Pihustiotsad 1,9D

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
yamu660
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 06 Nov 2008, 22:11
Auto: VW CRAFTER 2,0 120kw (Tööl) ja VW POLO CROSS 1,9 TDI,
Asukoht: Tartu, Tartumaa

Pihustiotsad 1,9D

Lugemata postitus Postitas yamu660 »

Tere.
Oleks hea teada enne vahetama hakkamist, et millisest kauplusest saaks hea hinnaga pihustiotsi 1,9 D 47 KW mootorile? Ja mis v?iks nende orjenteeruv hind olla? Masin ise Vento ja aastaks -96. Veel huvitaks kuidas reguleeritakse pihustamis survet? Tean et peaks sinna 170 bar-i kanti j??ma.

Ette t?nades.

romeoD

Lugemata postitus Postitas romeoD »

1. Pihustir?hu t?stmine: kui neid t?sta, v?heneb silindrisse pihustamise aeg, ehk siis rohkem k?tust l?heb tagasivoolu kaudu paaki tagasi. Vabalthingava r?hud v?ib t?sta kuni turboka tasemele. T?psed numbrid on eri mootoritel erinevad ja neid ei hakka praegu peast pakkuma. Selle tulemusena langeb k?tusekulu ja s?ilib samas j?ud ka k?rgetel p??retel. Enda viimane diisel jooksis nt kuni 7000rpm-ni, aga selliseid katsetusi tuleks teha vaid mehhaaniliste klapit?ukurite puhul, mitte h?draulilistega (ka v?istlusautodel vahetatakse need mehhaanlisteks). R?hkusid t?stetakse pihustivedru pingsuse muutmise abil nende seibikestega seal sees.



Allikas: LINK (klikka s?nal LINK)

yamu660
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 06 Nov 2008, 22:11
Auto: VW CRAFTER 2,0 120kw (Tööl) ja VW POLO CROSS 1,9 TDI,
Asukoht: Tartu, Tartumaa

Lugemata postitus Postitas yamu660 »

K?ik v?ga ilus ja hea, kuid kas vanal ja ?kki ka natuke v?sinud pumbal pole mitte raskem selle arvelt j?lle? Ning selle pihustite surve t?stmisega ei l?henda pumba eluiga? ?kki oskab keegi ?telda ka pihustamis nurka ennem ?lemist surnud seisu?

kristjang3
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
Auto: Passat
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kristjang3 »

kas sul mitte see sdi pole 47 kw? elektroonilise pumbaga?

yamu660
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 06 Nov 2008, 22:11
Auto: VW CRAFTER 2,0 120kw (Tööl) ja VW POLO CROSS 1,9 TDI,
Asukoht: Tartu, Tartumaa

Lugemata postitus Postitas yamu660 »

EI ole SDI. T?iesti tavaline meh. pump on peal. L?hikesed eels??te k??nlad, SDI-l aga pikad. Aga ikka ootaks head infot k?simusele vastuseks.

Diislikeskus
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 10 Dets 2006, 17:08
Asukoht:
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Diislikeskus »

DN0SD297 175 kr/tk
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 http://www.diislikeskus.ee" onclick="window.open(this.href);return false; 55673701

Vasta

Mine “Diislid”