1.9 td 55 kw gaasipedaal väriseb 2200- 3000 pöörde juures
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18 Sept 2008, 20:03
- Telefon: 53895507
- Auto: Passat B5 1,9 tdi, Passat B4 1,9 tdi, Passat B3 1.9td, golf mk3 1.9d, Passat B3 1.9d, Jetta mk1 coupe
- Asukoht: Võrumaa
1.9 td 55 kw gaasipedaal väriseb 2200- 3000 pöörde juures
Tere!
Masinaks on siis 92 aasta vw passat 1.9 td 55kw. Häirima on hakkanud gaasi pedaali ja ka süütenurga hoova (ei tea kuidas seda tõmmatavat hooba salongis täpselt nimetada) suur vibratsioon pööretel 2200/2300- 3000 rpm. Kui lasta üle 3000 rpm- i pöördesse kaob vibratsioon nagu võluväel, ning madalamatel pööretel ka seda pole. Olen vahetanud erinevatel põhjustel mitu kõrgsurve pumpa, kuid vibratsioon on ikka alles. Vahepeal oli peal ka 1,6 44kw vabalthingava pump, siis nihkus vibratsioon vahemikku umbes 3000- 3500 rpm.
Ise kahtlustan juba, et tegemist võib olla turba veaga, kuid ei tükki kohe uisapäisa uut otsima ja vahetama.
Äkki on keegi sellega kokku puutunud ja oskab suunata kust viga otsima hakata, või oskab juhatada teemale, kus sama probleemi on lahatud, sest ise ma sellist ei leidnud.
Kui see värin samas vaimus jätkab ei jõua enam gaasitrosse vahetada!
Masinaks on siis 92 aasta vw passat 1.9 td 55kw. Häirima on hakkanud gaasi pedaali ja ka süütenurga hoova (ei tea kuidas seda tõmmatavat hooba salongis täpselt nimetada) suur vibratsioon pööretel 2200/2300- 3000 rpm. Kui lasta üle 3000 rpm- i pöördesse kaob vibratsioon nagu võluväel, ning madalamatel pööretel ka seda pole. Olen vahetanud erinevatel põhjustel mitu kõrgsurve pumpa, kuid vibratsioon on ikka alles. Vahepeal oli peal ka 1,6 44kw vabalthingava pump, siis nihkus vibratsioon vahemikku umbes 3000- 3500 rpm.
Ise kahtlustan juba, et tegemist võib olla turba veaga, kuid ei tükki kohe uisapäisa uut otsima ja vahetama.
Äkki on keegi sellega kokku puutunud ja oskab suunata kust viga otsima hakata, või oskab juhatada teemale, kus sama probleemi on lahatud, sest ise ma sellist ei leidnud.
Kui see värin samas vaimus jätkab ei jõua enam gaasitrosse vahetada!
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18 Sept 2008, 20:03
- Telefon: 53895507
- Auto: Passat B5 1,9 tdi, Passat B4 1,9 tdi, Passat B3 1.9td, golf mk3 1.9d, Passat B3 1.9d, Jetta mk1 coupe
- Asukoht: Võrumaa
Re: 1.9 td 55 kw gaasipedaal väriseb 2200- 3000 pöörde juure
Olen osanud parajalt keeruliselt seletada!
Lisan eilsele jutule juurde, et vibratsioon on mootoris. Eriti tugevalt on tunda pumba pealt, kust edasi kandub pedaalile, mis hakkab neil pööretel korralikult jala all tantsima. Gaasi trossil on ka puksid täiesti olemas, aga sellest hoolimata on trossi vibar kuskil sentimeetrise amplituudiga.
Kuid see nali jääb siiski eelnevalt mainitud pöörete vahemikku. Enne nende pööreteni jõudmist ja pärast seda töötab kõik süsteem rahulikult.
Lisan eilsele jutule juurde, et vibratsioon on mootoris. Eriti tugevalt on tunda pumba pealt, kust edasi kandub pedaalile, mis hakkab neil pööretel korralikult jala all tantsima. Gaasi trossil on ka puksid täiesti olemas, aga sellest hoolimata on trossi vibar kuskil sentimeetrise amplituudiga.
Kuid see nali jääb siiski eelnevalt mainitud pöörete vahemikku. Enne nende pööreteni jõudmist ja pärast seda töötab kõik süsteem rahulikult.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: 1.9 td 55 kw gaasipedaal väriseb 2200- 3000 pöörde juure
Sul on ilmselt see amort läbi , mis gaasipedaali hoovastiku külge kinnitub .
Süüte võiks ka muidugi paika keerata .
Mootori vibratsiooni võib ka tekitada omadega läbi olev mootoripadi .
