G3 1.9GTD salongiradikas

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
matisva
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2006, 21:12
Asukoht:

G3 1.9GTD salongiradikas

Lugemata postitus Postitas matisva »

mure selles et kui mootor soojaks l?heb ja paneb puhuri p?hja, sis puhub ainult leiget ?hku...samas paned puhuri 2astme peale jatuleb tunduvalt soojemat.
yx tuttar arvas et salongi radikas on kinni vms...

kysimus seisnebki selles et kus see asub seal armatuuri all?ja palju v?ib uus radikas maksta kui viga ongi selles?
autoks on mul g3 93a 19 gtd

palun abi vea adasi otsimisel
ettet?nades
Viimati muutis argo, 11 Mär 2012, 05:31, muudetud 1 kord kokku.

domain
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 30 Okt 2003, 12:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas domain »

mul olid kapotiall miskised klapid enne radikasse sisenemist. ja l?puks selgus et ?ks klapp oli kinni kiilunud kuidagi.
Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300

matisva
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2006, 21:12
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas matisva »

aga kus see klapp asuda v?iks?

heix75
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Mär 2005, 23:27
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas heix75 »

Algselt postitas: matisva
mure selles et kui mootor soojaks l?heb ja paneb puhuri p?hja, sis puhub ainult leiget ?hku...samas paned puhuri 2astme peale jatuleb tunduvalt soojemat.
yx tuttar arvas et salongi radikas on kinni vms...

kysimus seisnebki selles et kus see asub seal armatuuri all?ja palju v?ib uus radikas maksta kui viga ongi selles?
autoks on mul g3 93a 19 gtd

palun abi vea adasi otsimisel
ettet?nades
Minu meelest on see enamikel vanematel autodel nii.. K.a minu autol. Eriti just k?lmalt k?ivitades, kui puhur max kiiruse peale panna siis l?heb palju aeglasemalt soojaks kui v?iksema kiirusega. Ja siin on ka loogiline p?hjus, kui v?ljas on k?lm, siis puhur jahutab radika nii k?vasti maha, et ta lihtsalt ei j?uagi soojemaks minna. Samamoodi on ka siis kui mootor on soe ja juba tuleb sooja ?hku, ega autosoojendus ei peagi olema kuuma?hupuhur v?i f??n, piisab kui ta hoiab normaalset temperatuuri, nii et omal mugav on. Minu meelest on ?sna v?imatu s?ita kui puhub nii et k?ik m?hiseb(kostub ka makist ?le) ja ei ole ju m?nus ka kui koguaeg puhub kuum tuul n?kku v?i vilistab k?rvus :D

PS. Nii vanalt autolt ei maksa tahtagi et ta sul praeguse k?lmaga puhuks t?iskiirusel p?ris kuuma ?hku nagu juba ?eldud, radikas jahtub lihtsalt liiga maha... Konditsioneeriga oleks teine asi...

matisva
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2006, 21:12
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas matisva »

samas mul s?bral on sama auto aasta vanem ja tal puhub v?ga sooja ?hku....mai saa aru milles kamm on?

domain
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 30 Okt 2003, 12:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas domain »

see v?ib ju vabalt seda katlakivi t?is olla. ja muideks kont ei tooda sooja ?hku.
Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300

matisva
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2006, 21:12
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas matisva »

hmmm....

heix75
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Mär 2005, 23:27
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas heix75 »

Algselt postitas: domain
see v?ib ju vabalt seda katlakivi t?is olla. ja muideks kont ei tooda sooja ?hku.
Sorry, my bad :D Pole kursis eriti kondiga, sain millalgi s?ita autoga millel see oli olemas ja ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kuuma ?hku puhus tal...

Aga jah, variante igasuguseid - radikavahetus, jahutuss?steemi l?bipesu jne.. Iseasi kas sel ka m?tet on. Autoremondiga on tihti nii, et kui liigub ja t??tab siis "?ra parem torgi", v?ib veel hullemaks minna.. ?leremontimisel pole m?tet, eriti selle k?lma ilmaga - ka omal auto seisab praegu sest midagi juhtus elektroonikaga ja ei t??ta praegu ei puhur ega klaasisoojendus - talvel v?ga vastik n?htus...

matisva
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2006, 21:12
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas matisva »

yldiselt kyll... aga oskad 8elda kus asub g3-l salongiradikas? samas taga kust l?hevad torud salongi v?i mujal seal l?heduses... teax kumbalt poolt l?heneda asjale:P

heix75
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Mär 2005, 23:27
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas heix75 »

reeglina asub jah seal kust l?hevad torud salongi, kuhu nad mujale ikka l?hevad kui radikasse :D Aga radikavahetus on ?ks sitemaid t?id, selleks pead enamasti k?ik laiali l?hkuma..

matisva
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2006, 21:12
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas matisva »

ma usun jah... aga kui muud variandid ei aita, siis tuleb see ?ra teha.aga t?nud sellegipoolest

domain
Huviline
Postitusi: 455
Liitunud: 30 Okt 2003, 12:15
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas domain »

asub keskkonsooli all ja plastik korpuse sees. ja kapotialt peab kah 2 mutrit lahti keerama (sealt kus voolikud sisse jooksevad)

[Muudetud: 26-1-2007 domain]
Rehvitööd http://www.badnet.ee/hinnakiri.jpg
Tel:58258300

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

Kaevan siis kah ?he vana teema v?lja ja k?sin, et kas g3 -el peab salongiradika vahetuseks armatuuri v?lja kiskuma v?i piisab konsooli ja muu sinna juurde kuuluva eemaldamisest?
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Armatuur ja konsool tuleb v?lja v?tta jah et armatuurialusele k?ttes?steemile ligi saada. Kont suurt ei sega kuna kondi kasti saab k?ttes?steemi k?ljest lahti ?hendada ja see j??b puutumata (v?hemalt kondi puhul on see nii, automaatse kliima kohapealt kogemusi pole kui erinev see v?iks olla).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Lugemata postitus Postitas 109ase »

alati kui on probla soojaga on kohe s??di ratikas??
Kuid olen selle vastu KAS TEIL ?HU FILDER ON SALONGI OMA.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kuidas salongi filter m?jub salongi ?huvoolu temperatuurile - kui jahedat/leiget ?hku puhub normaalse tugevusega ei saa filter p?hjuseks olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Kere & Sisu”