Pinge k?igub!!!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
Pinge k?igub!!!
Autoks GolfII 1991 a 1,8 66kw generaator: VALEO
Mure selles, et terves auto elektris?steemis pinge k?igub (k?ik tuled v?relevad-nii v?lisvalgustus kui ka armatuuri valgustus...lisaks muudab veel p??rdeid salongiventilaator). Milles v?ib probleem olla? K?ik n?htaval olevad massijuhtmed on puhastatud. Generaatori harjades ei tohiks ka viga olla, kuna need vahetatud. Tervet s?steemi, kus harjad kinnituvad, ei hakanud vahetama, kuna see on Motorola toodang ning hingematva hinnaga. Seega sai esialgu vaid harjad vahetatud, kuid mingit tulemust see ei andnud. Kas on v?imalik sellisele generaatorile peale panna ka n?iteks Boschi harju, koos tabletiga (Valeo genekal tuleb mingi lisa juhe (punane) genekast sinna k?lge)?
Teiseks...kas on reaalne, et motometer tahhomeetriga kelladel transistor peale pikemaajalist seismist taas l?bi k?rssab, v?i v?ib see olla tingitud ?ldisest pinge k?ikumisest?
Pinge hakkab rohkem k?ikuma siis, kui v?hem tarbijaid on taga (ei l?lita korraga sisse t?istulesid ja ei pane t?isv?imsusel t??le salongiventilaatorit).
Mure selles, et terves auto elektris?steemis pinge k?igub (k?ik tuled v?relevad-nii v?lisvalgustus kui ka armatuuri valgustus...lisaks muudab veel p??rdeid salongiventilaator). Milles v?ib probleem olla? K?ik n?htaval olevad massijuhtmed on puhastatud. Generaatori harjades ei tohiks ka viga olla, kuna need vahetatud. Tervet s?steemi, kus harjad kinnituvad, ei hakanud vahetama, kuna see on Motorola toodang ning hingematva hinnaga. Seega sai esialgu vaid harjad vahetatud, kuid mingit tulemust see ei andnud. Kas on v?imalik sellisele generaatorile peale panna ka n?iteks Boschi harju, koos tabletiga (Valeo genekal tuleb mingi lisa juhe (punane) genekast sinna k?lge)?
Teiseks...kas on reaalne, et motometer tahhomeetriga kelladel transistor peale pikemaajalist seismist taas l?bi k?rssab, v?i v?ib see olla tingitud ?ldisest pinge k?ikumisest?
Pinge hakkab rohkem k?ikuma siis, kui v?hem tarbijaid on taga (ei l?lita korraga sisse t?istulesid ja ei pane t?isv?imsusel t??le salongiventilaatorit).
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 11 Aug 2007, 17:13
- Asukoht: Tartu
Niisiis...relee sai vahetatud ja asi hakkas toimima. P?him?tteliselt on v?imalik releed vahetada ka ilma generaatorit maha harutamata, kuid minu omal oli relee k?lge minev punane juhe liiga l?hike, seega monteerisin generaatori siiski maha ja tinutasin k?lge veidi pikema juhtme (oli uue releega kaasas). Kokkuv?ttes ei v?tnud see asi ?le poole tunni, kuna t?nu mitmekordsele peale-maha lappamisele on asi juba ?sna k?pas.
Kontaktr?ngad ei olnud v?ga kulunud (s?gavaid sooni ei esinenud), seega v?ib eeldada, et saan selle genekaga veel m?nda aega ringi tiirutada.
Esimeses postituses probleemiks olnud tahhomeetri transistori k?simus...suuremate k?lmade tulekuga hakkas k?ik j?lle vabatahtlikult ise t??le (t?en?oliselt k?lmus niiskus kusagil ?ra):). Auto oli seisnud eelnevalt u. kuu aega puki otsas...eks niiskus on teinud oma t?? ja aparaat vajab lihtsalt liigutamist ja kuivamist.
Erilised t?nud kasutajale GTI!!!
N??d v?hemalt ei saa enam keegi v?ita, et ma tuledega pidevalt signaliseerin...(?leloomuliku tempoga);D
Kontaktr?ngad ei olnud v?ga kulunud (s?gavaid sooni ei esinenud), seega v?ib eeldada, et saan selle genekaga veel m?nda aega ringi tiirutada.
Esimeses postituses probleemiks olnud tahhomeetri transistori k?simus...suuremate k?lmade tulekuga hakkas k?ik j?lle vabatahtlikult ise t??le (t?en?oliselt k?lmus niiskus kusagil ?ra):). Auto oli seisnud eelnevalt u. kuu aega puki otsas...eks niiskus on teinud oma t?? ja aparaat vajab lihtsalt liigutamist ja kuivamist.
Erilised t?nud kasutajale GTI!!!
N??d v?hemalt ei saa enam keegi v?ita, et ma tuledega pidevalt signaliseerin...(?leloomuliku tempoga);D