g60 vabalthinavale

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
kodusiga
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 23 Mär 2006, 16:25
Asukoht: Tallinn

g60 vabalthinavale

Lugemata postitus Postitas kodusiga »

Kas keegi on pannud g60 kompressori 2e 2.0 85kw mootorile. Sooviks infot kuna endal on m?te panna.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech »

Vaevalt et siin keegi seda teinud on aga on v?imalik panna k?ll.

Kasutaja Dan-il isegi terve G60 kompressor kit olemas mida saab vabalthingavale installida.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

SEN
Huviline
Postitusi: 442
Liitunud: 26 Jaan 2004, 15:43
Telefon: 56930622
Auto: Passat B7 4motion, Audi B5 TQ
Asukoht: Eesti, Jüri
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas SEN »

Mida see kit endas sisaldab?

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech »

?sja remonditud/hooldatud G60 kompressor koos sisse- ja v?ljalaskeflantsidega, custom cooler koos torustikuga, kompressori kinnitusrakised ploki k?lge, kompressori rihma pinguti koos rullikuga, kompressori ?litusvoolik, G60 Hartmann-Motorsport chip-iga aju koos juhtmestikuga, soovi korral ka Hartmann-Motorsport v?ljalaskekollektor.
Eks seal on ka muid v?ikseid detaile vaja nagu veepumba ja generaatori rihmarattad aga need tuleks siis vahetuskaubana teha.
Hind s?ltub muidugi komplektsusest ja seda tuleb juba Dan-iga arutada.

Asjad algselt k?ll Corradole bolt-on aga sobivad ka v?ikeste muudatustega teistele keredele.
Pean silmas just cooleri torustiku ja cooleri kinnitusi.
Mootoridetailide kinnitused on k?igil 1985-2000 aasta 8 klapilistel mudelitel samad.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

orkmees
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 19 Mär 2004, 23:46
Asukoht: Tallinn.

Lugemata postitus Postitas orkmees »

To M-Tech: Kas 1.8 66KW monopritsele kannataks ka kompressorit k?lge kruttida?

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech »

No monopritse osa viskaks mina sealt minema, kuna kui kompressorist tahta k?ik pakutav ?ra kasutada
tuleks n?iteks MegaSquirtile ?le minna, mis iseenesest pole v?ga kallis.
Ega tasuta puuotsas need hobuj?ud ei kasva.

G60 originaalaju kasutades peaks sul ainult 2E mootori sisselaskekollektorist piisama.
V?i siis G60 (PG) mootori omast mida ka suht palju leidub.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Monopritse mootorile vist ei l?he see kolle k?lge? Kui ma ?ieti olen aru saanud on kollektorid erinevad ja pead erinevad...

Mina paneks eatoni on v?hem muresi teisega edaspidi. aga see asi pole bolt on seega...
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kas 2E tuleb surveaste ka alla viia v?i l?heb standardsisuga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech »

Ma arvan, et 0.5-0.6bar peal ehk siis originaal rattaga ei juhtu selle mootoriga midagi.
Seda enam, et originaal ajul on ka detonatsiooniandur.
Alati saab ka suuremat ratast kasutada, et esialgu v?hem boostida.

Kaido Polo oma 10.5 surveastmega kannatas korralikult jahutatud ?huga 0.65bar ilusti s?ita.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

uunp
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 31 Aug 2007, 16:13
Asukoht: harjumaa

Lugemata postitus Postitas uunp »

aga kui selline g60 kompressor kit panna 110kw 16v golf gti mootorile, siis kas temast on kasu kah? :D
kui sa ?tlesid, et k?ik mootoridetailide kinnitused 1985-2000 on samad, siis peaks ju golf 3 gti-le ka minema?

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech »

Peaks minema jah ka G3 kerele.
Kui kellegil soovi on, siis kasutaja Dan-il peaks k?ik kompressori kinnitusrakised, rihmarattad, rihmapinguti ja ka G60 generaator olemas olema.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

kodusiga
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 23 Mär 2006, 16:25
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas kodusiga »

kui otsustaks eatoni kasuks siis mille j?rgi seda valida, neid ju mitu m64 m90....

