Diagnoos enne chiptuningut

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

Küsimus siis selline, et kas on eelnevalt võimalik autot kuidagiviisi kontrollida, et ta väga väsinud ei ole?
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 01:40, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2647
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas argo »

Dyno stendi minna masinaga.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

õigus jah. ei tulnud kohe selle peale.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas rako »

Pool või rohkem chipi hinnast :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

päris korralikult siis :S
igatahes, vabandan asjatundmatu küsimuse pärast, kuid kuidas ma dyno stendi abil näen, kas mootor on juba väsinud st kohv ?

tavaliselt on kirjas 0-100km/h kiirendus. Kas selle järgi vaatangi... st kui kiiresti dyno rulllid hakkavad 100 km/h liikuma?
siis see aeg peaks enamvähem kokku langema tehase poolt antuga?

kust ma näen, et kui palju 81kw tdi golfile tehas kiirendust lubab?
Viimati muutis Nitro, 28 Aug 2012, 23:35, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas rako »

mõõdab ära mootori võimsuse. Kui passis on 128kw siis on sealt kenasti näha mitu kw sellest alles on.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

selge. Aga ütleme, et kui näitab 100kw asemel näiteks 90kw. Siis mida peaks tulemuse parandamiseks tegema? - õhufiltrid uued ostma...mingid klapid ära puhastama

ja kas tõesti minnes uue autoga dynosse, näitab üsna täpselt, et kui passis on 100kw siis tuleb ka dynoga c 100 (+- 5) kw ?

kasutatud auto puhul on see dyno vist üsna müttetu, kui just võistlusmasinat ei taha ehitada.
Viimati muutis Nitro, 28 Aug 2012, 23:46, muudetud 5 korda kokku.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Nitro kirjutas:selge. Aga ütleme, et kui näitab 100kw asemel näiteks 90kw. Siis mida peaks tulemuse parandamiseks tegema? - õhufiltrid uued ostma...mingid klapid ära puhastama

ja kas tõesti minnes uue autoga dynosse, näitab üsna täpselt, et kui passis on 100kw siis tuleb ka dynoga c 100 (+- 5) kw ?

kasutatud auto puhul on see dyno vist üsna müttetu, kui just võistlusmasinat ei taha ehitada.
Tasub enne autol korralik hooldus ära teha ja siis düno minna. Vaatad ka, et ega veakoode pole mis võiks takistada jne. Kindluse mõttes.

Ja tean ka seda, et uue autoga käidud dünos ja kohe kindlasti ei näita neid nr mis dokumentides(dokumentides suurem nr). Tuttaval oli nii, et käis uuena dünos ja käis ka peale korralikku sissesõitu ning siis olid juba kw nr parem.

Kasutatud auto puhul just dünol mõte ongi, et teada mis umbkaudne jõud veel minu autos säilinud on. Veel enam kui oled lisanud sinna "tuuningut".
Üks asi veel, et dünod siiski näitavad erinevaid nr. Üks ühele väga ei näita.
Ise olen käinud kahes dünos ning vahe oli väga minimaalne ehk täpselt 1.1 kw

Kui jutt käib golf 4 1.9tdi 81kw, siis tehase andmeil kiirendust 0-100km/h on 10.6s

h6bekuul
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 04 Okt 2006, 14:24
Auto: [
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas h6bekuul »

Suure tõenäosusega ei saa ka täpselt ühesuguseid numbreid otse liinilt mahasõitnud sama võimsusega autodelt. Lihtsalt kogu selles tehnoloogilises ahelas on väga palju muutujaid. Pluss veel välitegurid: niiskus õhus, rõhk, ioniseeritus jne. Usun ka et stendi enda mõõte viga varieerub suures vahemikus. Ja loomulikult kõik, mis liigub - see kulub. Seega läbisõit ülioluline auto juures. Iseasi, kuidas sa seda kontrollida suudad. Segu, süüde, surved korras, siis saad sinna tehase pakutud juurde. Lihtsalt kontrolli antud auto puhul võiks teha näiteks kolmanda käiguga kiirendades. Lendastardiga ntks 60km/h lapats põhja ja fikseerida aeg, mis kulus 200m läbimiseks (täiesti lambist võetud numbrid). Saad mingi numbri. Nüüd teed sama asja teise samasuguse autoga või tõstad samale masinale chipi ning võrdled kohvi tulemusi :D.
Viimati muutis h6bekuul, 29 Aug 2012, 07:47, muudetud 2 korda kokku.

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

--keit-- kirjutas:Kui jutt käib golf 4 1.9tdi 81kw, siis tehase andmeil kiirendust 0-100km/h on 10.6s
jah, olen ka ise leidnud, et 10.6s peaks olema ( http://autopass.ee/et/data/11286/ )
Aga kas mõnda päedevamat lehekülge ei ole ette näidata. Sinna autopass.ee-sse võib suvaline inimene neid lisada. Kas peaks see kusagil manualis kirjas olema?

