Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6
Kunagi eelmise aast suvel avastsin, et kui auto käib tühikäigul siis puhub salongi leiget õhku. Mõtlesin et hakkan siis jälgi nüüd ajama, mis värk on... mõtlesin et termostaat, vahetasin ära, mootori töötemp läks normiks nagu peab sellega enam probleeme pole. Aga salongi soojenduse probleem ikka püsib. Praegu käisin mäe peal proovimas, ajasin nina üles ja siis õhutasin, kuid ikka mitte midagi. Sõites tuleb sellist sooja et võta riided seljast ära, aga niikui tühikäigule jääb siis puhub ainult leiget, kuigi peaks ka ikka sooja/kuuma puhuma. Salongiradikas on terve, auto seest uduseks ei lähe, massilist vedelikuleket ei ole. Ainuke väike leke on jahutusflantsi ja ploki vahelt. Salongiradikasse minevatest voolikutest parempoolne(sissevool) onn täiega kuum ja teine on jahedam, mis siis minu loogika järgi näitab, et tsirkulatsioon on olemas. Üks lisa mida täheldasin, on see, et paisupaagi korgi tõmbab täiega vaakumisse, või igatahes ma ei saa seda ilma mingi abivahendita lahti.
Selline probleem on mul uus ja ei oska enam mõistatada. Kas on ikkagi õhk kuskil sees või on mingi muu jama.
Tänan tähelepanu eest!
Märt
Selline probleem on mul uus ja ei oska enam mõistatada. Kas on ikkagi õhk kuskil sees või on mingi muu jama.
Tänan tähelepanu eest!
Märt
Viimati muutis argo, 28 Jaan 2013, 12:16, muudetud 5 korda kokku.
Põhjus: Ei ole vaja selliseid teemasid lukustada.
Põhjus: Ei ole vaja selliseid teemasid lukustada.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Okei...tundub, et salongiradikas umbes pole sest läbivool on olemas ja mootori norm temperatuuril on mõlemad salongilõdvikut peaaegu sama kuumad. Nüüd siis tekkis küsimus, kas minu auto puhul, mis on väljalaskega 1993 detsember pandi veepumbale plastikust rootor või on tal juba metallist uuematüübi oma. seda siis eeldusel et veepump on siiamaani originaal tehase oma. Kuna sooja tuleb ainult pöörete tõstmisega siis äkki on plast labad omadega läbi ja tühikäigul on pumba tootlikkus madal ning ei jõua salongiradikasse vett lükata piisvalt. Kui pöörded panna peale siis tootlikus tõuseb piisavale tasemele. On see teoorias võimalik või ehk kellelgi praktikas läbi kogetud?
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
See on täitsa võimalik, kui pumba vahetuseks läheb, siis rihm maha ja see plastmass, mis mootori ja rihma vahel on ka maha.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Ei saa vist pumba rootori viga olla, muidu läheks kiirelt kuumaks mootor ja keema ka kuna ringlus vaene..teiseks gaasi andes on tunda kuidas tekib kerge surve voolikutesse.golfi_vend kirjutas:See on täitsa võimalik, kui pumba vahetuseks läheb, siis rihm maha ja see plastmass, mis mootori ja rihma vahel on ka maha.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Kas salongi radika lõdvikud ei või olla vahetusse läinud? Ühel juhul läheb salongi radikasse vedelik veepumbast, teisel juhul plokikaanest - peaks olema erinev vedeliku temp., mis salongi radikasse satub?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Mina pole selle auto minu käes olemise 6 a jooksul neid lahtivõtnud, samuti ei ole ka remondikohas seda tehtud.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Jube vaikus, rohkem ideid pole?
Plaanin teha nii, et panen auto käima ja siis võtan väljatuleva lõdviku lahti ja vaatan, mis sealt välja tuleb, kui salongirdikas on õhku siis see meetod peaks ta küll välja saama süsteemist? Või ma eksin?
Plaanin teha nii, et panen auto käima ja siis võtan väljatuleva lõdviku lahti ja vaatan, mis sealt välja tuleb, kui salongirdikas on õhku siis see meetod peaks ta küll välja saama süsteemist? Või ma eksin?
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Anna minna
Kui voolik lahtivõetud, ürita seda pikendada, et siis jahutusvedelik tagasi paaki juhtida, ei lähe kaduma. - Minu arvamus sellest.
