passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
ohtust
mure selline:
sai siis tana passsatile uus punane vedelik sisse pandud. vedelik vastavalt normile. mootor toole ja kohapeal saavutab mingi aeg 90C vee temp ja sinna ta ka jaab. seisis öö läbi , kontrollisin lekkeid auto all garaazi põrandal - polnud ja valasin vaheke paisupaaki peale et tase paigas oleks. uuesti tööle ja temp 90C peal tegin ka proovi ringe ikka oli 90C peal. ei kuhui poole.
tuju kohe super hakkasin siis masinaga kodu poole vurama ja oh imet sain mingi vast 20km kiirusega oli 80-90km_h ja kurivaim tahab keema minna temp ule 90C ja liigub aina üles poole olgugi et ennem oli kohapeal temp 90C. kui temp üle 90C nii 120C ja lasta kohapeal tootada siis hakkab temp seier armatuuris vaikselt 90C peale tagasi liikuma hakkad soitma kerkib uuesti. tagant ei aja mingit suitsu, õli tase kah normis.
endal moistus otsas.
mottes molgub vaikselt sellised teemad:
1. termo kinni jäänud kuna masin seisis olude sunnil pea 1kuu ilma jahutusvdelikuta.
2. veee pump ei aja jahutus vedelikku piisava kiirusega ringi kuna rihm tundub et on vaheke lodva aga pumpa ringi veab ja rihm ei vilista.
NB: mõtetud juttu ei soovi seda saab (saan) vajadusel lugeda ka teistes vanemates teemades tehtud postitustest.
mure selline:
sai siis tana passsatile uus punane vedelik sisse pandud. vedelik vastavalt normile. mootor toole ja kohapeal saavutab mingi aeg 90C vee temp ja sinna ta ka jaab. seisis öö läbi , kontrollisin lekkeid auto all garaazi põrandal - polnud ja valasin vaheke paisupaaki peale et tase paigas oleks. uuesti tööle ja temp 90C peal tegin ka proovi ringe ikka oli 90C peal. ei kuhui poole.
tuju kohe super hakkasin siis masinaga kodu poole vurama ja oh imet sain mingi vast 20km kiirusega oli 80-90km_h ja kurivaim tahab keema minna temp ule 90C ja liigub aina üles poole olgugi et ennem oli kohapeal temp 90C. kui temp üle 90C nii 120C ja lasta kohapeal tootada siis hakkab temp seier armatuuris vaikselt 90C peale tagasi liikuma hakkad soitma kerkib uuesti. tagant ei aja mingit suitsu, õli tase kah normis.
endal moistus otsas.
mottes molgub vaikselt sellised teemad:
1. termo kinni jäänud kuna masin seisis olude sunnil pea 1kuu ilma jahutusvdelikuta.
2. veee pump ei aja jahutus vedelikku piisava kiirusega ringi kuna rihm tundub et on vaheke lodva aga pumpa ringi veab ja rihm ei vilista.
NB: mõtetud juttu ei soovi seda saab (saan) vajadusel lugeda ka teistes vanemates teemades tehtud postitustest.
elu on karm ja sellega peab harjuma;
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
ylbik kirjutas:Õhumull uitab süsteemis ringi.
kuidas sellest lahti saada on mingeid ideid pakkuda
elu on karm ja sellega peab harjuma;
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
Endal on peaaegu sama mure, ainult vastupidiselt sinu probleemile, sõites on temp. kenasti 85-90 ja kohapeal tahab minna 100 ligi, vent hakkab 92 peal tööle kuskil, aga temp. koguaeg vaikselt tõuseb. Üle saja pole ta küll tühikägul läinud veel. Ja keemist pole toimunud. Ei tea kus viga otsida.
Aga õhustamist saad teha nii, et tõsta tagumine ots veidi ülesse (või sõida mõnele kallakule, kus taguots on kõrgemal - see teeb õhustamise tõhusamaks), paisupaagi kork maha ja lase mootoril käia mõned minutid. Võid ka gaasiga meelitada, ehk aitab.
Aga õhustamist saad teha nii, et tõsta tagumine ots veidi ülesse (või sõida mõnele kallakule, kus taguots on kõrgemal - see teeb õhustamise tõhusamaks), paisupaagi kork maha ja lase mootoril käia mõned minutid. Võid ka gaasiga meelitada, ehk aitab.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
Siin teemas selle mudeli õhutamisest juttu: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... =%2Aauk%2A" onclick="window.open(this.href);return false;
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
sai siis uurtud mure varki ja selgus sedasi:
muu lõdvikud kuumad et kätt ei kannata peal hoida aga see vastu jahutus radikas vaata et külm ---- siit järeldus et termo kinni toimus ainult väike ringlus kuna suur ringlus termostaadi vea tõttu suletud.
voi mis te arvate
muu lõdvikud kuumad et kätt ei kannata peal hoida aga see vastu jahutus radikas vaata et külm ---- siit järeldus et termo kinni toimus ainult väike ringlus kuna suur ringlus termostaadi vea tõttu suletud.
voi mis te arvate
elu on karm ja sellega peab harjuma;
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
Õhumulli pärast ei toimugi ringvoolu, aja see õhk sisteemist välja ja mured on kadunud.maks kirjutas:sai siis uurtud mure varki ja selgus sedasi:
muu lõdvikud kuumad et kätt ei kannata peal hoida aga see vastu jahutus radikas vaata et külm ---- siit järeldus et termo kinni toimus ainult väike ringlus kuna suur ringlus termostaadi vea tõttu suletud.
voi mis te arvate
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
GTI kirjutas:Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.
kui oleksid labad maas siis ei saa ma soita nii pea 20km linna kiirusega ennem kui hakkab üle normi minema järelikult veepumbal labad timmis. samas miks radikas kulm on kui lodvikud soojad nii et kätt peal ei hoia. seega toimub ainult väikene ringlus .
eks paistab kisun termostaadi vahelt ara ja vaatan mis siis teeb.
ÕNNEKS mul see veel vanem mootori tüüp et vee pump on eraldi rihma all.