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas corbe »

Ma ei tea kas nüüd asi on vaid minus, kuid vaikselt väldin Sinu poolt sisestatud teemasid. Palun koonda kõik oma ostuküsimused ühe teema alla ja küsi kasutajate käest abi. Keegi ei keela mitu küsimust korraga esitada. Oled vist juba ürpsiki palju autosid läbi vaadanud ning tundub, et lagunemise hirm on sul päris korralik. Sa ei saa vältida vigade tekkimise võimalust mitte kunagi 100%.

Edit: Ära võta seda postitust otseselt halvustavana, lihtsalt sul on endal tunduvalt lihtsam kui kõik ühe teema all olemas, saad korraga küsimustele vastused.
Viimati muutis corbe, 29 Aug 2012, 08:31, muudetud 1 kord kokku.

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

:oops: vabandust

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2647
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas argo »

Nitro kirjutas:jah, olen ka ise leidnud, et 10.6s peaks olema ( http://autopass.ee/et/data/11286/ )
Aga kas mõnda päedevamat lehekülge ei ole ette näidata. Sinna autopass.ee-sse võib suvaline inimene neid lisada. Kas peaks see kusagil manualis kirjas olema?
http://www.autoweek.nl" onclick="window.open(this.href);return false; sellelt aadressilt saab ka vaadata andmeid.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas rako »

http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... tmine.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

dyno
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Raua korrasolekut saab diagnoosida kompresiooni mõõtmisega, kui see on uueväärne siis on chip-il isegi suurem mõte kui tehasevõimsusele ligemale pürgimine. :D .

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

kas kompressiooni näitab ka datakaabel? võib peab spets aparaadiga mõõtma?

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas rako »

Nitro kirjutas:kas kompressiooni näitab ka datakaabel? võib peab spets aparaadiga mõõtma?
ei näita seda kaabel. Seda tuleb ikka mõõta spetsiaalse mõõteriistaga.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

tänud. aga kas ülevaatuspunktid mõõdavad seda? või kus üldse saaks lasta mõõta?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas copilot »

Nitro kirjutas:tänud. aga kas ülevaatuspunktid mõõdavad seda? või kus üldse saaks lasta mõõta?
mine mõnda remondi töökotta. ise sai oma 81kw lastud mõõta, tulemuseks oli pmt nagu tehasest välja tulnud. Aga TDI puhul mõjutab ratasteni jõudvat võimsust veel nii mõnigi asi. Vurtsu võivad kolvid ideaalis välja ajada aga kui seda segab näiteks sisselaske süsteemi mitte korras olek a la turboga jamad v selle juhtimisega mingid probleemid siis vast päris seda maximumi ikka kätte ei saa v mis ise arvate? Muidugi nende asjade korda saamine ikkagi kõvasti odavam kui kohvi moto.

aga nitro, millal siis miskine masin ka hoovi peale veereb? tundub et sulli nii palju on et tahad teha teab mis ulme asju masinal kohe ära v teab mida kontrollida, mõttekam siis juba osta mingi uuem v siis mingi odav pill ja siis nn täis hoolduse laks peale :roll:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5386
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kas her Nitrol load üldse on?
Jutu ja kõvatamise koha pealt kuulates ei tohiks nagu veel nende ealine olla.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas rako »

jussike kirjutas:Kas her Nitrol load üldse on?
Jutu ja kõvatamise koha pealt kuulates ei tohiks nagu veel nende ealine olla.
või siis on mõni nn "naljamees" klubiline, kes tahab tsirkust ja värki teha...
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

foorum peaks olemagi selleks, et ka lollidele küsimustele vastus leida. Juhilube mul ei ole, uurin niisama igavuse peletamiseks.

romeoD

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Nitro kirjutas: Juhilube mul ei ole, uurin niisama igavuse peletamiseks.
HAHAHAHHAAHAA. Raha sul ka siis pole jah? Aga muudkui ostad siit ja sealt masinaid kokku? Käid automyyjate aega raiskamas, et peletada oma igavust? Õpi sõitma, tee load ja siis mine ulme masinat ostma.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas copilot »

jussike kirjutas:Kas her Nitrol load üldse on?
Jutu ja kõvatamise koha pealt kuulates ei tohiks nagu veel nende ealine olla.

jussike, selgeltnägija oled? :o aga hea tähelepanek igatahes!
Diesel Power KEEPS ME GOING

Nitro
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 08 Juul 2012, 13:36
Asukoht:

Re: Diagnoos enne chiptuningut

Lugemata postitus Postitas Nitro »

Nitro kirjutas:Juhilube mul ei ole, uurin niisama igavuse peletamiseks.
See oli muidugimõista nali..

Pole varem autode vastu huvi tundnud (tõsi küll, load said gümnaasiumis tehtud), mistõttu võivad ka küsimused natuke naljakad tunduda.
Viimati muutis Nitro, 01 Sept 2012, 09:31, muudetud 3 korda kokku.

Vasta

Mine “Diislid”