pierburg 2e vaakum
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
pierburg 2e vaakum
mure nimelt selles, et karpa küljes on terve hunnik vaakumvoolikuid, millede hulgast pooled puudu, nii et mida kõik ned voolikud teevad? juhtmeid mul nagunii karpale panna pole, teise siibri avamise mõtlesin teha mehhaaniliseks, ning külmklapi samuti, selle avamissüstee nagunii katki, et kas pm hakkaks asi tööle kui vaakumvoolikuteasemele pimedad panna? või aitab mõni neidst voolikutest bensiini ka mootorisse viia? mootor muidu 1.6
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Täitsa olemas selline vidin Pierburg 2E2-l, mis minu 53Kw RF-i otsas istub.
Ei ole asja tööülessande üle juurelnud, aga igaljuhul küljes ta on, juhe ka taga... Juhe põhikimbus ei ole. Mingi klapp see igatahes pole.
Seal selle juhtme puudumine kõige selle muu taustal(vaakumvoolikud jne puudu) vaevalt midagi muudab.
On tehtud küll selliseid asju, et kõik vaakum ja elekter ümber karpa minema loobitud, pimedad ette pandud ja teine lõõr ja õhuklapp mehhaaniliseks tehtud. Tööle peaks masina saama, aga tulemus pole kindlasti lähedaseltki võrreldav komplektse ja normaalselt toimiva 2E2-ga.
Ei ole asja tööülessande üle juurelnud, aga igaljuhul küljes ta on, juhe ka taga... Juhe põhikimbus ei ole. Mingi klapp see igatahes pole.
Seal selle juhtme puudumine kõige selle muu taustal(vaakumvoolikud jne puudu) vaevalt midagi muudab.
On tehtud küll selliseid asju, et kõik vaakum ja elekter ümber karpa minema loobitud, pimedad ette pandud ja teine lõõr ja õhuklapp mehhaaniliseks tehtud. Tööle peaks masina saama, aga tulemus pole kindlasti lähedaseltki võrreldav komplektse ja normaalselt toimiva 2E2-ga.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
siksi karpadel igatahes hakkas asi paremini toimima kui klapp mehhaaniliseks teha, ökomaks läks ka asi, kui piiri ära tajusid, kustmaalt taha tuleb teine lõõr.100avant kirjutas:Täitsa olemas selline vidin Pierburg 2E2-l, mis minu 53Kw RF-i otsas istub.
Ei ole asja tööülessande üle juurelnud, aga igaljuhul küljes ta on, juhe ka taga... Juhe põhikimbus ei ole. Mingi klapp see igatahes pole.
Seal selle juhtme puudumine kõige selle muu taustal(vaakumvoolikud jne puudu) vaevalt midagi muudab.
On tehtud küll selliseid asju, et kõik vaakum ja elekter ümber karpa minema loobitud, pimedad ette pandud ja teine lõõr ja õhuklapp mehhaaniliseks tehtud. Tööle peaks masina saama, aga tulemus pole kindlasti lähedaseltki võrreldav komplektse ja normaalselt toimiva 2E2-ga.
kuid muidugi e isaa asja võrrelda, kuna siksil pole vaakumivärki
kuid üks asi mis niisama vaakumit eemaldades ei hakka toimima on muidu külmaklapp, kuid ma saan selle ilusti diisli külmklapi trossi alla panna, mul se vidin mis muidu külmaklappi reguleerib nagunii poolik seal küljes, ja enne oligi autol diiselmootor peal.
[Muudetud: 12-11-2009 m14m5]
heal lapsel mitu nime, a jh sama asi. janusemaks võis ta ka sellepärast minna, et avas teist śiibrit liiga vara, kuid siksi karpad läksid kll ökomaks, kui se piir ilusti ära tabada.100avant kirjutas:Külmaklapp? Tooreklapp või?
Siksi kohta ei kommenteeri, 2E2 läks selle asja peale kõvasti janusemaks.
-
- Veteran
- Postitusi: 2246
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 16 korda
2EE-l nägi sedamoodi välja termolüliti (191919521A), mis jahutusventikat sisse lülitas - meh. pumbaga masinal ju bensupumpa sisse ei saa lükata, et sedamoodi seisva (kuuma) mootori korral aurumullide teket bensutorudes vältida. Praktikas vist meie oludes läheb seda üliharva vaja.100avant kirjutas: Ei ole asja tööülessande üle juurelnud, aga igaljuhul küljes ta on, juhe ka taga... Juhe põhikimbus ei ole. Mingi klapp see igatahes pole.