Kui voolik lahtivõetud, ürita seda pikendada, et siis jahutusvedelik tagasi paaki juhtida, ei lähe kaduma. - Minu arvamus sellest.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Point takengolfi_vend kirjutas:Anna minna
Kui voolik lahtivõetud, ürita seda pikendada, et siis jahutusvedelik tagasi paaki juhtida, ei lähe kaduma. - Minu arvamus sellest.
tänks
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Sarnane probleem....kuid mul tekkis peale termo vahetust. Loe antud lingi minu postitusi...lõpu poole. Et kui pööretega hakkab sooja puhuma, siis ei saa vist radikas umbes olla? Aga anna teada kuidas viimane idee ka töötab...ehk kah niiviisi tegema et võimaliku lukus olevat õhku välja saada.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=53&t=84371
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=53&t=84371
Viimati muutis copilot, 18 Dets 2012, 18:48, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Katsetasin siis järgmist asja... alguses kui mootor veel ei töötanud, võtsin väljuva lõdviku lahti salongiradika küljest lahti. Hästi tsipakene tuli jahutusvedelikku välja. Kui muljusin käega sisenevat siis vastavalt voolas välja. panin siis mootori tööle ja väljuvast otsast nirises radikast jahutusvedelikku sellise kuni 5 mm läbimööduga joana. Kui panin natuke pöördeid juurde tuli rohkem. Missugune see läbivool radikast olema peab tühikäigul, kas tugeva joana mis on väljuva toru läbimõõduga või selline nagu minul-nirisev ühtlaselt katkemata.
Anyway järgmine katse on salongiradika flush, mõlemat pidi...ja kui see ka ei aita siis...
Anyway järgmine katse on salongiradika flush, mõlemat pidi...ja kui see ka ei aita siis...
Viimati muutis EliteSoldier, 21 Dets 2012, 15:10, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 55 ABU
Tegin nüüd uue katsetuse... võtsin töösoojal mootoril salongiradikast väljuva vooliu lahti ja tühikäigul ei tulnud sealt tilkagi välja, aga kui tõstsin pöördeid siis hakkas tulema normaalse joana nagu võiks tulla. Minu loogika ütleb, et tühikäigul peab ka ju ikkagis ringlus toimima, aga miks ta ei toimi, samas gaasi andes on ringlus ja voolavus ühtlane ja ilus ning tugevnev vastavalt pöörete arvule. Palun abi ja seletusi.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
et siis rootor ribadeks jah...huvitav, et ma pole leidnud plastitükke jahutusvedeliku seest, see peaks ju neid tekitama, kui rootor ära hävinebJ.Aru kirjutas:Ikkagi veepumba viga tundub olema...
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
Sama siin st ei taha ka enda masinal uskuda veepumba viga, sest see sai alles vahetatud rihma vahetusel ning uus pump on metallist turbiiniga mitte plastist. Ja kujutan ette et kui pump oleks õhtal kuumeneks ka muidu su masin üle sest vedeliku ei aetaks ju siis pmt üldse ringi...ei näe mina siin küll mingit loogikat.EliteSoldier kirjutas:et siis rootor ribadeks jah...huvitav, et ma pole leidnud plastitükke jahutusvedeliku seest, see peaks ju neid tekitama, kui rootor ära hävinebJ.Aru kirjutas:Ikkagi veepumba viga tundub olema...
Viimati muutis copilot, 23 Dets 2012, 13:13, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
mina näen seda loogikat, et pump suudab veel tekitada ringvoolu plokis, kuna see samal tasapinnal ja suure radika vahel, aga ta ei suuda suruda seda üles salongiradikasse, seda ainult teeb pöörete tõstes. Ehk see tõttu mootor ei ole veel üle kuumenenud.copilot kirjutas:Sama siin st ei taha ka enda masinal uskuda veepumba viga, sest see sai alles vahetatud rihma vahetusel ning uus pump on metallist turbiiniga mitte plastist. Ja kujutan ette et kui pump oleks õhtal kuumeneks ka muidu su masin üle sest vedeliku ei aetaks ju siis pmt üldse ringi...ei näe mina siin küll mingit loogikat.EliteSoldier kirjutas:et siis rootor ribadeks jah...huvitav, et ma pole leidnud plastitükke jahutusvedeliku seest, see peaks ju neid tekitama, kui rootor ära hävinebJ.Aru kirjutas:Ikkagi veepumba viga tundub olema...
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
elite kui teada saad milles viga siis anna teada suht sarnane on ka minu autol.
miks aga kirjutama hakkasin on see, et meie (minu, sinu 1.6 ABU) autodel on veepump hammasrihma all ja veepump selle rihma pingutiks ja iga rihma vahetusega soovitatakse pumpa vahetada, kas siis sina polegi seda soovitust järginud?
ja kas sa soojendus radika flushini pole jõudnud ja kui teed siis joonista ilus DIY ka.
miks aga kirjutama hakkasin on see, et meie (minu, sinu 1.6 ABU) autodel on veepump hammasrihma all ja veepump selle rihma pingutiks ja iga rihma vahetusega soovitatakse pumpa vahetada, kas siis sina polegi seda soovitust järginud?
ja kas sa soojendus radika flushini pole jõudnud ja kui teed siis joonista ilus DIY ka.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
Ma pole hammasrihma vahetannud masinal selle ostmisest saadik. Viimane vahetus mis kajastub on siis kui masin oli 90K sõitnud. Ma olen seda lasknud kontrollida, ja üteldi et pole veel vajadust vahetada. Seega veepump on tal ka suretõenäosusega tehase originaal või siis tolle varasema rihmavahetuse aegne. Ja praegu näitab odomeeter 297220 km.
Kindlasti ma panen siia lahenduse, aga kuidagi oleks vaja teada saada, kas mul on pumba labad katki või deformeerunud või mitte. Miks tühikäigul pole ringlust salongiradikasse?
Kindlasti ma panen siia lahenduse, aga kuidagi oleks vaja teada saada, kas mul on pumba labad katki või deformeerunud või mitte. Miks tühikäigul pole ringlust salongiradikasse?
Viimati muutis EliteSoldier, 23 Dets 2012, 14:00, muudetud 2 korda kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
Kui rootor pilbasteks v lahti võlli küljest, kuidas saab siis üldse seal mingi ringlus tekkida???? Ega puhas võll ei aja seal enam midagi ringi. Aga äkki ikkagi radikas umbes ja lihtsalt madalamate pööretega ei ole ringlus piisavalt tugev et ummistunud avadest läbi pressida? Aga nii kaua ilma rihmavahetuseta sõita Kas tegu motoga, kus rihma purunemisel ei ole ohtu et klapid pähe sõidaks? Näiteks naise vanemate bensukas sellist tüüpi moto kus üldiselt rihma purunemisel klapid peas ja rihma vahetus õigel ajal on vägagi oluline.
Viimati muutis copilot, 23 Dets 2012, 16:20, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
savi see rihm praegu...kui mulle oleks öeldud et vaheta ära siis oleksin vahetanud...mul pole niimoodi võtta ressursse, asjade vahetamiseks mis veel kestavad. kahjuks pean elama üks samm korraga...võtan vastu otsuse salongiradikas läbiloputada, ja vaatame mis tulemus on. Järgmine update siis kui loputus tehtud.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
Ega keegi ei sunnigi vahetama...eks igaüks ise tea mis teeb oma masinaga. Lihtsalt ühel hetkel tekib vb vajadus kappremondi järgi mis on märksa kulukam kui see 50-100EUR rihmakomplekti eest ja vahetada oskad vast ise. Ja purunemisohus olev rihm ei tähenda seda et narmad vms peaks juba lahti olema...lihtsalt ühel hetkel on "plõks".
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
Ma lugesin autodatast et sellel mootoril polegi hammasrihma vahetuse intervalli ette nähtud.Oli öeldud vaid et kontrolli ja vajadusel pinguta või siis vaheta iga läbitud 20 000 miili järel.Kui vahetasid termostaati siis kas ikka sai see sinna nii nagu peab ja norm firma toode? Samas ka see et kas on järsku kasutatud lekkepeatajat ja see on salongiradika voolavuse minimaalseks teinud.Kui nii siis aitab vaid salongiradika vahetus ja kui selle ette võtad siis ära osta kõige odavamat hiinakat.Endal ühe Ventoga kurb kogemus kus üritasin odavalt läbi saada ja pärast külmetasin terve talve kuni sai kõrini ja ostsin korraliku tootja radika.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
Termokas on korralik, sai enne potis keedetud seda ka ja mootori temperatuur on oki. Lekkepeatajat ei ole kasutatud. Ma uurisin ka selle hammasrihma värki ja ongi nii et vajadusel vaheta Mul pole kusklt võtta voolikuga voolavat vett niet ma pean kuidagi mingi kanistri ja voolikujupiga tegema flushi radikale. samas mõtlesin et mis siis juhtuks kui kasutaks autot ennast flushimiseks. ehk võtan mõlemad otsad ära ja panen sisend otsa väljundi külge...tekiks tgurpidi ringlus radikas....annaks gaasi ja vaataks kas hakkab jama välja ajama. Aga vb jääb tal surve väikseks ja peab ikkagi vooliku ja veega möllama?
