B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
- Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
- Asukoht: võru
B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
sai sis uued küünlad pamdud ja ei midaki tarka. käivitamine suht vaevaline, tahab gaasi vajutamist ja puterdab. kui saab käoma rohkem probleeme pole. ja hommiku käivitamisel tühikäigul alati viliseb midagi 3-4min. gaasi annad ei vilise. ja see ainult hommikul.
Viimati muutis argo, 03 Dets 2012, 17:19, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Re: b4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Mul on kahel diiselmasinal olnud ostes vale õli mootoris, mis oligi talvel raske käivitamise põhjuseks. Külmaga õli viskoossus langeb ja mootor käib raskemini ringi, kui peaks.
Vahetasin õli ja näiteks buumer, rida6, läks ca -29 kraadi juures vabalt tööle. Tõmbasin veel naabri bensukaid käima.
Ütlesid, et küünlad uued, kuid kas kontrollisid nende töö ka üle?
Vahetasin õli ja näiteks buumer, rida6, läks ca -29 kraadi juures vabalt tööle. Tõmbasin veel naabri bensukaid käima.
Ütlesid, et küünlad uued, kuid kas kontrollisid nende töö ka üle?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
- Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
- Asukoht: võru
Re: b4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
õli täissünt ja ketrab häsi. käivitub koheselt aga puterdab.dwd kirjutas:sai sis uued küünlad pamdud ja ei midaki tarka. käivitamine suht vaevaline, tahab gaasi vajutamist ja puterdab. kui saab käoma rohkem probleeme pole. ja hommiku käivitamisel tühikäigul alati viliseb midagi 3-4min. gaasi annad ei vilise. ja see ainult hommikul.
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
- Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
- Asukoht: võru
Re: b4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
nii seelles võib olla küll häda. aga kuidas seda tehakse???copilot kirjutas:PRITSENURK paigas?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Kaabli ja 19 ja 22 võtmetega.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: b4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Ennem kui võtmetega kallale lähed, vaata vag com kaabliga üle(eeldan et B4 puhul ikka saab kah VAGCOM kaablit kasutades seda kontrollida, kuna tegu TDI motoga).dwd kirjutas:nii seelles võib olla küll häda. aga kuidas seda tehakse???copilot kirjutas:PRITSENURK paigas?
Viimati muutis copilot, 03 Dets 2012, 21:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Saab ikka, tegu on ilmselt 1Z mootorikoodiga ja sellel on elektroniline juhtimine... Seega saab kaabliga ka vaadata.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Genekarihm?dwd kirjutas: ja hommiku käivitamisel tühikäigul alati viliseb midagi 3-4min. gaasi annad ei vilise.
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
- Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
- Asukoht: võru
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
soonrihm, vaeval, hiljuti vahetatud.gaasi andes kaub vilin ära. rihmal ei kaoksGarfield kirjutas:Genekarihm?dwd kirjutas: ja hommiku käivitamisel tühikäigul alati viliseb midagi 3-4min. gaasi annad ei vilise.
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Vilinat põhjustab väntvõlli otsas olev Geneka rihma suur rihma ratas
Kuna see saab kuuma ja seal on kummist leevendus rõngas mis hakkab sellist heli tegema. mida külmemaks läheb seda kauem ta alguses kigiseb /viliseb.
Kuna see saab kuuma ja seal on kummist leevendus rõngas mis hakkab sellist heli tegema. mida külmemaks läheb seda kauem ta alguses kigiseb /viliseb.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Kas see lõppeb sellega, et rihmaratas (see nö. välimine osa) tuleb lõpuks leevenduse küljest lahti ja siis laeb/ei lae ja väike vibra jne.helari kirjutas:Vilinat põhjustab väntvõlli otsas olev Geneka rihma suur rihma ratas
Kuna see saab kuuma ja seal on kummist leevendus rõngas mis hakkab sellist heli tegema. mida külmemaks läheb seda kauem ta alguses kigiseb /viliseb.
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Ei ole veel kuulnud ega näinud et oleks kellegil ta otseslt puru läinud. Muud ta ei tee kui sööb rihma suht kiiresti ja kigiseb.Garfield kirjutas:Kas see lõppeb sellega, et rihmaratas (see nö. välimine osa) tuleb lõpuks leevenduse küljest lahti ja siis laeb/ei lae ja väike vibra jne.helari kirjutas:Vilinat põhjustab väntvõlli otsas olev Geneka rihma suur rihma ratas
Kuna see saab kuuma ja seal on kummist leevendus rõngas mis hakkab sellist heli tegema. mida külmemaks läheb seda kauem ta alguses kigiseb /viliseb.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
Minul jooksis küll lõpuks välimine osa lahti. Et täitsa võib juhtuda.
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
veidi OT aga millise kaabliga,mul on AHU moto ja suht midagi ei näe!golfi_vend kirjutas:Saab ikka, tegu on ilmselt 1Z mootorikoodiga ja sellel on elektroniline juhtimine... Seega saab kaabliga ka vaadata.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
VAG-COM või VCDS kaabliga aga kui sa midagi ei näe on sul ehk piraat kaabel?leek kirjutas:veidi OT aga millise kaabliga,mul on AHU moto ja suht midagi ei näe!golfi_vend kirjutas:Saab ikka, tegu on ilmselt 1Z mootorikoodiga ja sellel on elektroniline juhtimine... Seega saab kaabliga ka vaadata.
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
VAG KKL kaabel on aga muidugi teatud asju näeb!J.Aru kirjutas:VAG-COM või VCDS kaabliga aga kui sa midagi ei näe on sul ehk piraat kaabel?leek kirjutas:veidi OT aga millise kaabliga,mul on AHU moto ja suht midagi ei näe!golfi_vend kirjutas:Saab ikka, tegu on ilmselt 1Z mootorikoodiga ja sellel on elektroniline juhtimine... Seega saab kaabliga ka vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 08 Apr 2010, 08:18
- Auto: passat B4 variant [VW Bot: "Keel korda!"] 1.9TDI, GT
- Asukoht: võru
Re: B4 66kw, hommiku käivitamine+vilin
sai sis asjaga tegeletud. alustasin pingutist. vana pinguti mahavõtmise ajal murdsin kõrva ära. üritasin foorumikaaslaste käest uut raami osta aga keegi polnud huvitatud või ei tahnud müüa. sai sis keevitamas käidud. vahetasis ka buksid ära naguinii oli raam maas. tulemus oli hea. pinguti rohkem ei hüppa nagu enne, 1-3 senti liikus üless all, präägu täitsa paigal. aga vilin on ikka alles. kurb tõde see et tuleb rihma ratas vahetada. tõsi aga kurb, selline ajuvaba süsteem on ainult VWtel. süüdet pole veel keeramas käinud, aga lähimal ajal üritan mõne foorumi kaaslase nõuse saada. või äkki pakub mõni kodanik abi. asun võrus.
sai asjaga tegeldud ja väljavahetatud rihmaratas. vilin kadus. ratta hind al 80 eur
sai asjaga tegeldud ja väljavahetatud rihmaratas. vilin kadus. ratta hind al 80 eur
Viimati muutis dwd, 05 Veebr 2013, 17:57, muudetud 1 kord kokku.