pierburg 2e vaakum

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

pierburg 2e vaakum

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

mure nimelt selles, et karpa küljes on terve hunnik vaakumvoolikuid, millede hulgast pooled puudu, nii et mida kõik ned voolikud teevad? juhtmeid mul nagunii karpale panna pole, teise siibri avamise mõtlesin teha mehhaaniliseks, ning külmklapi samuti, selle avamissüstee nagunii katki, et kas pm hakkaks asi tööle kui vaakumvoolikuteasemele pimedad panna? või aitab mõni neidst voolikutest bensiini ka mootorisse viia? mootor muidu 1.6

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

veel tekkis küsimus, et kas karpal sääne klapp ka on nagu diislil, et kui süüte välja keerad sis jääb seisma? ma mingi 17 võtmega eemaldatava asjanduse leidsin, kuhu üks klemm aind külge läks:D

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

See juhtmeg asjandus PEAKS olema tühikäigumootor, vist. või midagi sarnast. ise ma seda mootorit näinud pole aga ma vana LADA mees:)

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Tühikäigumootor see kohe kindlasti pole. Samas ei tulnud endale ühtki el. jubinat Pierburg 2E2 küljest meelde, mis 17 võtmega ära käiks...

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

teen kohe pilti, 2min;)

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

nii, telefon ei suutnud inimlikku pilti teha, kuid kiire googeldamise teel sain ühe pilti, suure punase ringi sees se asjandus.
Pilt

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Täitsa olemas selline vidin Pierburg 2E2-l, mis minu 53Kw RF-i otsas istub.
Ei ole asja tööülessande üle juurelnud, aga igaljuhul küljes ta on, juhe ka taga... Juhe põhikimbus ei ole. Mingi klapp see igatahes pole.
Seal selle juhtme puudumine kõige selle muu taustal(vaakumvoolikud jne puudu) vaevalt midagi muudab.
On tehtud küll selliseid asju, et kõik vaakum ja elekter ümber karpa minema loobitud, pimedad ette pandud ja teine lõõr ja õhuklapp mehhaaniliseks tehtud. Tööle peaks masina saama, aga tulemus pole kindlasti lähedaseltki võrreldav komplektse ja normaalselt toimiva 2E2-ga.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

100avant kirjutas:Täitsa olemas selline vidin Pierburg 2E2-l, mis minu 53Kw RF-i otsas istub.
Ei ole asja tööülessande üle juurelnud, aga igaljuhul küljes ta on, juhe ka taga... Juhe põhikimbus ei ole. Mingi klapp see igatahes pole.
Seal selle juhtme puudumine kõige selle muu taustal(vaakumvoolikud jne puudu) vaevalt midagi muudab.
On tehtud küll selliseid asju, et kõik vaakum ja elekter ümber karpa minema loobitud, pimedad ette pandud ja teine lõõr ja õhuklapp mehhaaniliseks tehtud. Tööle peaks masina saama, aga tulemus pole kindlasti lähedaseltki võrreldav komplektse ja normaalselt toimiva 2E2-ga.
siksi karpadel igatahes hakkas asi paremini toimima kui klapp mehhaaniliseks teha, ökomaks läks ka asi, kui piiri ära tajusid, kustmaalt taha tuleb teine lõõr.
kuid muidugi e isaa asja võrrelda, kuna siksil pole vaakumivärki
kuid üks asi mis niisama vaakumit eemaldades ei hakka toimima on muidu külmaklapp, kuid ma saan selle ilusti diisli külmklapi trossi alla panna, mul se vidin mis muidu külmaklappi reguleerib nagunii poolik seal küljes, ja enne oligi autol diiselmootor peal.

[Muudetud: 12-11-2009 m14m5]

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Külmaklapp? Tooreklapp või?
Siksi kohta ei kommenteeri, 2E2 läks selle asja peale kõvasti janusemaks.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

100avant kirjutas:Külmaklapp? Tooreklapp või?
Siksi kohta ei kommenteeri, 2E2 läks selle asja peale kõvasti janusemaks.
heal lapsel mitu nime, a jh sama asi. janusemaks võis ta ka sellepärast minna, et avas teist śiibrit liiga vara, kuid siksi karpad läksid kll ökomaks, kui se piir ilusti ära tabada.

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

100avant kirjutas: Ei ole asja tööülessande üle juurelnud, aga igaljuhul küljes ta on, juhe ka taga... Juhe põhikimbus ei ole. Mingi klapp see igatahes pole.
2EE-l nägi sedamoodi välja termolüliti (191919521A), mis jahutusventikat sisse lülitas - meh. pumbaga masinal ju bensupumpa sisse ei saa lükata, et sedamoodi seisva (kuuma) mootori korral aurumullide teket bensutorudes vältida. Praktikas vist meie oludes läheb seda üliharva vaja.

[Edited on 12-11-2009 by pppp]

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

pppp kirjutas: 2EE-l nägi sedamoodi välja termolüliti (191919521A), mis jahutusventikat sisse lülitas - meh. pumbaga masinal ju bensupumpa sisse ei saa lükata, et sedamoodi seisva (kuuma) mootori korral aurumullide teket bensutorudes vältida. Praktikas vist meie oludes läheb seda üliharva vaja.

