Kas turbo tohib olla ?line seest?1.9 TD 55kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
pakkuda turbo, mis t??tab selle mootori peal, v?ib vaid vaheflantse vajada!
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=28691" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=28691" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 74
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
- Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
- Asukoht: Kose/Tallinn
- Kontakt:
tagaj?rjeks on l?puks see et kogu ?lisurve mis turbosse j?uab lastakse sisselaskesse ja kui see liiga j?rsku juhtub siis j??vad p?lemiskambrid sellele ?likogusele v?ikseks ja midagi annab j?rgi
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee
?li v?ib turbo kaudu ka otse v?ljalaskekollektorisse sattuda ja seda v?ga suurtes kogustes.Algselt postitas: viiul
tagaj?rjeks on l?puks see et kogu ?lisurve mis turbosse j?uab lastakse sisselaskesse ja kui see liiga j?rsku juhtub siis j??vad p?lemiskambrid sellele ?likogusele v?ikseks ja midagi annab j?rgi
-
- Huviline
- Postitusi: 308
- Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
- Telefon: 56150709
- Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
- Asukoht: viljandi
turbo k?lm osa on ju ka sisselaste ?ks osa!?Algselt postitas: ivar80
Sisselaskesse v?ib tulla k?ll karterituulutusest. Turbosse tuleb ?li suisa ?litustorudega k?lge:D:D
ja karterituulutuse l?dvik l?heb minu golfil turbosse mineva ?hul?dviku k?lge...ja suurematel p??retel tuleb isegi l?bi "filtri" mis tuulutuse vahel on ?li sisselaskesse...sellele aitab veel turbo omakorda kaasa nn. "vaakumiga"...
ma ei r??kinud ?lituseks m?eldud ?list vaid teemakorras olevast probleemist...
[Muudetud: 16-4-2008 sprintt]
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.
Kui sellel mootoril on niipidi need l?dvikud siis ei pruugi viga olla t?esti turbos vaid hoopis h?redas mootoris. Pumppihustitega mootoril on nii, et karterituulutuse kaudu satub ?li turbost v?ljuvasse ?hul?dvikusse, kust see edasi puhutakse l?bi intercooleri ning alles siis j?uab see sisselaskesse.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Kuulge kuulge vaatan, et k?ik tagarad koos, mingil m??ral on torud alati ?lised. Kui ?li tuleb suures koguses siis v?ib juhtuda et mootor l?heb k?ima mootori ?li pealt mitte diisli pealt. Seda on ka juhtunud. Turbot ise ei remondita sest turbo vajab tasakaalustamist pingis, peale remonti. Tallinnas remondib turbosi Jaak Kuul, on ka teisi kohti aga tema pidada olema ?ks paremaid. H?rra Jaagu juures pidaa algama turbo remont 3000.-, kui on ainult puksid vaja vahetada. Kui on juba rohkem vaja teha siis hind t?useb vastavalt t??dele.
L?tku oskab ehk m?ni k?vem mees katsuda kuid ?ldiselt v?ike l?tk on neil isegi uuest peast, seega usun sealt algaja mehaanik infot ei saa.
Enamasti turbo kulumist kuulutab tugev vilin, v?i ka alumiiniumi kraapimis h??l, kui tiivik korpusesse k?ib!
Musta tuleb enamasti palju siis kui segu on rikas ehk siis ?hu kogus pole piisava ja k?tet liiga palju. Minul tuli hullult kui turbo intercooler oli puru. pool r?hku lekkis.
Edu ja j?udu.
[Edited on 20-9-2008 by samzik]
L?tku oskab ehk m?ni k?vem mees katsuda kuid ?ldiselt v?ike l?tk on neil isegi uuest peast, seega usun sealt algaja mehaanik infot ei saa.
Enamasti turbo kulumist kuulutab tugev vilin, v?i ka alumiiniumi kraapimis h??l, kui tiivik korpusesse k?ib!
Musta tuleb enamasti palju siis kui segu on rikas ehk siis ?hu kogus pole piisava ja k?tet liiga palju. Minul tuli hullult kui turbo intercooler oli puru. pool r?hku lekkis.
Edu ja j?udu.
[Edited on 20-9-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Kui ma oma turboga jebisin, siis remontida ei soovitanud eriti keegi. Asi selles, et Eestis pole korralikku tasakaalustuspinki, see BR Turbo oma pidavat ka suht k?kk olema ?igete asjade k?rval. Seet?ttu ostsingi puna1 k?est uue (tehasetaastatud) turbo. Aga turbo v?iksid lasta ?le vaadata asjatundjatel k?ll... Kui v?ga per*e veel l?ind pole, saad ehk vahetusfondist norm hinda ka selle eest.
vanasti olin insche