Abi vaja mootori määramisel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Abi vaja mootori määramisel
tere
Oleks vaja abi mootori määramisel, kuna korrosioon on mootori plokilt koodi ära söönud. Auto passis kirjas et tegemist 1.6, 66kw mootoriga ja pagassis oleva kleepsu peal et RF mootor. samas mehhanik ütles , et tegemist pole 1,6se mootoriga kuna osad ei pidavat sobima(ei mäleta täpselt enam mis ei sobinud). ise kahtlustan , et tegemist võib olla GU mootoriga.
Mis on RF ja GU mootoritel suurimad erinevused üksteise suhtes välimuselt?
Oleks vaja abi mootori määramisel, kuna korrosioon on mootori plokilt koodi ära söönud. Auto passis kirjas et tegemist 1.6, 66kw mootoriga ja pagassis oleva kleepsu peal et RF mootor. samas mehhanik ütles , et tegemist pole 1,6se mootoriga kuna osad ei pidavat sobima(ei mäleta täpselt enam mis ei sobinud). ise kahtlustan , et tegemist võib olla GU mootoriga.
Mis on RF ja GU mootoritel suurimad erinevused üksteise suhtes välimuselt?
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Ma arvan, et tegu peaks olema 1.8 66kW mootoriga, millest on Eestisse tuues 1.6, kuna ARK-is ei saadud aru mis numbriga tegu. Enda autol on selline juhus väljalaskeaastaga, mis on tegelikult 1986, kuid kui autot Eestis regasime, siis ei saanud ARK'i töötaja hästi numbritest aru ja nii saingi tehnilisse passi 1988 

Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Sai käidud õuel mõlemaid isendeid vaatamas.
Kui mõlemad isendid kõrvuti panna, siis kapoti all lammutamatta midagi erinevat silma ei hakka.
Küll on ülejäänud masina osas üht-teist märgata(kui on muidugi originaalina säilinud)
GU-l kütusepaagi luugil olev kiri nõuab 98se oktaaniga bensiini(ilmselt sellest nõudest kinnipidamine auto endise omaniku poolt mu eelmise mootori tappiski), RFi rahuldub min 91se oktaaniga. RF kindlalt katalüsaatoriga, GU võib olla nii katiga kui ilma. GU-l püksid kahe toruga ja summutitoru 50 mm, RF-il üks toru ja sumps 42 mm. GU radikas(525mm) peaks laiem olema kui RF-il(430mm).
Kui mõlemad isendid kõrvuti panna, siis kapoti all lammutamatta midagi erinevat silma ei hakka.
Küll on ülejäänud masina osas üht-teist märgata(kui on muidugi originaalina säilinud)
GU-l kütusepaagi luugil olev kiri nõuab 98se oktaaniga bensiini(ilmselt sellest nõudest kinnipidamine auto endise omaniku poolt mu eelmise mootori tappiski), RFi rahuldub min 91se oktaaniga. RF kindlalt katalüsaatoriga, GU võib olla nii katiga kui ilma. GU-l püksid kahe toruga ja summutitoru 50 mm, RF-il üks toru ja sumps 42 mm. GU radikas(525mm) peaks laiem olema kui RF-il(430mm).
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Muidu saab nii ka neil vahet teha, et ühel(GU-l) on paagis ja põhjaall bensupump ja teisel pole 

Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee