1.9 td head ja vead
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
1.9 td head ja vead
Tere k?igile!
Olukord on selline et vist hakkan juunis 1.9 td(66kw) golfi ostma. Peaks see siis rahva jutu j?rgi muhe ?ko pill olema, jama aint selles et hirmutatakse selliste vigadega nagu k?rgsurvepump ja turbo. Kas neid asju annaks kuidagi kergelt testida ostmisel?
Kui on mingeid asju veel millele tuleks eriti t?helepanu p??rata siis oleks t?nulik kui keegi need asjad nimetaks.
Ette t?nades.
Olukord on selline et vist hakkan juunis 1.9 td(66kw) golfi ostma. Peaks see siis rahva jutu j?rgi muhe ?ko pill olema, jama aint selles et hirmutatakse selliste vigadega nagu k?rgsurvepump ja turbo. Kas neid asju annaks kuidagi kergelt testida ostmisel?
Kui on mingeid asju veel millele tuleks eriti t?helepanu p??rata siis oleks t?nulik kui keegi need asjad nimetaks.
Ette t?nades.
vana auto ostmisega on nagu loterii allegrii...ostes ei j?ua k?l k?iki asju ?le vaadata kuid jah p?hiasjad saab ikka ?le kontrollida kuid eks neid pisivigu tule peale ostmist ka.
tdi (66kw) puhul ei oska ise eriti kaasa r??kida kuna vanade autode puhul eelistaks ma minimaalselt elektroonikat kuna see siuke asi millega mina oma pead vaevata ei tahaks.oma td`ga (55kw) olen ka ?pris palju peavalu n?inud kuid vana autoga ei saagi ilma selleta...
kuid p?hilisi asju mida kontrolli on ikka veermik ning kere seisukord.tdi mootori kontrollist kohapeal ei oska eriti kaasa r??kida...kui k?ib ilusti diisli nurrumise moodi ja vajutades jalgu ei j?? siis ei tohiks hullu ka mootoriga olla.kahjuks ei saa enam sellise aastaaja juures eriti seda k?lmk?ivitust proovida
eks targemad lisavad juurde.
tdi (66kw) puhul ei oska ise eriti kaasa r??kida kuna vanade autode puhul eelistaks ma minimaalselt elektroonikat kuna see siuke asi millega mina oma pead vaevata ei tahaks.oma td`ga (55kw) olen ka ?pris palju peavalu n?inud kuid vana autoga ei saagi ilma selleta...
kuid p?hilisi asju mida kontrolli on ikka veermik ning kere seisukord.tdi mootori kontrollist kohapeal ei oska eriti kaasa r??kida...kui k?ib ilusti diisli nurrumise moodi ja vajutades jalgu ei j?? siis ei tohiks hullu ka mootoriga olla.kahjuks ei saa enam sellise aastaaja juures eriti seda k?lmk?ivitust proovida
eks targemad lisavad juurde.
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Head on palju ! Madal k?ttekulu, odavad jupid jne.
Halba olen isiklikult ka suht palju n?inud - alumine rihmaratas lasi jalga, tulemuseks mootori vahetus (katsu uus mootor leida!), geneka rihm lendas, tulemuseks t?sine ja mitte odav mootori remont...
Arvestades seda k?ike olen ikkagi rahul.
Halba olen isiklikult ka suht palju n?inud - alumine rihmaratas lasi jalga, tulemuseks mootori vahetus (katsu uus mootor leida!), geneka rihm lendas, tulemuseks t?sine ja mitte odav mootori remont...
Arvestades seda k?ike olen ikkagi rahul.
