Diagnoos enne chiptuningut
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Diagnoos enne chiptuningut
Küsimus siis selline, et kas on eelnevalt võimalik autot kuidagiviisi kontrollida, et ta väga väsinud ei ole?
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:40, muudetud 2 korda kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Diagnoos enne chiptuningut
Pool või rohkem chipi hinnast
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Diagnoos enne chiptuningut
päris korralikult siis :S
igatahes, vabandan asjatundmatu küsimuse pärast, kuid kuidas ma dyno stendi abil näen, kas mootor on juba väsinud st kohv ?
tavaliselt on kirjas 0-100km/h kiirendus. Kas selle järgi vaatangi... st kui kiiresti dyno rulllid hakkavad 100 km/h liikuma?
siis see aeg peaks enamvähem kokku langema tehase poolt antuga?
kust ma näen, et kui palju 81kw tdi golfile tehas kiirendust lubab?
igatahes, vabandan asjatundmatu küsimuse pärast, kuid kuidas ma dyno stendi abil näen, kas mootor on juba väsinud st kohv ?
tavaliselt on kirjas 0-100km/h kiirendus. Kas selle järgi vaatangi... st kui kiiresti dyno rulllid hakkavad 100 km/h liikuma?
siis see aeg peaks enamvähem kokku langema tehase poolt antuga?
kust ma näen, et kui palju 81kw tdi golfile tehas kiirendust lubab?
Viimati muutis Nitro, 28 Aug 2012, 23:35, muudetud 3 korda kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Diagnoos enne chiptuningut
mõõdab ära mootori võimsuse. Kui passis on 128kw siis on sealt kenasti näha mitu kw sellest alles on.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Diagnoos enne chiptuningut
selge. Aga ütleme, et kui näitab 100kw asemel näiteks 90kw. Siis mida peaks tulemuse parandamiseks tegema? - õhufiltrid uued ostma...mingid klapid ära puhastama
ja kas tõesti minnes uue autoga dynosse, näitab üsna täpselt, et kui passis on 100kw siis tuleb ka dynoga c 100 (+- 5) kw ?
kasutatud auto puhul on see dyno vist üsna müttetu, kui just võistlusmasinat ei taha ehitada.
ja kas tõesti minnes uue autoga dynosse, näitab üsna täpselt, et kui passis on 100kw siis tuleb ka dynoga c 100 (+- 5) kw ?
kasutatud auto puhul on see dyno vist üsna müttetu, kui just võistlusmasinat ei taha ehitada.
Viimati muutis Nitro, 28 Aug 2012, 23:46, muudetud 5 korda kokku.
Re: Diagnoos enne chiptuningut
Tasub enne autol korralik hooldus ära teha ja siis düno minna. Vaatad ka, et ega veakoode pole mis võiks takistada jne. Kindluse mõttes.Nitro kirjutas:selge. Aga ütleme, et kui näitab 100kw asemel näiteks 90kw. Siis mida peaks tulemuse parandamiseks tegema? - õhufiltrid uued ostma...mingid klapid ära puhastama
ja kas tõesti minnes uue autoga dynosse, näitab üsna täpselt, et kui passis on 100kw siis tuleb ka dynoga c 100 (+- 5) kw ?
kasutatud auto puhul on see dyno vist üsna müttetu, kui just võistlusmasinat ei taha ehitada.
Ja tean ka seda, et uue autoga käidud dünos ja kohe kindlasti ei näita neid nr mis dokumentides(dokumentides suurem nr). Tuttaval oli nii, et käis uuena dünos ja käis ka peale korralikku sissesõitu ning siis olid juba kw nr parem.
Kasutatud auto puhul just dünol mõte ongi, et teada mis umbkaudne jõud veel minu autos säilinud on. Veel enam kui oled lisanud sinna "tuuningut".
Üks asi veel, et dünod siiski näitavad erinevaid nr. Üks ühele väga ei näita.
Ise olen käinud kahes dünos ning vahe oli väga minimaalne ehk täpselt 1.1 kw
Kui jutt käib golf 4 1.9tdi 81kw, siis tehase andmeil kiirendust 0-100km/h on 10.6s
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
- Auto: [
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Diagnoos enne chiptuningut
Suure tõenäosusega ei saa ka täpselt ühesuguseid numbreid otse liinilt mahasõitnud sama võimsusega autodelt. Lihtsalt kogu selles tehnoloogilises ahelas on väga palju muutujaid. Pluss veel välitegurid: niiskus õhus, rõhk, ioniseeritus jne. Usun ka et stendi enda mõõte viga varieerub suures vahemikus. Ja loomulikult kõik, mis liigub - see kulub. Seega läbisõit ülioluline auto juures. Iseasi, kuidas sa seda kontrollida suudad. Segu, süüde, surved korras, siis saad sinna tehase pakutud juurde. Lihtsalt kontrolli antud auto puhul võiks teha näiteks kolmanda käiguga kiirendades. Lendastardiga ntks 60km/h lapats põhja ja fikseerida aeg, mis kulus 200m läbimiseks (täiesti lambist võetud numbrid). Saad mingi numbri. Nüüd teed sama asja teise samasuguse autoga või tõstad samale masinale chipi ning võrdled kohvi tulemusi .
Viimati muutis h6bekuul, 29 Aug 2012, 07:47, muudetud 2 korda kokku.
Re: Diagnoos enne chiptuningut
jah, olen ka ise leidnud, et 10.6s peaks olema ( http://autopass.ee/et/data/11286/ )--keit-- kirjutas:Kui jutt käib golf 4 1.9tdi 81kw, siis tehase andmeil kiirendust 0-100km/h on 10.6s
Aga kas mõnda päedevamat lehekülge ei ole ette näidata. Sinna autopass.ee-sse võib suvaline inimene neid lisada. Kas peaks see kusagil manualis kirjas olema?
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Diagnoos enne chiptuningut
Ma ei tea kas nüüd asi on vaid minus, kuid vaikselt väldin Sinu poolt sisestatud teemasid. Palun koonda kõik oma ostuküsimused ühe teema alla ja küsi kasutajate käest abi. Keegi ei keela mitu küsimust korraga esitada. Oled vist juba ürpsiki palju autosid läbi vaadanud ning tundub, et lagunemise hirm on sul päris korralik. Sa ei saa vältida vigade tekkimise võimalust mitte kunagi 100%.
Edit: Ära võta seda postitust otseselt halvustavana, lihtsalt sul on endal tunduvalt lihtsam kui kõik ühe teema all olemas, saad korraga küsimustele vastused.
Edit: Ära võta seda postitust otseselt halvustavana, lihtsalt sul on endal tunduvalt lihtsam kui kõik ühe teema all olemas, saad korraga küsimustele vastused.
Viimati muutis corbe, 29 Aug 2012, 08:31, muudetud 1 kord kokku.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Diagnoos enne chiptuningut
http://www.autoweek.nl" onclick="window.open(this.href);return false; sellelt aadressilt saab ka vaadata andmeid.Nitro kirjutas:jah, olen ka ise leidnud, et 10.6s peaks olema ( http://autopass.ee/et/data/11286/ )
Aga kas mõnda päedevamat lehekülge ei ole ette näidata. Sinna autopass.ee-sse võib suvaline inimene neid lisada. Kas peaks see kusagil manualis kirjas olema?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Diagnoos enne chiptuningut
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... tmine.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
dyno
dyno
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Diagnoos enne chiptuningut
Raua korrasolekut saab diagnoosida kompresiooni mõõtmisega, kui see on uueväärne siis on chip-il isegi suurem mõte kui tehasevõimsusele ligemale pürgimine. .
Re: Diagnoos enne chiptuningut
kas kompressiooni näitab ka datakaabel? võib peab spets aparaadiga mõõtma?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Diagnoos enne chiptuningut
ei näita seda kaabel. Seda tuleb ikka mõõta spetsiaalse mõõteriistaga.Nitro kirjutas:kas kompressiooni näitab ka datakaabel? võib peab spets aparaadiga mõõtma?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Diagnoos enne chiptuningut
tänud. aga kas ülevaatuspunktid mõõdavad seda? või kus üldse saaks lasta mõõta?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diagnoos enne chiptuningut
mine mõnda remondi töökotta. ise sai oma 81kw lastud mõõta, tulemuseks oli pmt nagu tehasest välja tulnud. Aga TDI puhul mõjutab ratasteni jõudvat võimsust veel nii mõnigi asi. Vurtsu võivad kolvid ideaalis välja ajada aga kui seda segab näiteks sisselaske süsteemi mitte korras olek a la turboga jamad v selle juhtimisega mingid probleemid siis vast päris seda maximumi ikka kätte ei saa v mis ise arvate? Muidugi nende asjade korda saamine ikkagi kõvasti odavam kui kohvi moto.Nitro kirjutas:tänud. aga kas ülevaatuspunktid mõõdavad seda? või kus üldse saaks lasta mõõta?
aga nitro, millal siis miskine masin ka hoovi peale veereb? tundub et sulli nii palju on et tahad teha teab mis ulme asju masinal kohe ära v teab mida kontrollida, mõttekam siis juba osta mingi uuem v siis mingi odav pill ja siis nn täis hoolduse laks peale
Diesel Power KEEPS ME GOING
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5386
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 516 korda
Re: Diagnoos enne chiptuningut
Kas her Nitrol load üldse on?
Jutu ja kõvatamise koha pealt kuulates ei tohiks nagu veel nende ealine olla.
Jutu ja kõvatamise koha pealt kuulates ei tohiks nagu veel nende ealine olla.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Diagnoos enne chiptuningut
või siis on mõni nn "naljamees" klubiline, kes tahab tsirkust ja värki teha...jussike kirjutas:Kas her Nitrol load üldse on?
Jutu ja kõvatamise koha pealt kuulates ei tohiks nagu veel nende ealine olla.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Diagnoos enne chiptuningut
foorum peaks olemagi selleks, et ka lollidele küsimustele vastus leida. Juhilube mul ei ole, uurin niisama igavuse peletamiseks.
Re: Diagnoos enne chiptuningut
HAHAHAHHAAHAA. Raha sul ka siis pole jah? Aga muudkui ostad siit ja sealt masinaid kokku? Käid automyyjate aega raiskamas, et peletada oma igavust? Õpi sõitma, tee load ja siis mine ulme masinat ostma.Nitro kirjutas: Juhilube mul ei ole, uurin niisama igavuse peletamiseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Diagnoos enne chiptuningut
jussike kirjutas:Kas her Nitrol load üldse on?
Jutu ja kõvatamise koha pealt kuulates ei tohiks nagu veel nende ealine olla.
jussike, selgeltnägija oled? aga hea tähelepanek igatahes!
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Diagnoos enne chiptuningut
See oli muidugimõista nali..Nitro kirjutas:Juhilube mul ei ole, uurin niisama igavuse peletamiseks.
Pole varem autode vastu huvi tundnud (tõsi küll, load said gümnaasiumis tehtud), mistõttu võivad ka küsimused natuke naljakad tunduda.
Viimati muutis Nitro, 01 Sept 2012, 09:31, muudetud 3 korda kokku.