1,9 diislil jooksi ära mootori rihm,mis võib juhtuda?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Jebal
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:40
Asukoht:

1,9 diislil jooksi ära mootori rihm,mis võib juhtuda?

Lugemata postitus Postitas Jebal »

mis võib siis halvimal juhul ja parimal juhul juhtuda?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kuna pole mainitud mis põlvkonna diisliga tegu siis võib vaid öelda et kindlasti said kolvid-klapid kokku. Edasine on juba ennustamine.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Jebal
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:40
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Jebal »

96kw 2003

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Klappid koverad, hydrotoukurid said viga.

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 499
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey »

Kas on teada ka, MIKS mootori rihm järgi andis!
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tunduks nagu ,et küsitakse juhul kui RIHM LÄHEB PURUKS. Halb asi foorumis vastata seisneb selles,et seda remonti tõesti on MÕTTETU lahti seletada. Küsida võib alati.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Kysimus teema algatajale:
kas hammasrihm on juba puru voi sa arvad et see voib minna ?

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

Mina loen täitsa selgelt välja, et mootoril jooksis ära rihm. ja ta soovib teada nüüd, mis on seal mootorikeses juhtunud.. mis on juhtunud parimal juhul ja mis on juhtunud halvimal juhul.
Aidake siis teda;)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

Juhtub nii palju, et odavam on lammarist teine mootor vahele visata, kui seda remontima hakata.

Väänas neid inglismaal tooduid virnade viisi.

[Muudetud: 26-1-2010 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Meie siiski HEIETAME teemat,nimelt teema algataja ,,magab,, kuid vastan teemasse. Kas siiski,kui klapid ,,pähe,, käivad ,ja plokikaas on ka MAX.-nahkas, kas ei oleks siis siiski otstarbekam kaant vahetada,mitte kogu mootorit vahetada. Lammar loeb iga välja müüdud KG.

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas woody »

Tõnisele.
Enamik lammareid võtavad juba kaane eest sama palju, kui kogu mootori eest. Ja kui klapid pähe on jooksnud, siis ei tea sa sedagi, mis tagajärg on kolbidega.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

snaiper111
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 01 Mär 2009, 18:57
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas snaiper111 »

aga kes ütleb mis seisu koras on lammaris mootor käima panna ei sa juu ostad põrsas kotis pole paha juu:lol:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

snaiper111 kirjutas:aga kes ütleb mis seisu koras on lammaris mootor käima panna ei sa juu ostad põrsas kotis pole paha juu:lol:
Iga lammutus annab mingi garantii- või tagastusaja probleemide ilmnemisel teatud aja jooksul aga teine variant kui tahad kindel olla-remondi oma auto mootor siis ära.:spin:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Olen aru saanud, et diislitel on klapid otse ülevalt alla ja sel juhul ploki kaanes peas nukkvõll ja nuki pukid. Kuna nemad purunevad kergemini kui väntvõll. Sel juhul klapp tavaliselt kõveraks ei lähe oleks loogiline. Mis juhtus vähemalt r5 mootorite puhul tihti. Kõike saab taastada.

"1,9 diislil jooksi ära mootori rihm,mis võib juhtuda" Pealkirja järgi on asi juhtunud juba. Süvenege enne kui postitama hakkate.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kasutaja avatar
marco
Huviline
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 19 korda

Lugemata postitus Postitas marco »

samzik kirjutas: "1,9 diislil jooksi ära mootori rihm,mis võib juhtuda" Pealkirja järgi on asi juhtunud juba. Süvenege enne kui postitama hakkate.
Lause esimene pool on nagu mineviku vormis, kui välja arvata puuduv s täht, aga lause teine pool on sulaselges tuleviku vormis. Süvenesin, mis süvenesin, aga eesti keele reeglite kohaselt arusaamatu lause. "Tule eile meile ja võta hommne leht kaasa!" :lol:

Vasta

Mine “Diislid”