Kas turbo tohib olla ?line seest?1.9 TD 55kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

taavi00
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Apr 2007, 13:40
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas taavi00 »

turbo puks kutu ja ?li tuleb turbose.katsu kas see turbo v?ll loksub ka seal sees

taavi00
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Apr 2007, 13:40
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas taavi00 »

kusagil tartus remontitakse ja maksma v?ib minna 1500kr ja sealt ?le

geeteeii
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 14 Sept 2005, 16:13
Auto: Volks
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas geeteeii »

pakkuda turbo, mis t??tab selle mootori peal, v?ib vaid vaheflantse vajada!

http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=28691" onclick="window.open(this.href);return false;

eko89
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 08 Mai 2007, 05:49
Asukoht: K-Järve, Jõhvi

Lugemata postitus Postitas eko89 »

upiks seda teemat, oskab veel keegi midagi lisada?????????
mix on turbo juurest ?line ja l?dvik ka? seest? kas t?esti turbo remont v?i uus turbo?

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas freeser »

turbo on lihtsalt vana ja puksi vahelt ajab ?li l?bi ja enamus vanadel autodel on see t?bi kallal et l?dvikud ?lised seest

eko89
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 08 Mai 2007, 05:49
Asukoht: K-Järve, Jõhvi

Lugemata postitus Postitas eko89 »

aga kas sellel v?ivad olla ka mingid t?sisemad tagaj?rjed?

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

tagaj?rjeks on l?puks see et kogu ?lisurve mis turbosse j?uab lastakse sisselaskesse ja kui see liiga j?rsku juhtub siis j??vad p?lemiskambrid sellele ?likogusele v?ikseks ja midagi annab j?rgi
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

geeteeii
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 14 Sept 2005, 16:13
Auto: Volks
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas geeteeii »

See pole nii lihtne kui paistab:D;)

puna1
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 20 Sept 2006, 09:35
Auto: VW Passat CC
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas puna1 »

M??akse ka rem komplekte turbodele hind ~150 eur.
?li ei jookse pukside vahelt vaid tihendite vahelt v?lja.
P?rast remonti tuleks ka jahutus radikad ja k?ik muu ?list puhtaks pesta

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Algselt postitas: viiul
tagaj?rjeks on l?puks see et kogu ?lisurve mis turbosse j?uab lastakse sisselaskesse ja kui see liiga j?rsku juhtub siis j??vad p?lemiskambrid sellele ?likogusele v?ikseks ja midagi annab j?rgi
?li v?ib turbo kaudu ka otse v?ljalaskekollektorisse sattuda ja seda v?ga suurtes kogustes.

puna1
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 20 Sept 2006, 09:35
Auto: VW Passat CC
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas puna1 »

Sellest s?ltubki, et kustpoolt tihendid ?ra kas turbiini v?i kompressori poole pealt.

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

?li v?ib sattuda turbosse ja sisselaske kollektorisse karterituulutuse kaudu...v?i ma eksin?
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Sisselaskesse v?ib tulla k?ll karterituulutusest. Turbosse tuleb ?li suisa ?litustorudega k?lge :D:D:D

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

Algselt postitas: ivar80
Sisselaskesse v?ib tulla k?ll karterituulutusest. Turbosse tuleb ?li suisa ?litustorudega k?lge :D:D:D
turbo k?lm osa on ju ka sisselaste ?ks osa!?
ja karterituulutuse l?dvik l?heb minu golfil turbosse mineva ?hul?dviku k?lge...ja suurematel p??retel tuleb isegi l?bi "filtri" mis tuulutuse vahel on ?li sisselaskesse...sellele aitab veel turbo omakorda kaasa nn. "vaakumiga"...


ma ei r??kinud ?lituseks m?eldud ?list vaid teemakorras olevast probleemist...

[Muudetud: 16-4-2008 sprintt]
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

Kasutaja avatar
marco
Huviline
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 19 korda

Lugemata postitus Postitas marco »

Algselt postitas: jaanus25
kas remontida saab ja kui kalliks l?heb?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ont+tartus

puna1
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 20 Sept 2006, 09:35
Auto: VW Passat CC
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas puna1 »

Algselt postitas: jaanus25
kas remontida saab ja kui kalliks l?heb?
Saab k?ll rem komplekt ~150eur t?? ja tasakaalustus ~150eur transport ~40eur.
V?ib lisanduda veel kulusi kui vaja v?ll poleerida jne...

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

enda 1.9td 55kw golf kolmel samuti turbo seest ?line ning l?dviku eemaldades pritsis ?li kuid viga polnud turbos vaid selles et mootor natuke h?redav?itu ning karteris surve suur ning l?bi karteri tuulutuse l?i ?li ?hupuhasti l?dviku kaudu turbosse.

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Kui sellel mootoril on niipidi need l?dvikud siis ei pruugi viga olla t?esti turbos vaid hoopis h?redas mootoris. Pumppihustitega mootoril on nii, et karterituulutuse kaudu satub ?li turbost v?ljuvasse ?hul?dvikusse, kust see edasi puhutakse l?bi intercooleri ning alles siis j?uab see sisselaskesse.

spooker
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 15 Sept 2008, 09:57
Auto: Touareg 2,5 128kw
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas spooker »

Ka minu 99 1.9 81kw passatil on turbost tulev l?dvik ?line, seda aga v?ljastpoolt mitte seest???
miks nii??
mis viga???

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Indrek »

S?itsid ilma ?likorgita? :P V?ib ka l?dvik praguline olla - ikka sisse oled vaadanud ka v?i?
vanasti olin insche

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Kuulge kuulge vaatan, et k?ik tagarad koos, mingil m??ral on torud alati ?lised. Kui ?li tuleb suures koguses siis v?ib juhtuda et mootor l?heb k?ima mootori ?li pealt mitte diisli pealt. Seda on ka juhtunud. Turbot ise ei remondita sest turbo vajab tasakaalustamist pingis, peale remonti. Tallinnas remondib turbosi Jaak Kuul, on ka teisi kohti aga tema pidada olema ?ks paremaid. H?rra Jaagu juures pidaa algama turbo remont 3000.-, kui on ainult puksid vaja vahetada. Kui on juba rohkem vaja teha siis hind t?useb vastavalt t??dele.

L?tku oskab ehk m?ni k?vem mees katsuda kuid ?ldiselt v?ike l?tk on neil isegi uuest peast, seega usun sealt algaja mehaanik infot ei saa.

Enamasti turbo kulumist kuulutab tugev vilin, v?i ka alumiiniumi kraapimis h??l, kui tiivik korpusesse k?ib!

Musta tuleb enamasti palju siis kui segu on rikas ehk siis ?hu kogus pole piisava ja k?tet liiga palju. Minul tuli hullult kui turbo intercooler oli puru. pool r?hku lekkis.

Edu ja j?udu.

[Edited on 20-9-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Indrek »

Kui ma oma turboga jebisin, siis remontida ei soovitanud eriti keegi. Asi selles, et Eestis pole korralikku tasakaalustuspinki, see BR Turbo oma pidavat ka suht k?kk olema ?igete asjade k?rval. Seet?ttu ostsingi puna1 k?est uue (tehasetaastatud) turbo. Aga turbo v?iksid lasta ?le vaadata asjatundjatel k?ll... Kui v?ga per*e veel l?ind pole, saad ehk vahetusfondist norm hinda ka selle eest.
vanasti olin insche

Vasta

Mine “Diislid”