Tere
Täna tõstuki peal veermiku kontrollides täheldasin ühte huvitavat kolksu. Nimelt esineb see siis kui võtta kahe käega rattast kinni ( rattad õhus) ning seda ülespoole liigutada. Kostub selline tugev kolks, mitte hele kõlks vaid selline nagu kaks massiivset rauddetaili kokku lüüa ning mille vahel on õhuke kumm . Teine ratas seda ei tee.
Nagu näinud olen siis Passat B5 -el amordi tugilaagrit pole ( amort on paigal). Pole niiväha seda amordipüstakut lammutanud ning ei oska aimata ka mis detail seda teha võib. Äkki amort ise?
Kolksu tuvastamine
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Kolksu tuvastamine
Viimati muutis MustVälk, 30 Aug 2014, 13:59, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Kategooria lisatud.
Põhjus: Kategooria lisatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: Kolksu tuvastamine
ristokkk kirjutas:Tere
Täna tõstuki peal veermiku kontrollides täheldasin ühte huvitavat kolksu. Nimelt esineb see siis kui võtta kahe käega rattast kinni ( rattad õhus) ning seda ülespoole liigutada. Kostub selline tugev kolks, mitte hele kõlks vaid selline nagu kaks massiivset rauddetaili kokku lüüa ning mille vahel on õhuke kumm . Teine ratas seda ei tee.
Nagu näinud olen siis Passat B5 -el amordi tugilaagrit pole ( amort on paigal). Pole niiväha seda amordipüstakut lammutanud ning ei oska aimata ka mis detail seda teha võib. Äkki amort ise?
terva
kus juures täna ise kah (seda panin tähele nagu sa kirjeldasid) kui vahetasin stabika välimisi pukse ja nii huvi pärast sai veermik üle vaatatud oli samuti kolks mul just juhi poolne üles alla liigutades ja mulle tundus et tuleb hakata teisi amorte otsma kuna tunde järgi tundub ka jube pehmeke esi ots.
kui sain veale teada anna mulle kah teada saaks ise kah selle jonksu siis.
elu on karm ja sellega peab harjuma;
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Kolksu tuvastamine
Kolksu põhjus teada, otsi parem viga alumiste õõtsade munakatest. Minul see igatahes nii oli, esmapilgul tundus ülevalt see hääl kuid amorti vahetades selgus see, et seal ei saa praktiliselt mitte miski kolksu teha ning siis sai pilk allapoole suunatud. Selle esimese õõtsaga on selline asi, et väga raske on selle loksu tuvastada sest vedru pinge hoiab seda paigal.