Viimati muutis ryan, 30 Jaan 2013, 15:40, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: 1.9 td 55 kw gaasipedaal väriseb 2200- 3000 pöörde juure
Mul oli sama nali kunagi, viga oli sellest, et üks kinnitus poltidest oli läinud. Paremal pool pumpa(all)
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 18 Sept 2008, 20:03
- Telefon: 53895507
- Auto: Passat B5 1,9 tdi, Passat B4 1,9 tdi, Passat B3 1.9td, golf mk3 1.9d, Passat B3 1.9d, Jetta mk1 coupe
- Asukoht: Võrumaa
Re: 1.9 td 55 kw gaasipedaal väriseb 2200- 3000 pöörde juure
amordi vahetasin sest algul arvasin ka, et see võib asja parandada.
Kütte kruvi on tehase plommiga, või kuidas seda nimetatakse. Igatahes originaal seades asi värises. Nüüd olen ise natukene juurde keeranud sest masin jäi minu jaoks lahjaks.
Mootori patjade kohapealt ei tea rohkemat praegu kui, et vahetasin alles salongipoolse vasaku padja, mis tükkis aegajalt kolistama. Vaatan homme need üle!
Olen süüdet ka keeranud siia sinna, aga see pole tulemust andnud.
Süütenurga kohapealt ongi küsimus, et kuidas saaks süüte kõige täpsemalt paika. Olen lugenud ühest raamatust, et see pannakse paika sajandik millimeetri pealt pumba otsas oleva kanali kaudu (asub seal pihusti torude vahel).
Pumba all paremal olev kinnitus polt oli küll puudu, aga ka see ei parandanud midagi.
Täna kapotiall elades märkasin sellist asja et väntvõlli otsa seib ka viskab natukene Tekkis kohe ka küsimus, et äkki hoopis tekitab too seda vibratsiooni?
Kütte kruvi on tehase plommiga, või kuidas seda nimetatakse. Igatahes originaal seades asi värises. Nüüd olen ise natukene juurde keeranud sest masin jäi minu jaoks lahjaks.
Mootori patjade kohapealt ei tea rohkemat praegu kui, et vahetasin alles salongipoolse vasaku padja, mis tükkis aegajalt kolistama. Vaatan homme need üle!
Olen süüdet ka keeranud siia sinna, aga see pole tulemust andnud.
Süütenurga kohapealt ongi küsimus, et kuidas saaks süüte kõige täpsemalt paika. Olen lugenud ühest raamatust, et see pannakse paika sajandik millimeetri pealt pumba otsas oleva kanali kaudu (asub seal pihusti torude vahel).
Pumba all paremal olev kinnitus polt oli küll puudu, aga ka see ei parandanud midagi.
Täna kapotiall elades märkasin sellist asja et väntvõlli otsa seib ka viskab natukene Tekkis kohe ka küsimus, et äkki hoopis tekitab too seda vibratsiooni?
-
- Veteran
- Postitusi: 707
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9 td 55 kw gaasipedaal väriseb 2200- 3000 pöörde juure
Jah süüde pannakse tõesti sealt pumba otsat sajandikega paika. Aga see rihmaseibi loperdamine võib varsti halvasti lõppeda. Üks heapäev on klapid kolbidega koos.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: 1.9 td 55 kw gaasipedaal väriseb 2200- 3000 pöörde juure
http://vincewaldon.com/index.php?option ... &Itemid=28" onclick="window.open(this.href);return false;
Keri seda lehekülge allapoole , kus tulevad pildid .
Mul sama mootoriga isend , keerasin lihtsalt märgid paika , hooratta nukvõlli ja pumba .
Manomeetriga ei mõõtnud sajandike ega midagi .
Käib nagu kell , mootoris vibra ei ole , pump ei lagise , asi toimib !
Kontrollimise mõttes võid üle vaadata , kui märgid paigas , siis need sajandikud küll vibra ei tekita .
(Lihtsalt üks talv käivitades viskas hammasrihma paigast , kuna remondis oli rihmapingutus mutter suht kehvasti kinni keeratud).
Keri seda lehekülge allapoole , kus tulevad pildid .
Mul sama mootoriga isend , keerasin lihtsalt märgid paika , hooratta nukvõlli ja pumba .
Manomeetriga ei mõõtnud sajandike ega midagi .
Käib nagu kell , mootoris vibra ei ole , pump ei lagise , asi toimib !
Kontrollimise mõttes võid üle vaadata , kui märgid paigas , siis need sajandikud küll vibra ei tekita .
(Lihtsalt üks talv käivitades viskas hammasrihma paigast , kuna remondis oli rihmapingutus mutter suht kehvasti kinni keeratud).
Viimati muutis ryan, 31 Jaan 2013, 10:41, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1.9 td 55 kw gaasipedaal väriseb 2200- 3000 pöörde juure
Kui rihmaratas viskab siis klapid-kolvid koos varsti. Loperdab niikaua kuni kiil on vända otsaga samal tasemel ja tõmbab ringi ratta.
Müü ruttu maha masin. Teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] on väntvõll/mootori plokk ära vahetada korraliku vastu.
Too arvatavasti tekitabki seda värinat.
Müü ruttu maha masin. Teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] on väntvõll/mootori plokk ära vahetada korraliku vastu.
Too arvatavasti tekitabki seda värinat.
Viimati muutis Siim, 01 Veebr 2013, 17:57, muudetud 1 kord kokku.