Viimati muutis EliteSoldier, 24 Dets 2012, 10:41, muudetud 2 korda kokku.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
Jah, soovitatakse kontrollida iga 20 tuhande miili ehk ~33tkm tagant ja vajadusel vahetada....intervalli tehas ette ei näe....aga kas te ka edasi autodatas lugesite????
tsiteerin:
CAUTION: This engine has been identified as an INTERFERENCE engine in which the possibility of valve-to-piston damage in the event of a timing belt failure is MOST LIKELY to occur.
Ehk siis juhul kui rihm teeb plõks, on üldjuhul klapid peas pauk Omad järeldused teeb igaüks ise millised on remondi kulud siis. OK, saan aru et ei vaheta rihma 90tkm tagant kuid 120tkm on vast tegelt juba piir kui kasutatakse suht teada rihma tootjat. Antud motole saab eestis rihma ~10EUR ning veepumpa ~25EUR eest. Vahetus võtab aega autodata järgi 1.1h ehk siis pakuks välja esimest korda tehas 1.5-2h ja mingeid spets tööriistu nagu TDI puhul pole vaja. Mul hakkab enda TDI ga sõites 90tkm täitumisel hirm peale tulema et nüüd peaks vahetama. peaaegu 210tkm kah ikka liig mis liig...ning pakuks välja et antud rihma vahetus üle 6 aasta tagasi st rihm on saanud aastaid eesti kliima temperatuuri kõikumist tunda?
PS! Ei sunni midagi peale ega tembelda lolliks vms...lihtsalt üks sõbralik soovitus, sest tundub et keegi teine peale minu ei oska autodatas edasi lugeda mis tüüpi motoga on. Kui sul oleks TDI AHF/ALH, siis sa nutaks rihma vahetusel sest selle rihma komplekt ~4-5 korda kallim Et kui plaanid selle pilliga veel pikalt sõita siis mina hakkaks raha koguma selle töö jaoks ja isegi kuskil töökojas tehes ei tohiks kokku tüürahaga üle 70EUR minna väga(materjal sinu poolt). Aga nagu mina ütlen, ise tehtud, hästi tehtud
EDIT! huvitaval kombel jah autodata ütleb et veepump pmt pingutiks, aga eparts pakub mingit pingutit antud moto koodile rihma komplektis
tsiteerin:
CAUTION: This engine has been identified as an INTERFERENCE engine in which the possibility of valve-to-piston damage in the event of a timing belt failure is MOST LIKELY to occur.
Ehk siis juhul kui rihm teeb plõks, on üldjuhul klapid peas pauk Omad järeldused teeb igaüks ise millised on remondi kulud siis. OK, saan aru et ei vaheta rihma 90tkm tagant kuid 120tkm on vast tegelt juba piir kui kasutatakse suht teada rihma tootjat. Antud motole saab eestis rihma ~10EUR ning veepumpa ~25EUR eest. Vahetus võtab aega autodata järgi 1.1h ehk siis pakuks välja esimest korda tehas 1.5-2h ja mingeid spets tööriistu nagu TDI puhul pole vaja. Mul hakkab enda TDI ga sõites 90tkm täitumisel hirm peale tulema et nüüd peaks vahetama. peaaegu 210tkm kah ikka liig mis liig...ning pakuks välja et antud rihma vahetus üle 6 aasta tagasi st rihm on saanud aastaid eesti kliima temperatuuri kõikumist tunda?
PS! Ei sunni midagi peale ega tembelda lolliks vms...lihtsalt üks sõbralik soovitus, sest tundub et keegi teine peale minu ei oska autodatas edasi lugeda mis tüüpi motoga on. Kui sul oleks TDI AHF/ALH, siis sa nutaks rihma vahetusel sest selle rihma komplekt ~4-5 korda kallim Et kui plaanid selle pilliga veel pikalt sõita siis mina hakkaks raha koguma selle töö jaoks ja isegi kuskil töökojas tehes ei tohiks kokku tüürahaga üle 70EUR minna väga(materjal sinu poolt). Aga nagu mina ütlen, ise tehtud, hästi tehtud
EDIT! huvitaval kombel jah autodata ütleb et veepump pmt pingutiks, aga eparts pakub mingit pingutit antud moto koodile rihma komplektis
Viimati muutis copilot, 24 Dets 2012, 12:55, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Salongisoojenduse anomaalia Golf 3 1,6 UPDATE!
Ok, tänan...mind hetkel huvitab rohkem see, et salong soe oleks ja laps ei külmetaks. Mul on ammu paika pandud juba endal, et sõidan masinaga niikaua kuni katastroofiline feil juhtub ja siis uut vana autot otsima kui rihm läheb ja klapid peas siis nii ongi ja jääb.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]