Olen jälle VW Passati 1.9TD 55KW omanik.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12 Veebr 2008, 00:18
- Auto: GolfIV TDI, Opel Astra
- Asukoht: Tartu
?tleme nii et kui riskima ei hakka ja kui kindlapeale ei tea mis masinal vahetatud on siis tasub ikka koos hammasrihmaga ka v?ntv?lli otsas olev k?bi ?ra vahetada ja mis p?hilisem see polt kindlasti uus millega k?bi kinni k?ib, see pole suur kulutus. Omal oli sellega kurb kogemus mis l?ks maksma mootori vahetuse. Tegemist oli siis 1,9D mootoriga millel turbot polnud, aga k?bi kinnitus polt murdus lihtsalt ?ra ja oligi korras, pool j?i v?ntv?lli sisse. Paljud teenindused naeravad selle jutupeale et polt tuleks ka koos rihmaga vahetada, aga kui endal selline asi juhtunud on siis see polt mis ~30 eek maksab tasub ikka alati vahetada. See masin s?idab uue mootoriga siiani, aga l?ksin ka seda teed, et ?konoomsuse huvides ja mugavust silmas pidades ostsin 1,9tdi Golfi. Siiani on s?idetud 40K ja kogu hooldus mootoril tehtud koos veepumba vahetusega. Hea masin, diagnostika v?id lasta teha enne ostmist, see ei maksa palju.
Mina lasin endal M?nnikul TestRem Diislis teha rihmavahetuse. 1.9TD hammasrihma ja rullikute pluss geneka rihm vahetus l?ks umbes 1900 krooni maksma. Seal tehakse TDI mootoritele diagnostikat ka ja k?igile diislitele saab teha pihustite ja pumba kontrolli. Ei oska ?elda kas nad pumppihusteid ka teevad.Algselt postitas: JAWAmees
T?nud k?igile vastuste eest. Aga veel selline k?simus, et palju maksab k?ttepump, kui see minema peaks ja turbo? Mis vigu saab diagnostikast teada ja kus oleks tallinnas seda parem teha? Ja kui palju maksab hammasrihma vahetus koos selle k?bi juraga?
Ökoraider
Poleks mul turbo lennand, oleks ma t?navu ilmselt bensuka ostmist kaalunud... Aga kuna n??d sai tehtud ilgema raha eest remonti, ei raatsi enam m??a:P Mul k?ll 85kw variant, kuid turbomootoritel on k?igil turbo asi, mis v?ib p*rse minna ja see ei ole odav l?bu.. Selle k?tuse pealt kokkuhoiu saab kuhjaga tasa teha...
vanasti olin insche
t?esti turbo ?ks siukseid asju mis v?ib ?htale minna vana auto puhul kuid vana autot ostes ei saagi loota parimat kuna k?ik mis liigub kulub ning keegi enam ei tea palju ta miukse omaniku k?est piitsa on saanud ning kui m?ni siidin?pp pole viitsinud/raatsinud/tahtnud/osanud auto eest hoolt kanda ning satud magusa m??gimehe jutu ohriks siis v?ib t?esti saani kaela saada. kui ostes oskad autojuures siukseid asju j?lgida ja n?ppida kas k?ik ok ja s?idad ise m?istuse piires turbot mitte piinates siis kestab ka see kaua.
?litustorud jooksevad kollektori liiga l?hedalt ja k?rbeb sisse.Algselt postitas: tants
k?simus siis selline j?rgmine et huvitab miks need ?litustorud ?ra ummistuvad?
endal just ehitusj?rgus m-tdi ja sooviks talle ikka pikka iga.
Sama viga 1,8L bensukal.
1,9L turbo maksab ~11500.- keskmiselt.
On odavamaid ja ka kallimaid seal.
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 15 Sept 2008, 09:57
- Auto: Touareg 2,5 128kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Kas k?biprobleem laieneb ka 1999a. tdi 81 kw passatile?Algselt postitas: Heiki855
?tleme nii et kui riskima ei hakka ja kui kindlapeale ei tea mis masinal vahetatud on siis tasub ikka koos hammasrihmaga ka v?ntv?lli otsas olev k?bi ?ra vahetada ja mis p?hilisem see polt kindlasti uus millega k?bi kinni k?ib, see pole suur kulutus. Omal oli sellega kurb kogemus mis l?ks maksma mootori vahetuse. Tegemist oli siis 1,9D mootoriga millel turbot polnud, aga k?bi kinnitus polt murdus lihtsalt ?ra ja oligi korras, pool j?i v?ntv?lli sisse. Paljud teenindused naeravad selle jutupeale et polt tuleks ka koos rihmaga vahetada, aga kui endal selline asi juhtunud on siis see polt mis ~30 eek maksab tasub ikka alati vahetada. See masin s?idab uue mootoriga siiani, aga l?ksin ka seda teed, et ?konoomsuse huvides ja mugavust silmas pidades ostsin 1,9tdi Golfi. Siiani on s?idetud 40K ja kogu hooldus mootoril tehtud koos veepumba vahetusega. Hea masin, diagnostika v?id lasta teha enne ostmist, see ei maksa palju.
