B5,5 suur kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
B5,5 suur kütusekulu
Tere,
Mureks järgmine sai soetatud 2003 aasta passat universaal 96kw tdi ja tiptronic. Linnas eiole siiamaani saanud kütuse kulu alla 11,5 kompu järgi.
Kõik töötab sai käidud diislimeistri juures ja forssis hoolduses. Diislimeister mingit viga ei leidnud ja arvas, et kastile tuleks restart teha.
Forsis täheldati ,et cooler õline ja turbo vajaks vahetust, kas selles võib viga olla?
Edasi läheb käima läheb väga hästi ja ühtegi veakoodi pole. Suht öko sõitu teinud kogu aeg ja sellies paari tunni sõidud linnas.
Kellegil ideid?
Mureks järgmine sai soetatud 2003 aasta passat universaal 96kw tdi ja tiptronic. Linnas eiole siiamaani saanud kütuse kulu alla 11,5 kompu järgi.
Kõik töötab sai käidud diislimeistri juures ja forssis hoolduses. Diislimeister mingit viga ei leidnud ja arvas, et kastile tuleks restart teha.
Forsis täheldati ,et cooler õline ja turbo vajaks vahetust, kas selles võib viga olla?
Edasi läheb käima läheb väga hästi ja ühtegi veakoodi pole. Suht öko sõitu teinud kogu aeg ja sellies paari tunni sõidud linnas.
Kellegil ideid?
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:28, muudetud 1 kord kokku.
Re: B5,5 suur kütusekulu
Ära vaata kompuutrit, arvuta paak täis vms meetodil... see kompuuter võib aiapilpaid sulle näidata.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3328
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: B5,5 suur kütusekulu
Vaatad ikka kompuutri pealt pikaajalist keskmist ka, mis numbriga 2? Mis see näitab?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: B5,5 suur kütusekulu
Ma arvan, et siin ongi see viga... Kõik autod tahavad "köhimist", muidu ongi umbes ja kütusekulu suur.Kummel69 kirjutas:... Suht öko sõitu teinud kogu aeg...
Lisaks see, et sul autom kast. Cooler ongi õliniiske, see on normaalne. Miks turbo vahetust vajaks, mis anti põhjuseks?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
- Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: B5,5 suur kütusekulu
Harju ära selle kütusekuluga, mul linnas sama lugu:(
Kuidas kastile restarti tehakse?
Kuidas kastile restarti tehakse?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: B5,5 suur kütusekulu
Ma ei ole endal 96kw boratiga seni viitsinud paagi meetodil mõõta, aga kompu järgi tehes nii 3-4km otsi vahest harva linnas st poodi ja koju vms siis saanud kah kompu näiduks 10-11l/100km, aga ega ma väga ei ökota kah...kast muidugi manuaal.
Viimati muutis copilot, 30 Nov 2012, 16:21, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: B5,5 suur kütusekulu
endal on ka mingi 10/11 linnas, alla 6C õues on ja lund pole, siis tuleb tavaliselt 9 keskmiseks, eks kont viskab liitri otsa vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 07 Mai 2007, 16:56
- Auto: Passat B5,5 4-Motion
- Asukoht: Tartu
Re: B5,5 suur kütusekulu
Minu 1.9 tdi 74 kw passat aastast 2001 kulutab u 10 sajale.
Manuaal kast ja puhas linna sõit.
Nii et ei tundu üldse hull.
Manuaal kast ja puhas linna sõit.
Nii et ei tundu üldse hull.
tel 5015578
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: B5,5 suur kütusekulu
Tänane ilm lajatab üle liitri keskmisele otsa. Kui muidu talverehviga 70% maantee ja 30% linn, saan keskmiseks 6,3 siis tänane Tallinna külastus 7,6 keskmiseks.
Viimati muutis HawkHill, 30 Nov 2012, 23:43, muudetud 1 kord kokku.
M.O.T.T
Re: B5,5 suur kütusekulu
maantee täna siis u. 100km ja keskmine 6,8
kas peaks rahule jääma?
ei kujuta ette ,et linnas peaks automaadiga saama alla 10l/100km kohta.
kas peaks kastile restardi tegema?
kas peaks rahule jääma?
ei kujuta ette ,et linnas peaks automaadiga saama alla 10l/100km kohta.
kas peaks kastile restardi tegema?
