lubatud kw ja väände preagu kätte saad siis hästi ja põhiline et ka ülejäänud riistvara sellele vastu peab pikemaajaliselt.
Viimati muutis copilot, 09 Apr 2012, 21:43, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: chipbox
sellest sain ennem aru lihtsalt näide ka 110kw puhul millel siis tiba teine riistvara ja ka aju seega 96kw+preagune chip+edasine chip ei anna sellist tulemust mis 110kw riistvara põhjal edasi chippimine....kuskil tuleb riistvaraliselt piir ja 96kw puhul kohe kindlasti varem. ehk siis et edasi hakata midagi tegema et saada see loodetud tulemus vaja ka riistvara vahetada ja et kogu see kupatus sellele valule ka vastu peaks.ricardo25 kirjutas:tegemist hetkel 1,9 tdi 96kw+ajuchip +23kw+70nm
tiptronic kastiga
kui ei eksi on olemas ka skoda v seati peal 130kw vms stockina aga sel kindlasti jällegi teine turbo ja kindlasti ka teised pihustid ja sidur jne et sellele väändele ja valule ka vastu pidada.
Viimati muutis copilot, 09 Apr 2012, 22:10, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: chipbox
ega see tiptronic ei ole ka teab mis raudkast kui ikka nii suured mõtted Nm juurde kruvida siis varem või hiljem vannub ka tema alla
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: chipbox
Ja mingist piirist hakkab diisel paratamatult tahmama kui jõudu paljalt chipi abil üles kruttida. Kas mugav automaatkastiga perekruiser millel on lont tagant väljas on ikka see mida sa tahad?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: chipbox
hakkasin ka ise mõtlema et kui tegu veel automaadiga siis see hakkab veel ennem lagunema kui manuaal ja selle remont juba teiset klassistalts20 kirjutas:ega see tiptronic ei ole ka teab mis raudkast kui ikka nii suured mõtted Nm juurde kruvida siis varem või hiljem vannub ka tema alla
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: chipbox
ja parandaks oma väidet selle 1,9 TDI PD stock võimsaima moto kohta...on see 130kw asemel tegelikult 118kw.
118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) (ätt) 3,750 rpm; 330 newton metres (243 lbf·ft) (ätt) 1,900 rpm — BPX, BUK
SEAT Ibiza Mk3 (BPX: 03/04->, BUK: 11/05-12/08) (engine exclusively developed by Audi for SEAT Sport)
118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) (ätt) 3,750 rpm; 330 newton metres (243 lbf·ft) (ätt) 1,900 rpm — BPX, BUK
SEAT Ibiza Mk3 (BPX: 03/04->, BUK: 11/05-12/08) (engine exclusively developed by Audi for SEAT Sport)
Viimati muutis copilot, 10 Apr 2012, 12:08, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: chipbox
arvata võib...aga eks seal ole teised pihustid, nukkvõll ja vändagrupp tugevam rääkimata sidurist ja sisselaske süsteemist jms et saavutada see võimsus ilma et asi laiali laguneks ja ikkagi heitgaasid oleks normides st ei oleks pidevalt taga tahmalonti mis kipub olema neil nn üle chipitud aga stock riistvaraga masinatel.tobimarg kirjutas:Ibiza aiste vahel võib see mootor ikka paras elajas olla:)
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: chipbox
Terericardo25 kirjutas:tervitus
selline küsimus siis suurele ringile
et lasin enda 1,9tdi 96kw aju chipi panna nüüd peaks juures olema +23kw+70nm homme lähen dünosse siis tulevad reaalsed numbrid
mis seis siis oleks kui lisaksin selle chipile veel chipboxi-http://www.chipdepotencia.info/skoda-su ... anguage=en mis lubab veel jõulisa 15-20%
palju annaks üldse 1,9tdi 96kw kw ja nm lisada.olen kuulnud et 1,9 tdi ja 152kw kuidas mootor vastu peaks
Kuidas on vastu pidanud ja millised on kommentaarid?
