1.6 74kw õlisurve probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.6 74kw õlisurve probleem
Kas keegi oskab öelda kus asub õlisurve andur ja õlipump.
Viimati muutis GTI, 06 Veebr 2013, 19:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
Kas kui käigukasti õli on vähe hakkab ka märgutuli vilkuma ja piiksuma, Mootori küljest leidsin kaks andurit mis võiksid olla õliandurid, üks sisselaskekolektori peal, vahetult klpaikambrikaane all(ühe klemmiga), ja teine sisselaske all(pistikuga ja kahe juhtmega. Võtsin mõlemal juhtmed lahti aga pöörde lastes hakkab ikka tuli vilkuma ja piiksuma. Õlirõhk on tühikäigul 2 bar ja pöörde laste 3000 juures umbes 3.5-4bar.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
Kui need väärtused on manomeetriga mõõdetud siis vast anduri (-te) või näidikubloki viga. Mis autost jutt?orx kirjutas:Õlirõhk on tühikäigul 2 bar ja pöörde laste 3000 juures umbes 3.5-4bar.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
autoks on golf kolm mis algselt oli 1.8 66kw aga nüüd tõstsin uue mootori peale(1.6 74 kw). vana mootoriga sellist probleemi pold, aga anduri viga ei saa siis olla kui ma nad mõlemad lahti võtsin aga käitus ikka samamoodi, tühikäigul ei toimu midagi aga natuke aega pöördes hoida siis hakkab vilkuma ja piiksuma. Aga kas käigukasti õli puhul näitab see sama tuli näikiplokkis või sellel ei olegi?
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
Käigukasti õli ei tohiks näidata.orx kirjutas:autoks on golf kolm mis algselt oli 1.8 66kw aga nüüd tõstsin uue mootori peale(1.6 74 kw). vana mootoriga sellist probleemi pold, aga anduri viga ei saa siis olla kui ma nad mõlemad lahti võtsin aga käitus ikka samamoodi, tühikäigul ei toimu midagi aga natuke aega pöördes hoida siis hakkab vilkuma ja piiksuma. Aga kas käigukasti õli puhul näitab see sama tuli näikiplokkis või sellel ei olegi?
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
Oskab keegi öelda kas 1.6 74kw on ainult üks õlisurve andur mis asub plokikaane peal osas, teine andur mis ma leida suutsin oli sisselaske kollektori all aga see tundus mingi tempi andur olevat.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
Poistel, kel ETKA progr. arvutis olemas, lasevad sulle hetkega pildi ette. Sealt kõik andurite arv ja asukoht näha. Mind on siinsed foorumlased selliselt aidanud.orx kirjutas:Oskab keegi öelda kas 1.6 74kw on ainult üks õlisurve andur mis asub plokikaane peal osas, teine andur mis ma leida suutsin oli sisselaske kollektori all aga see tundus mingi tempi andur olevat.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
Küsiks uuesti kuidas need väärtused saadud on?orx kirjutas:Õlirõhk on tühikäigul 2 bar ja pöörde laste 3000 juures umbes 3.5-4bar.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
ülemisest anduri august mõõtsin manomeetriga, homme lähen käin teeniduses lasen uuesti üle mõõta rõhu siis tean kas julgeb autoga liikuda üldse.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
Alumine andur peaks olema enamusel õlifiltri jala peal. Täpsemalt ei paku, kuna ei tea kõnesoleva mootori koodi.orx kirjutas:Oskab keegi öelda kas 1.6 74kw on ainult üks õlisurve andur mis asub plokikaane peal osas, teine andur mis ma leida suutsin oli sisselaske kollektori all aga see tundus mingi tempi andur olevat.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
õlifilter on väljalaske kolde kõrval ja seal pole mingit andurit ja mujalt ka ei leidnud.
lasin töökojas surve õieti ära mõõta, tühikäigul 1.8bar ja 3500 juures 3.7bar
Siis vist tuleb kellade plokk ette võtta ja kui see ka ei aita siis joodan plokist kõlari välja ja tulele panen kleepsu ette.
lasin töökojas surve õieti ära mõõta, tühikäigul 1.8bar ja 3500 juures 3.7bar
Siis vist tuleb kellade plokk ette võtta ja kui see ka ei aita siis joodan plokist kõlari välja ja tulele panen kleepsu ette.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: 1.6 74kw õlisurve probleem
Minu käest saaksid töötava spidoploki 15.- eestorx kirjutas:õlifilter on väljalaske kolde kõrval ja seal pole mingit andurit ja mujalt ka ei leidnud.
lasin töökojas surve õieti ära mõõta, tühikäigul 1.8bar ja 3500 juures 3.7bar
Siis vist tuleb kellade plokk ette võtta ja kui see ka ei aita siis joodan plokist kõlari välja ja tulele panen kleepsu ette.