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: B5,5 suur kütusekulu
Ma arvan, et selliste ilmaoludega 6,8L maanteel on täiesti normaalne.Kummel69 kirjutas:maantee täna siis u. 100km ja keskmine 6,8
kas peaks rahule jääma?
ei kujuta ette ,et linnas peaks automaadiga saama alla 10l/100km kohta.
kas peaks kastile restardi tegema?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3328
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 54 korda
- Kontakt:
Re: B5,5 suur kütusekulu
Kasti restart on ajutine lahendus. Kestev on atm kasti DSP off asetus. Täpsemalt selles teemas:Kummel69 kirjutas:maantee täna siis u. 100km ja keskmine 6,8
kas peaks rahule jääma?
ei kujuta ette ,et linnas peaks automaadiga saama alla 10l/100km kohta.
kas peaks kastile restardi tegema?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=77&t=46774" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuigi ülearust kütusekulu see vaevalt ravib...
Re: B5,5 suur kütusekulu
No millepoolest see 1.9 hea mootor on, kui võtab samapalju kütet kui 2.5-ne.argo kirjutas:Ma arvan, et selliste ilmaoludega 6,8L maanteel on täiesti normaalne.Kummel69 kirjutas:maantee täna siis u. 100km ja keskmine 6,8
kas peaks rahule jääma?
ei kujuta ette ,et linnas peaks automaadiga saama alla 10l/100km kohta.
kas peaks kastile restardi tegema?
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: B5,5 suur kütusekulu
Ma mõtlesin 1.9 automaati.ylbik kirjutas:No millepoolest see 1.9 hea mootor on, kui võtab samapalju kütet kui 2.5-ne.argo kirjutas:Ma arvan, et selliste ilmaoludega 6,8L maanteel on täiesti normaalne.Kummel69 kirjutas:maantee täna siis u. 100km ja keskmine 6,8
kas peaks rahule jääma?
ei kujuta ette ,et linnas peaks automaadiga saama alla 10l/100km kohta.
kas peaks kastile restardi tegema?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
Re: B5,5 suur kütusekulu
Mul ka automaat ja keskmine kulu on 7.1l.argo kirjutas: Ma mõtlesin 1.9 automaati.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: B5,5 suur kütusekulu
2.5 kimbutavad tyypvead... Nukkvõll, pump. Kusjuures eriti ei soovita.ylbik kirjutas:No millepoolest see 1.9 hea mootor on, kui võtab samapalju kütet kui 2.5-ne.argo kirjutas:Ma arvan, et selliste ilmaoludega 6,8L maanteel on täiesti normaalne.Kummel69 kirjutas:maantee täna siis u. 100km ja keskmine 6,8
kas peaks rahule jääma?
ei kujuta ette ,et linnas peaks automaadiga saama alla 10l/100km kohta.
kas peaks kastile restardi tegema?
Praegust talvist keskmist pole veel arvutanud aga suvel oli pikki maantee otsi lastes 5.5 ja isegi alla... Oleks ilmselt madalam olnud aga mull meeldib kui salongis on jahe.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: B5,5 suur kütusekulu
Kas mitte surevad pihustid pole minev kaup 1.9-sal?golfi_vend kirjutas:
2.5 kimbutavad tyypvead... Nukkvõll, pump. Kusjuures eriti ei soovita.
Praegust talvist keskmist pole veel arvutanud aga suvel oli pikki maantee otsi lastes 5.5 ja isegi alla... Oleks ilmselt madalam olnud aga mull meeldib kui salongis on jahe.
Nii, et pole see 1.9 miskit nii hea ja veel see tobe õmblusmasina hääl ka veel pealekauba
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: B5,5 suur kütusekulu
See tobe hääl on rahuliku tiigri nurrumine
Pihustid lähevad vale vedeliku kasutamise tagajärjel, iga põlev ollus ka paaki ei sobi.
2.5 TDI on muidugi jah sellest veast prii oma VE pumba tõttu aga tänu sellele on muud miinused.
Pihustid lähevad vale vedeliku kasutamise tagajärjel, iga põlev ollus ka paaki ei sobi.
2.5 TDI on muidugi jah sellest veast prii oma VE pumba tõttu aga tänu sellele on muud miinused.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 691
- Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
- Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: B5,5 suur kütusekulu
golfiga on linnas keskmine 5-6 l/100km külma mootoriga. Soojenedes langev veelgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: B5,5 suur kütusekulu
Oleneb millist 1,9TDI mootorit mõtled ylbik. Vanakoolikal peavad hästi vastu, ning ei ole rämpsu kütte puhul väga pirtsakad ning pihusti otsad maksavad vähe...tööpõhimõttelt sama raud mis sinu 2.5TDI. PD pihustid juba kallimad jah, aga see moto eeldab ka eeskujuliku hooldust samamoodi, nagu sinu masina mootor nuka probleemi tõttu. Ning kui räägime 1.9TDI hääl vs 2.5TDI siis V6 on ikka midagi muud kui R4 olenemata kas on bensiin v diisel st loomulik et V6 tiksub mõnusamalt ikka jah.
Aga rääkides kütte kulust, siis lühikeste otstega(paar km vms) siis 7l/100km kohta antud tripi peale pole ju suur nr, ilmselt sinu masinal see kulu selliste lühemate otste peale rohkem veel st 10l kanti ning samaväärse kw bensiini võrrid samuti ikka sinna 10l/100km võtavad. Kui aga teha rahulikuma sõitu ja otsad 10km vms ning ainult linnas, siis pole 6l/100km kohta linnas probleem....maanteega koos tuleb rahuliku kulgemisega ka 5l/100km ja alla kui teeolud on OK.
Viimane tripi näide siin iglismaal 96kw se PD motoga tuli keskmine 6l/100km-kõige pealt 20km linna, siis otsa ka maanteed 60km. Ja nüüd rääkides sõidustiilist siis maanteel oli pidevalt 120km/h rauas rahulikult sõites(nn kiirtee lubatud piirkiirus) kuid vahepeal kui tee oli vaba siis sai võetud ka kolonni kus anti minna 130-140km/h mis tähendab näiteks eestis oleva piirkiirusega 90km/h vähemalt pool liitrit 100km kohta suuremat kulu....linnas sõites siin v seal peatudes sai vahepeal tavalisest pikemalt autot kohapeal tiksuda lastud sest kuna laps oli kaasas siis oli vaja ikka salong soojas hoida pidevalt. Ehk siis 1.9 jaoks pole 5l/100km kohta probleem, mida aga mõjutab otselt tihend pedaali ja istme vahel ning teeolud/liiklusolud/ilmastik....seega mis on 1,9TDI l viga?
Aga rääkides kütte kulust, siis lühikeste otstega(paar km vms) siis 7l/100km kohta antud tripi peale pole ju suur nr, ilmselt sinu masinal see kulu selliste lühemate otste peale rohkem veel st 10l kanti ning samaväärse kw bensiini võrrid samuti ikka sinna 10l/100km võtavad. Kui aga teha rahulikuma sõitu ja otsad 10km vms ning ainult linnas, siis pole 6l/100km kohta linnas probleem....maanteega koos tuleb rahuliku kulgemisega ka 5l/100km ja alla kui teeolud on OK.
Viimane tripi näide siin iglismaal 96kw se PD motoga tuli keskmine 6l/100km-kõige pealt 20km linna, siis otsa ka maanteed 60km. Ja nüüd rääkides sõidustiilist siis maanteel oli pidevalt 120km/h rauas rahulikult sõites(nn kiirtee lubatud piirkiirus) kuid vahepeal kui tee oli vaba siis sai võetud ka kolonni kus anti minna 130-140km/h mis tähendab näiteks eestis oleva piirkiirusega 90km/h vähemalt pool liitrit 100km kohta suuremat kulu....linnas sõites siin v seal peatudes sai vahepeal tavalisest pikemalt autot kohapeal tiksuda lastud sest kuna laps oli kaasas siis oli vaja ikka salong soojas hoida pidevalt. Ehk siis 1.9 jaoks pole 5l/100km kohta probleem, mida aga mõjutab otselt tihend pedaali ja istme vahel ning teeolud/liiklusolud/ilmastik....seega mis on 1,9TDI l viga?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: B5,5 suur kütusekulu
Täna sõitsin töölt koju 170km. Sellest algus oli 60km trepis teed ja kiirus oli 60-70km/h. Edasi 110km oli puhas Jõhvi-Tartu mnt(80-90km/h). Koju jõudsin, siis näitas kompuuter 5,6(1) ja 5,4(2). Paistab, et talvel võtab veel vähem kui suvel.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: B5,5 suur kütusekulu
To argo: sest paugutad vähem st talviste oludega sõidad ettevaatlikumalt?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2647
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: B5,5 suur kütusekulu
Võimalik jah.copilot kirjutas:To argo: sest paugutad vähem st talviste oludega sõidad ettevaatlikumalt?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi