Avastasin kapoti alt yhe pistiku ja selle l@hedalt ka vastuse mis sinna sobis. Kahjuks ei tea mis on selle pistiku otstarve. Oskab keegi aidata? Igatahes, t66tava mootoriga auto puhul lahtiyhendamine ei tundu avaldavat mingit m6ju mootori t66le. Auto on 1992a Scirocco, 1,8 70kw
Pilt on hea,kuid võiks olla ka rohkem suurem pilt,üld pilt. Kas on siiski väikese ringi (jahutus vedeliku ring) väljalülitus ,salongi radikasse ei jõua enne soojust kui mootor on omale teatud temperatuuri saavutanud.
Kas võib olla tegu kütuseaurude sisselaskesse juhtimise solenoidklapiga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas:Kas võib olla tegu kütuseaurude sisselaskesse juhtimise solenoidklapiga?
ja eesti keeles lahtiseletatult oleks see.... V6in loll olla kuid ega muidu targemaks ei saa kui ei kysi. Et kui see enne kogu aeg lahti yhendatud oli siis mis m6ju see avaldas? T'nan
Siis ta lihtsalt: a) kas hoiab klappi koguaeg lahti ja kütuse paagist tulevad aurud liiguvad koguaeg sisselaskesse.
b) Klapp on kogu aeg kinni ja pressib aurud korgi vahelt välja. Kompuutriga asjadel või siis check engine tulega asadel peaks hakkama kohe mootori tuluke põlema. Mõnel vähemalt hakkab.
Eesmärk on tal selline, et juhtida kütuseaurud paagist sisselaskesse, et põletataks mootoris ära. Puhtam loodus.
Kui väga mööda panin, siis ärge päris veriseks lööge
no, enda roccol kui tal 1.8 70kw vahel oli siis oli ta puhtalt tühikäigu nn mootor, võtsin pistiku tagant, pöörded kukkusid, panin tagasi pöörded tõusid ning näha oli, et voolikud jooksevad nii, et õls jookseb õhulõdvikust, teine jooksis kollektorisse.