Terekest.
Kuna heal tuttaval on plaan osta TD v?i TDI 66kW VW, siis teeksin natuke tema eest uurimust??d. Siililegi selge, et diisel mootori remont ei ole odav ning TDI mootori puhul peab arvestama, et turbod ei taha v?ga kaua vastu pidada.
Aga ehk keegi oskab eelpool nimetatud mootori kohta ehk rohkem pajatada, et mida peaks kindlasti j?lgima ostes/hooldamisel ja mis oleks t??pvigadeks?
Nagu ma aru saan, siis TDI mootoril tikub ?li torusse sisse k?rbema?
Parimate soovidega Kratt.
Samuti uuriks targemate inimeste k?est, et kas ainult Passatil (b5 kere vist,aasta 97) on 66kW TD ja TDI mootor v?i on sellise mootoriga ka Ventosid olemas?
Kuna heal tuttaval on plaan osta TD v?i TDI 66kW VW, siis teeksin natuke tema eest uurimust??d. Siililegi selge, et diisel mootori remont ei ole odav ning TDI mootori puhul peab arvestama, et turbod ei taha v?ga kaua vastu pidada.
Aga ehk keegi oskab eelpool nimetatud mootori kohta ehk rohkem pajatada, et mida peaks kindlasti j?lgima ostes/hooldamisel ja mis oleks t??pvigadeks?
Nagu ma aru saan, siis TDI mootoril tikub ?li torusse sisse k?rbema?
Parimate soovidega Kratt.
Samuti uuriks targemate inimeste k?est, et kas ainult Passatil (b5 kere vist,aasta 97) on 66kW TD ja TDI mootor v?i on sellise mootoriga ka Ventosid olemas?

VW Das Auto
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Eks turbo ?lituse ?litoru ummistumise probleem ole paljudel turbomootoritel, nii TD-l, TDI-l kui ka bensukal (n?iteks 1.8T mootorid saavad paljud selle toru ummistuse t?ttu vabalthingavateks). Aga kui kvaliteetset ?li kasutada ja autot teadlikult kasutada siis ei tohiks see toru nii lihtsalt ikka umbe minna. Teadliku kasutamise all pean siis silmas seda, et peale paugutamist teha ?ks rahulikum tiir v?i lasta suts kohapeal tiksuda. T?pselt sama kehtib ka turbo kestvuse kohta- kvaliteetne ?li, regulaarne hooldus, teadlik kasutamine (k?lmalt rahulik s?it, kuumalt l?pp rahulik, t?hik?igul liiga kaua ei tiksuta).
TD oli 55KW (ilma elektroonika ja vahejahutita), TDI-d olid 66KW ja 81KW. Pumpd??sidega mootorid juba hoopis teine teema. K?iki mootoreid paigaldati nii ventole kui Passatile. Kui ostmiseks l?heb siis soovitan kindlasti TDI mootorit, TD-st on ta ?konoomsem, kuid samas on d?naamika palju parem. remont on aga sama kallis.
TD oli 55KW (ilma elektroonika ja vahejahutita), TDI-d olid 66KW ja 81KW. Pumpd??sidega mootorid juba hoopis teine teema. K?iki mootoreid paigaldati nii ventole kui Passatile. Kui ostmiseks l?heb siis soovitan kindlasti TDI mootorit, TD-st on ta ?konoomsem, kuid samas on d?naamika palju parem. remont on aga sama kallis.