Probleem 1,9td g3-ga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
truthful
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Jaan 2006, 12:42
Asukoht: tallinn

Probleem 1,9td g3-ga

Lugemata postitus Postitas truthful »

Tere mul siis selline probleemoma diisel mootoriga 1,9td 55kw, 93 aasta. et ilma tooreklapita käima ei lähe(ei soojast ega külmast peale). Panen auto hommikul käima tooreklapiga ning mootor soe siis juba kõik ok ning klapi panen kinni ja auto hakkab vabal pöördel turtsuma....ning valget ja musta suitsu ajama natuke. Ning kui mootor soe ning proovisin ilma klapita käivituda siis lõõb musta suitsu välja ning sureb kohe välja....??? Kas keegi oskab öelda kuhu peaksin pöörduma või mis peaksin tegema.... Või äkki kellegil sama jama???!!!!

:S

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Pakun, et süüde väga vale, sest see nn „toore klapp“ peaks süüdet varasemaks tõmbama kui ma ei eksi? Lase kusagil vända, nuka ja pumba märgid paika panna. Kui oma 55kw-sel seda kunagi tegin siis paranes käivitus ja auto muutus tunduvalt ökonoomsemaks.

truthful
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Jaan 2006, 12:42
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas truthful »

tobimarg kirjutas:Pakun, et süüde väga vale, sest see nn „toore klapp“ peaks süüdet varasemaks tõmbama kui ma ei eksi? Lase kusagil vända, nuka ja pumba märgid paika panna. Kui oma 55kw-sel seda kunagi tegin siis paranes käivitus ja auto muutus tunduvalt ökonoomsemaks.
Saingi räägitud täna tuttavaga ning homme vaatab neid märke. Ning vahetab rihmad ja rullikud ka kohe ära.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Pakun varjanti et vända otsas olev hammasratas,,hulgub,, loksub vända otsas.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

pakuks ise samuti seda vändaotsas olevat hammasrihma rihmaratast (rihmaratas ei ole kindlalt kinni väntvõlli otsas ja märgid nihkuvad paigast). soovitan kindlasti see ülekontrollida.
enda autol oli kunagi sama jama e. siis oli rihmaratta kiil mingil põhjusel järele andnud.

edu!

truthful
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Jaan 2006, 12:42
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas truthful »

Sain siis auto korda, oligi ühe hamba võrra mootoriu rihm libiseneud kuna kolm simmerlingi olid nii läbi et ajasid õli rihmale.....aga nüüd sai kõik sugu jubinad vahetatud ning kõik ok

viiul
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 13 Veebr 2007, 15:58
Auto: Vento 1,9 td, Golf II 1,9 d
Asukoht: Kose/Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas viiul »

nüüd jääb üle vaid loota, et rihma alumine ratas pidama jääb ja paari kolme tuhende jooksul väntvõlli otsa ära ei loksuta. Kasuks tuleb kord tuhande kilomeetri kohta luuki kergitada töötava mootoriga ja jälgida, et seib ei laperdaks... Ise avastasin kolmtuhat kilomeetrit peale sodikäpa rihmavahetust, laperdava rihmaseibi ja sain veel ilma kolvide ja klappide vahetuseta.
Liikuva tünnisauna teenused: http://www.pesupidu.ee

kristjang3
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
Auto: Passat
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kristjang3 »

need rihmarattad on selle mootori üks suurimaid vigasid aga kui kõik matsu jagaks siis poleksgi elu huvitav!

aga ma olen täheldanud seda et kui lahti võtad tuleb korralikult tagasi panna ja üldiselt sellised asjad keermeliimiga kinni!

kristjan

Vasta

Mine “Diislid”