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: chipbox
kõik toimib auto tundub kohe kergem kui gaasi anda
mingit tahmalonti küll pole
tulemusega rahul aga alati jääb väheks
jyrisoo chippi soovitan julgelt
mingit tahmalonti küll pole
tulemusega rahul aga alati jääb väheks
jyrisoo chippi soovitan julgelt
Viimati muutis ricardo25, 11 Apr 2012, 17:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: chipbox
Sai siis jyrisoo ka oma Bora ja sõbra bemmi kallale lastud.
Õnneks ma saan natuke ka numbritest rääkida, kuna enne ja pärast sai G-techiga natuke katseid tehtud.
Autoks VW Bora 1.9TDI 96kw, manuaal.
Kiirendus kuni 100 km/h:
enne: 10.296 (tehas annab 10.1)
pärast: 8.656
ehk siis paranemine: 1.64 sekundit
Kuna mõõtmised said tehtud tegelikult US modes (miilid), siis panen järgneva info miilides:
Kiirendus 0-60 miili/h:
enne: 9.709
pärast: 8.159
ehk siis paranemine: 1.55 sekundit
402,33mm (ehk siis 1/4 miili mida kiirendusvõistlustel mõõdetakse):
enne: 17.320 (@77.37 miili/h ehk 123,8 km/h)
pärast: 16.299 (@84.13 miili/h ehk 134,6 km/h)
ehk siis paranemine: 1.021 sekundit
See viimane number teeb natuke muret, sest kuni 96(60 miili)/100 km/h on ju paranemine suurem, aga tegelikult on nende kahe katse vahel üks erinevus. Vahepeal sai lolli peaga 30L kütust sisse pandud, millest vähemalt 25 on järgi. Esimesel katsel põles kütusetuli juba, teisel korral üle poole paagi. Lisaks ununes pagassi oma "ladu", kus kaks suurt kasti signasid, parkimisandureid, kesklukukomplekte jne. Sealt tuleb ka kindlasti päris arvestatav kogus kaalu lisaks. Seega arvatavasti kuskil 0.2 sekundit võiks maha küll saada sealt.
Ühe pildi joonistas ka G-Tech, neid HP-sid ei tasu puhta kullana võtta. Mina pole veel ühelgi autol sealt mingeid normaalseid numbreid saanud, aga vahe on näha:
igal juhul mina olen tulemusega rahul, kui ma suudan sealt veel need 0.3 sekundit 400m peale ka välja võluda, siis äkki see aasta hoopis selle autoga Bracektit sõitma. Noh salongi, varuratta jne saab ka võistluseks välja visata. Õnneks on VW insenerid vaeva näinud ja tagaistmete eemaldamine on sekundite küsimus ja ega kõrvalistuja omagi palju raskemalt ei käi, kui peaks olema vajadust see ka minema visata. Igaljuhul on tunda, et jõudu on rohkem küll. Kui vanasti 70 pealt 6-ndaga väga ei tahtnud liikuda, jäi liiga jõuetuks, siis nüüd liigub, kuigi see mõtekas pole, 5-ndaga on kulu parem ja seda samas ei kasuta niikuinii.
Õnneks ma saan natuke ka numbritest rääkida, kuna enne ja pärast sai G-techiga natuke katseid tehtud.
Autoks VW Bora 1.9TDI 96kw, manuaal.
Kiirendus kuni 100 km/h:
enne: 10.296 (tehas annab 10.1)
pärast: 8.656
ehk siis paranemine: 1.64 sekundit
Kuna mõõtmised said tehtud tegelikult US modes (miilid), siis panen järgneva info miilides:
Kiirendus 0-60 miili/h:
enne: 9.709
pärast: 8.159
ehk siis paranemine: 1.55 sekundit
402,33mm (ehk siis 1/4 miili mida kiirendusvõistlustel mõõdetakse):
enne: 17.320 (@77.37 miili/h ehk 123,8 km/h)
pärast: 16.299 (@84.13 miili/h ehk 134,6 km/h)
ehk siis paranemine: 1.021 sekundit
See viimane number teeb natuke muret, sest kuni 96(60 miili)/100 km/h on ju paranemine suurem, aga tegelikult on nende kahe katse vahel üks erinevus. Vahepeal sai lolli peaga 30L kütust sisse pandud, millest vähemalt 25 on järgi. Esimesel katsel põles kütusetuli juba, teisel korral üle poole paagi. Lisaks ununes pagassi oma "ladu", kus kaks suurt kasti signasid, parkimisandureid, kesklukukomplekte jne. Sealt tuleb ka kindlasti päris arvestatav kogus kaalu lisaks. Seega arvatavasti kuskil 0.2 sekundit võiks maha küll saada sealt.
