Kas saab kuskilt õhku või miski muu prob.?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 345
- Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Kas saab kuskilt õhku või miski muu prob.?
Probleem, Kui ööpäev seisab, tahab paar sekki käijamist et käima läheks.
Kui pool päeva seisab läheb laksult.
Enamasti üle 120km/h ei lähe vahest üle 100gi vaevaline,
ka 4 käik ei aita, pöörded jäävad 3k juurde.
Kohapeal lähvad pöörded punaseni välja küll.
Jah tundub nagu saab kuskilt õhku.
Eelmine omanik rääkis oli lasnud midagi teha juba, on ka näha et mootori ruumis voolikud uued ilusti lõigatud ja klabriga kinni keeratud, vahele pandud veel mingi väike plastik kütusefilter (ei tea milleks).
Auto all üks kütuse toru on sinine? kas võib olla et see on välja vahetatud?
orginaalis vast mõlemad mustad peaks olema?
Nüüd ongi, et mida teha, lähen teenindusse vahetatakse pmst uued voolikud jälle välja?
ehku parem viia diislitega tegelevasse töökotta üle vaatamisele? teavad paremini.
äkki kuskil mujal probleem, kas diagnostika näitaks midagi?
Kui pool päeva seisab läheb laksult.
Enamasti üle 120km/h ei lähe vahest üle 100gi vaevaline,
ka 4 käik ei aita, pöörded jäävad 3k juurde.
Kohapeal lähvad pöörded punaseni välja küll.
Jah tundub nagu saab kuskilt õhku.
Eelmine omanik rääkis oli lasnud midagi teha juba, on ka näha et mootori ruumis voolikud uued ilusti lõigatud ja klabriga kinni keeratud, vahele pandud veel mingi väike plastik kütusefilter (ei tea milleks).
Auto all üks kütuse toru on sinine? kas võib olla et see on välja vahetatud?
orginaalis vast mõlemad mustad peaks olema?
Nüüd ongi, et mida teha, lähen teenindusse vahetatakse pmst uued voolikud jälle välja?
ehku parem viia diislitega tegelevasse töökotta üle vaatamisele? teavad paremini.
äkki kuskil mujal probleem, kas diagnostika näitaks midagi?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Kas saab kuskilt õhku või miski muu prob.?
Alustaks vahest sellest - mis autost käib jutt? Siis vahest saab asjalikke nõuandeid, ei pea ennustama. Kui miskine uuem masin siis pakuks et mootor on avariireziimis - alusta veakoodide kontrollist. Viimasega saaks ka mõni klubiline aidata, ei pea kohe diagnostikuid toitma.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Kas saab kuskilt õhku või miski muu prob.?
Kas kütusetorud on kütusefiltri juures läbipaistvad? Seal mullikesi ei näe jooksmas?
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kas saab kuskilt õhku või miski muu prob.?
see meenutab limp mode e. siis turbo avariirežiimielias kirjutas: Enamasti üle 120km/h ei lähe vahest üle 100gi vaevaline,
ka 4 käik ei aita, pöörded jäävad 3k juurde.
Kohapeal lähvad pöörded punaseni välja küll.
Alusta ehk kõigepealt diagnostist.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 345
- Liitunud: 02 Mai 2010, 10:36
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kas saab kuskilt õhku või miski muu prob.?
vb tõesti limp mode ka aga midagi veel ...
Auto seisis nüüd umbes 4 päeva, käiasin niipalju et akui sai tühjaks
Kroksid külge pannes läks kohe...ehk natuke jäi akust puudu.
Mis see veel olla saab kui mitte kütuse alla vajumine ...
Sõidu ajal, kui mootor soojaks läks, tegin 3 katset, 3 käik ja lasin tuurid põhja, umbes 3200rpm kadus järsku jõud ja kõrgemale pöörded ei läinud,
lülitasin auto välja ja uuesti sisse proovisin uuesti ning kordus sama asi. Kolmandal korral aga läks ilusti punaseni välja.
Järgmine laupäev diagnost.
ca 2 kuud tagasi eelmise omaniku sõnul puhastati turbo labasid vms. ja turbot maha võtmata?
kuidas seda tehakse? vb on asi selles? kinni jälle.
Kütuse toru ei ole läbipaistev.
Vaatasin EGR klapi sisse, võtsin toru eest....kas normaalne et värske must õline on seest? nagu tahm õli koos kerge kiht.
Auto seisis nüüd umbes 4 päeva, käiasin niipalju et akui sai tühjaks

Mis see veel olla saab kui mitte kütuse alla vajumine ...
Sõidu ajal, kui mootor soojaks läks, tegin 3 katset, 3 käik ja lasin tuurid põhja, umbes 3200rpm kadus järsku jõud ja kõrgemale pöörded ei läinud,
lülitasin auto välja ja uuesti sisse proovisin uuesti ning kordus sama asi. Kolmandal korral aga läks ilusti punaseni välja.
Järgmine laupäev diagnost.
ca 2 kuud tagasi eelmise omaniku sõnul puhastati turbo labasid vms. ja turbot maha võtmata?
kuidas seda tehakse? vb on asi selles? kinni jälle.
Kütuse toru ei ole läbipaistev.
Vaatasin EGR klapi sisse, võtsin toru eest....kas normaalne et värske must õline on seest? nagu tahm õli koos kerge kiht.
Viimati muutis elias, 06 Mai 2012, 20:11, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Kas saab kuskilt õhku või miski muu prob.?
Sinine on täitsa õige värv torul.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Kas saab kuskilt õhku või miski muu prob.?
Jutust jääb mulje, et alles ostsid selle auto? Kas sa siis proovisõitu ei teinud, oleks ju kohe pilt selge olnud, et auto ei liigu nii nagu peab. TDI-l võib jõu kao otsimine olla nagu nõela otsimine heinakuhjast. Edu ja head närvi:)