[Edited on 12-11-2009 by pppp]
sis kui seda juhet ka vaja pole üritame üldse ilma juhtmeteta asja toimima saada:cool: vaakumvoolikud vedasin ka aind hädavajalikud, selle teise siibri oma ja ühe veel, mille tööülesannet ei teadnud, sis igaksjuhuks panin, kuid need elektrilised jullad võtsin vahelt ära.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1305
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

vea teise siibri vaakum pidevalt imeva vaakumi otsa külge vot siis hakkad tõmmet tundma võin ka aidata vaakumi korda seadmisega
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

vredestein kirjutas:vea teise siibri vaakum pidevalt imeva vaakumi otsa külge vot siis hakkad tõmmet tundma võin ka aidata vaakumi korda seadmisega
seda ma tegingi, mul pimedad ja otseveetud asjad veetud juba, kuid kas see elektriline julla sis kuidagi takistab seda minekut?
ei lase teisel siibril kohe avaneda? sest esimese siibri hoovastik vms ka ju takistab teist siibrit veidi

[Muudetud: 12-11-2009 m14m5]

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1305
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 49 korda

Lugemata postitus Postitas vredestein »

natukene ja aga kui see ots on pidevas imemises siis avab ta teise siibri kohe kui esimese siibri piiraja on eest ära läind
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

vredestein kirjutas:natukene ja aga kui see ots on pidevas imemises siis avab ta teise siibri kohe kui esimese siibri piiraja on eest ära läind
okei, jälle veidi targem karpa elu kohta:cool:

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome

Lugemata postitus Postitas uku. »

m14m5 kirjutas:
vredestein kirjutas:vea teise siibri vaakum pidevalt imeva vaakumi otsa külge vot siis hakkad tõmmet tundma võin ka aidata vaakumi korda seadmisega
seda ma tegingi, mul pimedad ja otseveetud asjad veetud juba, kuid kas see elektriline julla sis kuidagi takistab seda minekut?
ei lase teisel siibril kohe avaneda? sest esimese siibri hoovastik vms ka ju takistab teist siibrit veidi

[Muudetud: 12-11-2009 m14m5]
Ma nii küll ei teeks,kui pidevalt imeb siis vaakumklapp kaua ei kesta.Samas endal on sama karpa ja esimesest lõõrist kuskilt keskkohalt tuleb üks toru välja mille otsast hakkab imema siis kui gaasi anda,sai teise lõõri vaakum sinna ühendatud ja toimib väga hästi.Samas ei näinud seda toru teisel karpal mis doonoriks oli.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

uku. kirjutas:
m14m5 kirjutas:
vredestein kirjutas:vea teise siibri vaakum pidevalt imeva vaakumi otsa külge vot siis hakkad tõmmet tundma võin ka aidata vaakumi korda seadmisega
seda ma tegingi, mul pimedad ja otseveetud asjad veetud juba, kuid kas see elektriline julla sis kuidagi takistab seda minekut?
ei lase teisel siibril kohe avaneda? sest esimese siibri hoovastik vms ka ju takistab teist siibrit veidi

[Muudetud: 12-11-2009 m14m5]
Ma nii küll ei teeks,kui pidevalt imeb siis vaakumklapp kaua ei kesta.Samas endal on sama karpa ja esimesest lõõrist kuskilt keskkohalt tuleb üks toru välja mille otsast hakkab imema siis kui gaasi anda,sai teise lõõri vaakum sinna ühendatud ja toimib väga hästi.Samas ei näinud seda toru teisel karpal mis doonoriks oli.
kuskohas ta oli et gaasi andes avanes? selle klapi kõrval oli kohe se auk karpas seespool?

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome

Lugemata postitus Postitas uku. »

Kuldne,pronksist/vasest or whatever toru tuleb karpast esimese lõõri küljest,vähemalt minul.
Selle sama junni kõrvalt millel sul suur punane ring on ümber.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

m14m5
Huviline
Postitusi: 667
Liitunud: 13 Apr 2008, 14:50
Auto: mõned passatid
Asukoht: valgamaa

Lugemata postitus Postitas m14m5 »

uku. kirjutas:Kuldne,pronksist/vasest or whatever toru tuleb karpast esimese lõõri küljest,vähemalt minul.
Selle sama junni kõrvalt millel sul suur punane ring on ümber.
selle kõrval pole mul ühteg torukast:P a kui vaakumklapp otsad annab sis on võimalik ka vaakumklapi asemele vedru ehitada, mis samamoodi peaks töötama:)

flinstone
Huviline
Postitusi: 661
Liitunud: 05 Okt 2008, 20:27
Telefon: 55651454
Auto: Audi a4 1.9 TDI Quattro
Asukoht: PÄRNU

Lugemata postitus Postitas flinstone »

mis värk nende golfi karpadega on.Mul kadus tühikäik:D ei oska kuskilt alustada:D et see tagasi saada

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

flinstone kirjutas:mis värk nende golfi karpadega on.Mul kadus tühikäik:D ei oska kuskilt alustada:D et see tagasi saada
Ei tohiks nendega mingit erilist värki olla... Kui vanadusse surnud jupid õigel ajal vahetada ja mingit pornot seal mitte korraldada, töötavad 2E2-d väga hästi...
Räägime me 2E2-st või millestki muust?
Sümptomid? Külmalt, soojalt? Kuidas muidu käib ja käivitub?
Esimese asjana tasub pilk peale visata vaakumvoolikutele, karpa alusele padjale ja kontrollida ka pistikute ühendusi.;)
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Vasta

Mine “Mootor”