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 69 korda

Lugemata postitus Postitas ompracing »

Algselt postitas: kodusiga
kui otsustaks eatoni kasuks siis mille j?rgi seda valida, neid ju mitu m64 m90....
No need ju suurused,ehk siis m90 puhub m?rksa suuremaid numbreid kui tema v?ikevend.
Kahjuks ei tea kompreka v?ga t?pset spetsiifikat,ehk kus peituvad nende "agad ja konksud" .
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

siin foorumis ju pandud corradole m64 kui ma ei eksi. uus rakis vaja teha jne.
see eaton on kruvikompressor, olen kuulnud et hooldusvaba, et mingi ?li paned sisse ja s?ida. v?in ka eksida.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 69 korda

Lugemata postitus Postitas ompracing »

Algselt postitas: nephex
siin foorumis ju pandud corradole m64 kui ma ei eksi. uus rakis vaja teha jne.
see eaton on kruvikompressor, olen kuulnud et hooldusvaba, et mingi ?li paned sisse ja s?ida. v?in ka eksida.
Kogu jutt on ?ige ,paraku selle corrado mootoriga l?ks vist kehvasti. Kuid kui Eatonit kasutada,siis v?iks juba m90 kasutada & seda just IIgeneratsiooni oma,kuna esimene pidi kuuldu j?rgi paras saast olema.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

kodusiga
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 23 Mär 2006, 16:25
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas kodusiga »

miks just m90 (kas kuju, tootlikus, vstupidavus)?

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 69 korda

Lugemata postitus Postitas ompracing »

Vast ikka tootlikus,suurem kompressorist v?lja-mootorisse sisse voolava ?huava - mida t?histabki m90(mm) [pole just parim defineerija :D]

PS. vaata http://www.eaton.com" onclick="window.open(this.href);return false; ,seal toodud ka tabelid jm. kirjas kopressor vastavalt litraa?ile,kuid v?ib ka teistugusele mootori litraa?ile,s?ltuvalt kogu mootori performance olemusest vms :P
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Samas koormab ka mootorit rohkem, ning v?tab suurema ampsu tagasi et ringi ajada. Ja l?puks auto liikumine on ikka kinni juhtimises ja kolektroites pihustites ning s?steemi kvaliteedis.

[Edited on 27-2-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 69 korda

Lugemata postitus Postitas ompracing »

Algselt postitas: samzik
Samas koormab ka mootorit rohkem, ning v?tab suurema ampsu tagasi et ringi ajada. Ja l?puks auto liikumine on ikka kinni juhtimises ja kolektroites pihustites ning s?steemi kvaliteedis.
Eks seda see mootori performance olemus t?hendabki,ehk k?ike peab paralleelselt edasi arendama.. ala tootlikumad pumbad ,pihustid jne ..kuigi vabalthingavaga on asi keerukam juba surveastme n?ol,mida tuleks hakata v?imsuse huvides korrigeerima jne :)
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

kodusiga
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 23 Mär 2006, 16:25
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas kodusiga »

kui ma ikka plaanin seda soetada siis aju, pihustid ja pensupump tuleks ?ravahetada.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

V?ib panna ka lisa pumba ja sellega t?stad tootlikust. Aju on soovitav, originaaliga mina ei s?idaks see ei saa laade r?hust aru nagunii. 20t.- pole mingi probleem alla panna, olen t?nasel p?eval veendunud. See summa kaob nagu sipsti. Kui isegi ise k?ik teed ja m?tled ja ehitad. Pidurite ja muude osade korda tegemisele, kui v?tad kusagil 280mm ketad ja komplekti sadulaid. jne jne ma kunagi ei uskkunud kui Lembit r??kis, aga ajad on n??d teised :d

Ise m?tlen t?na et 100t on normaalse projekti hind kus olla hingega asja juures kui k?ik istmed ja asjad ehitada ja keret??d ja v?rgid ning see on selline kus ise teed pea aegu k?ik. Siis saab nagu p?ris auto moodi mitte mingi asi, mis on natuke kiirem kui tehasest.

Nioh ja muiddugi ei kulu see ?he n?dalavahetusega vaid selle auto ehitamise paari aasta jooksul :D icc. Kui kellegil teha ei lase.


[Edited on 27-2-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “Mootor”