Vr6- 4 ja 6 silinder ei t??ta

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ahto112
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Sept 2006, 12:59
Asukoht:

Vr6- 4 ja 6 silinder ei t??ta

Lugemata postitus Postitas ahto112 »

Tere. 4 ja 6 silindrile ei tule voolu peale. Ise arvan et s??tepool+kommu on l?bi, sest teistele tuleb vool peale. Asi sai alguse sellest, et auto t??tas ilusti, j?tsin seisma p?rast pikemat s?itu ja siis uuesti k?ivitasin, hakkas lonkama ja s?itsin 4 silindriga 36 km....20 L bensuga:D.....sai proovitud erinevaid juhtmeid ja k??nlaid, kuid ikka ei t??ta.
?kki keegi oskaks m?ne hea m?tte v?lja k?ia....t?nud!

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Kontakt:

s??tepool

Lugemata postitus Postitas spoon »

VR6 on jah s??tepool kahele silindrile ?hine. kokku siis 3 s??tepooli. Arvata, et ?ks neist ( mis annab 4 ja 6)on t??lepingu l?petanud.

Vahetada saab aga ainult kogu kommutaatorit:(
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

ahto112
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Sept 2006, 12:59
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ahto112 »

T?na vaatasin seda kommut ja 4 ja 6 omal olid praod sees ja p?ris kindlasti asi sellest. T?nan arvamuse eest:)
Teema lukku siis

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

VR6 colipackil t??tavad paaris 1. ja 6. , 4. ja 3. ning 2. ja 5. silindri s??tepoolid. V?id m??ta nende silindrite poolide k?rgepinge otste vahelisi takistusi, peaks j??ma 3,6...4,4 kilooomi piiresse. Ise s?itsin vigase s??tepooliga pea aasta, tegin veel ?levaatuse ?ra, k?tusekulus ei t?heldand mingeid muutusi, 2. ja 5. poolis oli katkestus sees.:D
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sass187
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 06 Sept 2008, 14:53
Telefon: 56903315
Auto: volvo s60, vw sharan 1,8turbo
Asukoht: Märjamaa

Lugemata postitus Postitas Sass187 »

sorry, et teemat solgin, aga olex selline kysimus, kas 2,8 ja 2,9 mootoril on see syytepool yhesugune? mul pexab see syytepool t?iega yle ja olex uut vaja, aga forsis ?eldi hinnaks 4200.- :( ?kki oskab keegi kuskilt odavamalt soovitada? autox G3 2,9 syncro 96a.

[Muudetud: 20-4-2009 Sass187]

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

S??tepool on 2,8 ja 2,9 sama - odavamalt saad ehk lammutustest, seal k?sitakse ca. 1000 selle eest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sass187
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 06 Sept 2008, 14:53
Telefon: 56903315
Auto: volvo s60, vw sharan 1,8turbo
Asukoht: Märjamaa

Lugemata postitus Postitas Sass187 »

Algselt postitas: GTI
S??tepool on 2,8 ja 2,9 sama - odavamalt saad ehk lammutustest, seal k?sitakse ca. 1000 selle eest.
t?nud!

ahto112
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 09 Sept 2006, 12:59
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas ahto112 »

Oli jah 1 ja 6 hoopis, ei pannud t?hele alumist numbrit...aga n??d ?nneks sain osta kasutatud coili ja asi funkab j?lle.

Vasta

Mine “Elektroonika”