[Edited on 12-11-2009 by pppp]
sis kui seda juhet ka vaja pole üritame üldse ilma juhtmeteta asja toimima saada vaakumvoolikud vedasin ka aind hädavajalikud, selle teise siibri oma ja ühe veel, mille tööülesannet ei teadnud, sis igaksjuhuks panin, kuid need elektrilised jullad võtsin vahelt ära.pppp kirjutas: 2EE-l nägi sedamoodi välja termolüliti (191919521A), mis jahutusventikat sisse lülitas - meh. pumbaga masinal ju bensupumpa sisse ei saa lükata, et sedamoodi seisva (kuuma) mootori korral aurumullide teket bensutorudes vältida. Praktikas vist meie oludes läheb seda üliharva vaja.
[Edited on 12-11-2009 by pppp]
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1305
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 49 korda
seda ma tegingi, mul pimedad ja otseveetud asjad veetud juba, kuid kas see elektriline julla sis kuidagi takistab seda minekut?vredestein kirjutas:vea teise siibri vaakum pidevalt imeva vaakumi otsa külge vot siis hakkad tõmmet tundma võin ka aidata vaakumi korda seadmisega
ei lase teisel siibril kohe avaneda? sest esimese siibri hoovastik vms ka ju takistab teist siibrit veidi
[Muudetud: 12-11-2009 m14m5]
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1305
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 49 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Ma nii küll ei teeks,kui pidevalt imeb siis vaakumklapp kaua ei kesta.Samas endal on sama karpa ja esimesest lõõrist kuskilt keskkohalt tuleb üks toru välja mille otsast hakkab imema siis kui gaasi anda,sai teise lõõri vaakum sinna ühendatud ja toimib väga hästi.Samas ei näinud seda toru teisel karpal mis doonoriks oli.m14m5 kirjutas:seda ma tegingi, mul pimedad ja otseveetud asjad veetud juba, kuid kas see elektriline julla sis kuidagi takistab seda minekut?vredestein kirjutas:vea teise siibri vaakum pidevalt imeva vaakumi otsa külge vot siis hakkad tõmmet tundma võin ka aidata vaakumi korda seadmisega
ei lase teisel siibril kohe avaneda? sest esimese siibri hoovastik vms ka ju takistab teist siibrit veidi
[Muudetud: 12-11-2009 m14m5]
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
kuskohas ta oli et gaasi andes avanes? selle klapi kõrval oli kohe se auk karpas seespool?uku. kirjutas:Ma nii küll ei teeks,kui pidevalt imeb siis vaakumklapp kaua ei kesta.Samas endal on sama karpa ja esimesest lõõrist kuskilt keskkohalt tuleb üks toru välja mille otsast hakkab imema siis kui gaasi anda,sai teise lõõri vaakum sinna ühendatud ja toimib väga hästi.Samas ei näinud seda toru teisel karpal mis doonoriks oli.m14m5 kirjutas:seda ma tegingi, mul pimedad ja otseveetud asjad veetud juba, kuid kas see elektriline julla sis kuidagi takistab seda minekut?vredestein kirjutas:vea teise siibri vaakum pidevalt imeva vaakumi otsa külge vot siis hakkad tõmmet tundma võin ka aidata vaakumi korda seadmisega
ei lase teisel siibril kohe avaneda? sest esimese siibri hoovastik vms ka ju takistab teist siibrit veidi
[Muudetud: 12-11-2009 m14m5]
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Kuldne,pronksist/vasest or whatever toru tuleb karpast esimese lõõri küljest,vähemalt minul.
Selle sama junni kõrvalt millel sul suur punane ring on ümber.
Selle sama junni kõrvalt millel sul suur punane ring on ümber.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
selle kõrval pole mul ühteg torukast:P a kui vaakumklapp otsad annab sis on võimalik ka vaakumklapi asemele vedru ehitada, mis samamoodi peaks töötama:)uku. kirjutas:Kuldne,pronksist/vasest or whatever toru tuleb karpast esimese lõõri küljest,vähemalt minul.
Selle sama junni kõrvalt millel sul suur punane ring on ümber.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Ei tohiks nendega mingit erilist värki olla... Kui vanadusse surnud jupid õigel ajal vahetada ja mingit pornot seal mitte korraldada, töötavad 2E2-d väga hästi...flinstone kirjutas:mis värk nende golfi karpadega on.Mul kadus tühikäik:D ei oska kuskilt alustada:D et see tagasi saada
Räägime me 2E2-st või millestki muust?
Sümptomid? Külmalt, soojalt? Kuidas muidu käib ja käivitub?
Esimese asjana tasub pilk peale visata vaakumvoolikutele, karpa alusele padjale ja kontrollida ka pistikute ühendusi.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...