Tegemist siis 1,4 AEX täispritse mootori probleemiga, ehk siis töötemperatuuri (90 kraadi) saavutamisel, vötab mootoril nö. "hinge kinni", eriti hästi on see tunda, kui vajutada töösooja mootoriga lapats pöhja, tulemus on sama kui üritada kohalt minna ilma gaasi vajutamata. Samas külmalt käivitades ja kohe vajutades, saab ka väga edukalt kummi vilistada.
Veakoode ei näita, vahetatud on kütuse ja öhufiltrid, lambda andur, küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaas, rootor, süütepool, hüdrotöukurid, proovitud söita ilma paagi korgita (vaakumi kahtlus), ülevaatuse läbis puhtalt.
Nüüd sai nii endal, kui ka paaril remonditöökojal, möistus otsa.
Kui kellegil on ideid, vöi sama teema lahendatud, siis andke tuld.
1,4 AEX mootori anomaalia
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
1,4 AEX mootori anomaalia
Viimati muutis argo, 15 Apr 2012, 14:56, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Kategooria lisatud.
Põhjus: Kategooria lisatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: 1,4 AEX mootori anomaalia
Segadust võib ka temp. andur põhjustada. Endal oli vastupidi, külmaga puudus jõudlus, nüüd vinks vonks.
Re: 1,4 AEX mootori anomaalia
J2germeister kirjutas:Segadust võib ka temp. andur põhjustada. Endal oli vastupidi, külmaga puudus jõudlus, nüüd vinks vonks.
Temp. andur on kontrollitud, toimetab ideaalselt, veel oli kahtlus, et kat on umbes aga proovides söita ainult tuletoruga, oli tulemus sama.
Ootan veel ideid.
Re: 1,4 AEX mootori anomaalia
On tulnud uus pakkumine, et viga on pihustis(tes), sest soojenedes on kuulda pihusti tiksumist ja tühikäigul viskab aegajalt vibra sisse.
Kas on reaalne, on kellegil sama olnud?
Kas on reaalne, on kellegil sama olnud?