Pihustiotsad 1,9D
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 06 Nov 2008, 22:11
- Auto: VW CRAFTER 2,0 120kw (Tööl) ja VW POLO CROSS 1,9 TDI,
- Asukoht: Tartu, Tartumaa
Pihustiotsad 1,9D
Tere.
Oleks hea teada enne vahetama hakkamist, et millisest kauplusest saaks hea hinnaga pihustiotsi 1,9 D 47 KW mootorile? Ja mis v?iks nende orjenteeruv hind olla? Masin ise Vento ja aastaks -96. Veel huvitaks kuidas reguleeritakse pihustamis survet? Tean et peaks sinna 170 bar-i kanti j??ma.
Ette t?nades.
Oleks hea teada enne vahetama hakkamist, et millisest kauplusest saaks hea hinnaga pihustiotsi 1,9 D 47 KW mootorile? Ja mis v?iks nende orjenteeruv hind olla? Masin ise Vento ja aastaks -96. Veel huvitaks kuidas reguleeritakse pihustamis survet? Tean et peaks sinna 170 bar-i kanti j??ma.
Ette t?nades.
1. Pihustir?hu t?stmine: kui neid t?sta, v?heneb silindrisse pihustamise aeg, ehk siis rohkem k?tust l?heb tagasivoolu kaudu paaki tagasi. Vabalthingava r?hud v?ib t?sta kuni turboka tasemele. T?psed numbrid on eri mootoritel erinevad ja neid ei hakka praegu peast pakkuma. Selle tulemusena langeb k?tusekulu ja s?ilib samas j?ud ka k?rgetel p??retel. Enda viimane diisel jooksis nt kuni 7000rpm-ni, aga selliseid katsetusi tuleks teha vaid mehhaaniliste klapit?ukurite puhul, mitte h?draulilistega (ka v?istlusautodel vahetatakse need mehhaanlisteks). R?hkusid t?stetakse pihustivedru pingsuse muutmise abil nende seibikestega seal sees.
Allikas: LINK (klikka s?nal LINK)
Allikas: LINK (klikka s?nal LINK)
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
- Auto: Passat
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 10 Dets 2006, 17:08
- Asukoht:
- Kontakt: