Pinge k?igub!!!

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Matumardikas
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
Asukoht: Tartu

Pinge k?igub!!!

Lugemata postitus Postitas Matumardikas »

Autoks GolfII 1991 a 1,8 66kw generaator: VALEO
Mure selles, et terves auto elektris?steemis pinge k?igub (k?ik tuled v?relevad-nii v?lisvalgustus kui ka armatuuri valgustus...lisaks muudab veel p??rdeid salongiventilaator). Milles v?ib probleem olla? K?ik n?htaval olevad massijuhtmed on puhastatud. Generaatori harjades ei tohiks ka viga olla, kuna need vahetatud. Tervet s?steemi, kus harjad kinnituvad, ei hakanud vahetama, kuna see on Motorola toodang ning hingematva hinnaga. Seega sai esialgu vaid harjad vahetatud, kuid mingit tulemust see ei andnud. Kas on v?imalik sellisele generaatorile peale panna ka n?iteks Boschi harju, koos tabletiga (Valeo genekal tuleb mingi lisa juhe (punane) genekast sinna k?lge)?
Teiseks...kas on reaalne, et motometer tahhomeetriga kelladel transistor peale pikemaajalist seismist taas l?bi k?rssab, v?i v?ib see olla tingitud ?ldisest pinge k?ikumisest?
Pinge hakkab rohkem k?ikuma siis, kui v?hem tarbijaid on taga (ei l?lita korraga sisse t?istulesid ja ei pane t?isv?imsusel t??le salongiventilaatorit).

Matumardikas
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Matumardikas »

Tartus Automaailmas pakuti uue regulaatori hinnaks 600 kr (koos harjadega). Esialgu ei tahtnud nagu sellist summat v?lja k?ija seega sai proovitud lihtsamat moodust-harju vahetada. N?is...kui mingit muud ideed ei teki, eks siis peab vist poodi lendama.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Mul kuskil vedeleb G2 aegadest Valeo geneka uus pingekas - kui leian ja sa vajad seda v?in s?mboolse summa eest sulle ?ra anda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Matumardikas
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Matumardikas »

Kui leiad, olen kindlasti huvitatud! :)

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Ma arvan, et oli sama valeo gene ja ma maksin forsis miski 450.- komplektse pingeregulaatori eest. Viga oli sama - pilt vilkus ees. Sellest on miski 2 aastat k?ll m??das. Tundus kah tala hetkel.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Selline asi pakkuda Valeo generaatorile:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Tagant:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Matumardikas
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Matumardikas »

Niisiis...relee sai vahetatud ja asi hakkas toimima. P?him?tteliselt on v?imalik releed vahetada ka ilma generaatorit maha harutamata, kuid minu omal oli relee k?lge minev punane juhe liiga l?hike, seega monteerisin generaatori siiski maha ja tinutasin k?lge veidi pikema juhtme (oli uue releega kaasas). Kokkuv?ttes ei v?tnud see asi ?le poole tunni, kuna t?nu mitmekordsele peale-maha lappamisele on asi juba ?sna k?pas.
Kontaktr?ngad ei olnud v?ga kulunud (s?gavaid sooni ei esinenud), seega v?ib eeldada, et saan selle genekaga veel m?nda aega ringi tiirutada.
Esimeses postituses probleemiks olnud tahhomeetri transistori k?simus...suuremate k?lmade tulekuga hakkas k?ik j?lle vabatahtlikult ise t??le (t?en?oliselt k?lmus niiskus kusagil ?ra):). Auto oli seisnud eelnevalt u. kuu aega puki otsas...eks niiskus on teinud oma t?? ja aparaat vajab lihtsalt liigutamist ja kuivamist.

Erilised t?nud kasutajale GTI!!!

N??d v?hemalt ei saa enam keegi v?ita, et ma tuledega pidevalt signaliseerin...(?leloomuliku tempoga);D

Vasta

Mine “Elektroonika”