Akutuli põleb kuid Generaator laeb akut. Passat 1999
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Akutuli põleb kuid Generaator laeb akut. Passat 1999
Mure selline avastasin, et kui sõitma hakkan siis Aku tuli hakkab virvendades tööle ja siis põleb aga kui mõõtsin kas generaator akut laeb siis laadis ja olen nii 3 päeva sõitnud ja ei oska enam ise midagi arvata.
Kas keegi oskab aidata? Või on kellegil ka nii juhtunud?
Auto ise 1999a Passat B3 Bensiin 1.8 92kw
Kas keegi oskab aidata? Või on kellegil ka nii juhtunud?
Auto ise 1999a Passat B3 Bensiin 1.8 92kw
Re: Akutuli põleb kuid Generaator laeb akut. Passat 1999
Kuidas mõõtsid ja palju oli?
Virvendav märgutuli viitab pigem kohe-kohe lõppevatele harjadele aga võib ka mujal halb kontakt olla, näiteks erugusahelas.
Virvendav märgutuli viitab pigem kohe-kohe lõppevatele harjadele aga võib ka mujal halb kontakt olla, näiteks erugusahelas.
tiksmann kirjutas:Mure selline avastasin, et kui sõitma hakkan siis Aku tuli hakkab virvendades tööle ja siis põleb aga kui mõõtsin kas generaator akut laeb siis laadis ja olen nii 3 päeva sõitnud ja ei oska enam ise midagi arvata.
Kas keegi oskab aidata? Või on kellegil ka nii juhtunud?
Auto ise 1999a Passat B3 Bensiin 1.8 92kw
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Akutuli põleb kuid Generaator laeb akut. Passat 1999
Testriga sain 14.2V Kuidagi palju minu arvates
Re: Akutuli põleb kuid Generaator laeb akut. Passat 1999
Sooja mootori laadimispinge on 13,8 kuni 14,2V ehk see on stabilisaatoriga ilusti 14,2V-i peale lõigatud.
OT antud juhul aga stardijärgne (külma mootori) laadimispinge on mudeli kohaselt varieeruv ja kuni 17,8V.
Võta erguti juhe lahti ja vaata, mis muutub.
Kas genekat on remonditud?
OT antud juhul aga stardijärgne (külma mootori) laadimispinge on mudeli kohaselt varieeruv ja kuni 17,8V.
Võta erguti juhe lahti ja vaata, mis muutub.
Kas genekat on remonditud?
tiksmann kirjutas:Testriga sain 14.2V Kuidagi palju minu arvates
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 25 Juul 2012, 18:22
- Auto: Passat B5.5 2001.a 1.9TDI automaat
- Asukoht:
Re: Akutuli põleb kuid Generaator laeb akut. Passat 1999
Mul b5,5 2001. aasta passatiga selline probleem, et kui auto seisnud on näiteks ööläbi ja hommikul tööle panna, siis akutuli jääb põlema. Aga kustub kui mootor hakkab soojaks minema. Milles probleem võib olla ?
Re: Akutuli põleb kuid Generaator laeb akut. Passat 1999
Mõõda ja vaatle laadimispinget enne käivitust ja siis töötava mootoriga.
Ainult märgutule järgi vähe infot, et midagi ette võtta. Viga võib olla alates väsinud akust kuni genekani. Vahepeale jäävad kõik halvad kontaktid, näiteks vilets ühenduskontakt ergutusahelat toitvas osas.
Ainult märgutule järgi vähe infot, et midagi ette võtta. Viga võib olla alates väsinud akust kuni genekani. Vahepeale jäävad kõik halvad kontaktid, näiteks vilets ühenduskontakt ergutusahelat toitvas osas.
1vo kirjutas:Mul b5,5 2001. aasta passatiga selline probleem, et kui auto seisnud on näiteks ööläbi ja hommikul tööle panna, siis akutuli jääb põlema. Aga kustub kui mootor hakkab soojaks minema. Milles probleem võib olla ?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 25 Juul 2012, 18:22
- Auto: Passat B5.5 2001.a 1.9TDI automaat
- Asukoht:
Re: Akutuli põleb kuid Generaator laeb akut. Passat 1999
Viga oli genekas jah. Vahetat laagrid ja pingerelee ära ja nüüd korras.tlauri kirjutas:Mõõda ja vaatle laadimispinget enne käivitust ja siis töötava mootoriga.
Ainult märgutule järgi vähe infot, et midagi ette võtta. Viga võib olla alates väsinud akust kuni genekani. Vahepeale jäävad kõik halvad kontaktid, näiteks vilets ühenduskontakt ergutusahelat toitvas osas.
1vo kirjutas:Mul b5,5 2001. aasta passatiga selline probleem, et kui auto seisnud on näiteks ööläbi ja hommikul tööle panna, siis akutuli jääb põlema. Aga kustub kui mootor hakkab soojaks minema. Milles probleem võib olla ?
Re: Mure
Selline mure, et vazil ei taha üksi aku korralikult vastu pidada. Kuna genekas laeb vazil, siis kui ta sõidab või seisab? Kas geneka/aku tuli peab põlema koguaeg, või pärast mootori soojenemist kustmua või ei pea üldse põlema ? Ning kuidas vazil genekas akut laeb, kas mõni juhe jookseb genekalt aku peale või midagi sellist ? Milles võiks probleem olla? Iseenesest läheb mootor 90 kraadi peale, aga ma arvan, et see pole väga hull, kuid on oht, et võib üle kuumeneda vist.