Abi vaja mootori määramisel

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Abi vaja mootori määramisel

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

tere

Oleks vaja abi mootori määramisel, kuna korrosioon on mootori plokilt koodi ära söönud. Auto passis kirjas et tegemist 1.6, 66kw mootoriga ja pagassis oleva kleepsu peal et RF mootor. samas mehhanik ütles , et tegemist pole 1,6se mootoriga kuna osad ei pidavat sobima(ei mäleta täpselt enam mis ei sobinud). ise kahtlustan , et tegemist võib olla GU mootoriga.

Mis on RF ja GU mootoritel suurimad erinevused üksteise suhtes välimuselt?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Ma arvan, et tegu peaks olema 1.8 66kW mootoriga, millest on Eestisse tuues 1.6, kuna ARK-is ei saadud aru mis numbriga tegu. Enda autol on selline juhus väljalaskeaastaga, mis on tegelikult 1986, kuid kui autot Eestis regasime, siis ei saanud ARK'i töötaja hästi numbritest aru ja nii saingi tehnilisse passi 1988 :)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Sai käidud õuel mõlemaid isendeid vaatamas.
Kui mõlemad isendid kõrvuti panna, siis kapoti all lammutamatta midagi erinevat silma ei hakka.
Küll on ülejäänud masina osas üht-teist märgata(kui on muidugi originaalina säilinud)
GU-l kütusepaagi luugil olev kiri nõuab 98se oktaaniga bensiini(ilmselt sellest nõudest kinnipidamine auto endise omaniku poolt mu eelmise mootori tappiski), RFi rahuldub min 91se oktaaniga. RF kindlalt katalüsaatoriga, GU võib olla nii katiga kui ilma. GU-l püksid kahe toruga ja summutitoru 50 mm, RF-il üks toru ja sumps 42 mm. GU radikas(525mm) peaks laiem olema kui RF-il(430mm).

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

käisin mootorit uurimas, leidsin miskise koodi veepumba juures, selle all suurelt kirjas 1.8

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Muidu saab nii ka neil vahet teha, et ühel(GU-l) on paagis ja põhjaall bensupump ja teisel pole :)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

hardrock14 kirjutas:Muidu saab nii ka neil vahet teha, et ühel(GU-l) on paagis ja põhjaall bensupump ja teisel pole :)
Oled millestki valesti aru saanud. GU mootoril ei ole ühtegi elektrilist pumpa ei põhja all ega paagis. Tegu mehhanilise bensupumbaga karpamootoriga.

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Kõigil selletüübilistel mootoritel on plokivalul 1,8 valatud kõrgendusena peale.
Mõõda kolvikäik ära ja asi kohe selge kas tegu 1,6 või 1,8 mootoriga.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Vasta

Mine “Mootor”