Ühe pildi joonistas ka G-Tech, neid HP-sid ei tasu puhta kullana võtta. Mina pole veel ühelgi autol sealt mingeid normaalseid numbreid saanud, aga vahe on näha:
igal juhul mina olen tulemusega rahul, kui ma suudan sealt veel need 0.3 sekundit 400m peale ka välja võluda, siis äkki see aasta hoopis selle autoga Bracektit sõitma. Noh salongi, varuratta jne saab ka võistluseks välja visata. Õnneks on VW insenerid vaeva näinud ja tagaistmete eemaldamine on sekundite küsimus ja ega kõrvalistuja omagi palju raskemalt ei käi, kui peaks olema vajadust see ka minema visata. Igaljuhul on tunda, et jõudu on rohkem küll. Kui vanasti 70 pealt 6-ndaga väga ei tahtnud liikuda, jäi liiga jõuetuks, siis nüüd liigub, kuigi see mõtekas pole, 5-ndaga on kulu parem ja seda samas ei kasuta niikuinii.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: chipbox
0-100 km.h on reaalselt kasutu teadmine. Kes siis ikka kiirendab,igapäevaliselt,nagu F1. stardi raja tagant. Kordades tähtsam on möödasõidu kiirendus. 5(viies) käik sees ja kiirus 80. Nüüd gaas põhja ja kuni 120-neni. Mitu sekundit läks kaduma?. Antke neid andmeid.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: chipbox
Ei mõõtnud seda, mul on 95% linnasõit, maanteed vähe ja f1 stiilis starte ikka jagub, ei salli neid mõkutisi kes üksinda tsükli jooksul läbi saavad. Isegi oma teise auto 1.7 44kw Lupoga olen ma enamustest kiirem foori tagant startides.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: chipbox
dellu,mina ei küsinud kellegi kohta konkreetselt,kuid kuna niipalju suuremaid andmeid(KW,NM) tuli,siis võiks ka konkreetsed tänavasõidu andmed anda. Alustame sinust kasutaja dellu. Polo 44 Kw. 5(viies ) käik sees,kiirus 80. Mitme sekundiga saad 120?. Olgu aus mõõtmine,alg punkt on diislil 12,--- sek. Lupo mitte Polo,kuid see selleks.
Viimati muutis t6nis3, 17 Apr 2012, 21:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: chipbox
No sa väitsid et 0-100 on savi, ma väidan et 80-120 on savi. Ei saa üldistada ja kõik. Aga eks vaatame, kui kunagi motivatsiooni tuleb siis võin mõõta ka.
Lupo kohta ma ei tea, seal pole midagi chippida, aga eelkirjeldatud Bora 80-120 samas katses on 8,171 sekundid vähemalt logis. Ma arvan et seal on ta 3-4 käik mõõdetult ja käiguvahetus ka sees.
Lupo kohta ma ei tea, seal pole midagi chippida, aga eelkirjeldatud Bora 80-120 samas katses on 8,171 sekundid vähemalt logis. Ma arvan et seal on ta 3-4 käik mõõdetult ja käiguvahetus ka sees.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: chipbox
Tehnilises foorumis ei saa olla vastus ,et sinul on ,,savi,, ,seega ,,poohui,, . Alustame uuesti teemat? Mida tarkvara uuendamine mootoris teile KASULIKKU andis?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: chipbox
f*ck [VW Bot: "Keel korda!"] SAKE....auto liigub kiiremini, selle eesmärgiga seda tehaksegi...on sul siis nii raske sellest aru saada??t6nis3 kirjutas:Tehnilises foorumis ei saa olla vastus ,et sinul on ,,savi,, ,seega ,,poohui,, . Alustame uuesti teemat? Mida tarkvara uuendamine mootoris teile KASULIKKU andis?
kui auto läheb 0-100km/h kiiremini kui stock seades siis ta läheb seda ka 90-120 Ja ära unusta sellest tulenevat sõidumõnu!!!
Viimati muutis copilot, 20 Apr 2012, 00:38, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: chipbox
See t6nis3-ga vaidlemine on mõttetus lihtsalt, mida siin enam argumenteerida on?
Mina olen kirjutanud pikalt, mis oli enne ja pärast 0-100 kiirendus ja 400m aeg, viimane on minu jaoks natuke olulisem näitaja kui enamusele autokasutajatest, kui ma tahan seda autot teatud eesmärgil kasutada. Siis tuleb t6nis3 ja ütleb et need näitajad ei ole üldse olulised ja ainuke tähtis asi on 80-120. Palun väga, chipi siis oma auto ära ja tee mõõtmised enne ja pärast oma 5nda käiguga, kui see sinu jaoks ainuke oluline number on. Muideks mina kasutan sellistel kiirustel üldse 6ndat käiku t6nis3, nii et see test ei annaks jälle midagi
Mina olen kirjutanud pikalt, mis oli enne ja pärast 0-100 kiirendus ja 400m aeg, viimane on minu jaoks natuke olulisem näitaja kui enamusele autokasutajatest, kui ma tahan seda autot teatud eesmärgil kasutada. Siis tuleb t6nis3 ja ütleb et need näitajad ei ole üldse olulised ja ainuke tähtis asi on 80-120. Palun väga, chipi siis oma auto ära ja tee mõõtmised enne ja pärast oma 5nda käiguga, kui see sinu jaoks ainuke oluline number on. Muideks mina kasutan sellistel kiirustel üldse 6ndat käiku t6nis3, nii et see test ei annaks jälle midagi
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: chipbox
80-120 iseloomustab "kuidas-nüüd-öelda" - mootori sitkust. Ja eks ta on oluline näitaja, sest kajastab tüüpilist rekkast möödasõidu olukorda. Mida kiiremini mööda saad, seda parem. Minu autoga (117kW, MTM) võib katseid teha (valikus on siis III, IV, V või VI käik) aga ilma chipita peab keegi teine katsed tegema. Ja minu arvates 80km/h ja VI-käik ei ole just parim lähtekoht.dellu kirjutas:ja ainuke tähtis asi on 80-120.
EDIT: otsisin enda auto teemast ka andmed üles. 0-100 -> 8,0sek. 1/4 miili 15,9sek (koos kaasreisijaga). Kahju, et 80-120 andmeid ei salvestanud, 1 miili (lõppkiiruse) logist pole ka kasu, seal ma kiirendasin täiega ja 80-120 oli vist enamasti III käik.
Viimati muutis Garfield, 20 Apr 2012, 09:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: chipbox
Noh 6-s jääb tegelikult kiireks möödasõiduks jah lahjaks (pigem kuskil 90 pealt sisse pannud), aga kui t6nis3 mõtleb kõrgeimat käiku, siis selle järgi peaks meie 6ndaga seda katset tegema. Aga sellel pole väga mõtet, et kahe erineva autoga katset teha. Mõte ikka ju selles, et kuidas sama auto enne ja pärast muutub. Ühel võib olla ju chipitud aga kohvi ja teisel väikse läbisõiduga stock, sealt ei pruugi midagi paista. Sellepärast ma just enne chipimist käisingi proovimas, et vahet näha, kuigi minu katsed siiski kahjuks ka täiesti võrdsed pole lisakaalu tõttu teisel katsel.
EDIT 80-120 "täiega andes"
enne: 8,1
pärast: 6,2
EDIT 80-120 "täiega andes"
enne: 8,1
pärast: 6,2
Viimati muutis dellu, 20 Apr 2012, 10:29, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: chipbox
Ja reeglina, kui 0-100ni on paremaks läinud, siis ka 80-120 paraneb! Vähemalt minu näite puhul@mTm.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: chipbox
Jah, otsisin logist ka välja, enne kirjutasin vana mõõtmise numbri ainulth6bekuul kirjutas:Ja reeglina, kui 0-100ni on paremaks läinud, siis ka 80-120 paraneb! Vähemalt minu näite puhul@mTm.
enne: 8.1
nüüd: 6.2
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335