.......................................................................................................................................
aga seleta miks siis radikas ei soojene soojeneb ainult paisust termo juurde viiv lõdvik ei saa kinni hoida nii kuum on ja paisust radikasse nii ja naa ja veepunbast radikasse nii ja naa kannatab kinni hoida sama ka radika ulemine lõdvik.ylbik kirjutas:
Õhumulli pärast ei toimugi ringvoolu, aja see õhk sisteemist välja ja mured on kadunud.
vaevalt et radikas see õhupuul ees on.
elu on karm ja sellega peab harjuma;
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
Õhuta oma süsteem ära ja vaata siis edasi, arvatavasti ikka mingi õhu kogus sees.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
teema võiks lukku panna
probleem oli ummistunud radikas vahetasin teise radika vastu ja hakkas toimima temp kogu aeg 90C juures soites mingi pea 30km kiirusel 80-100km-h (sai soidetud sama rada ja seal kus vesi kees ennist oli temp 90c ja see jäi sinna ka siis kui koju tagasi jõudsin)
eksnäis kas sai lõplikult jahutuse teema timmi voi ei. hetkel esialgu tuju suht hea
tänan abi pakkumiste eest.
probleem oli ummistunud radikas vahetasin teise radika vastu ja hakkas toimima temp kogu aeg 90C juures soites mingi pea 30km kiirusel 80-100km-h (sai soidetud sama rada ja seal kus vesi kees ennist oli temp 90c ja see jäi sinna ka siis kui koju tagasi jõudsin)
eksnäis kas sai lõplikult jahutuse teema timmi voi ei. hetkel esialgu tuju suht hea

tänan abi pakkumiste eest.
elu on karm ja sellega peab harjuma;
-
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 18 Juul 2008, 17:12
- Telefon: 58171382
- Auto: Passat 1.9tdi
- Asukoht: Tallinn
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
Panen veidi teemast mööda aga mind huvitab selline asi et mis ajast 1.8T mootoril veepumpa hammasrihma pealt käitatakse.GTI kirjutas:Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.
Mul omal on 98a sama mootoriga isend ja sellel küll ei ole veepumbal midagi pistmist hammasrihmaga.
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 499
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
Kihlevere kirjutas:Panen veidi teemast mööda aga mind huvitab selline asi et mis ajast 1.8T mootoril veepumpa hammasrihma pealt käitatakse.GTI kirjutas:Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.
Mul omal on 98a sama mootoriga isend ja sellel küll ei ole veepumbal midagi pistmist hammasrihmaga.
Passatil 3b kuni 2000 aasta on veepump veel kiilrihma pealt käitav, Passat 3BG 2001- ja edasi juba hammasrihmalt, samas risti asetseval mootoril nagu masinatel golf-bora on juba 98 aastast veepump hammasrihma pealt.
Mõlemad erinevused siin:

Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 269
- Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
- Auto: ford focus c-max 06a
- Asukoht: kohila
Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure
Kihlevere kirjutas:Panen veidi teemast mööda aga mind huvitab selline asi et mis ajast 1.8T mootoril veepumpa hammasrihma pealt käitatakse.GTI kirjutas:Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.
Mul omal on 98a sama mootoriga isend ja sellel küll ei ole veepumbal midagi pistmist hammasrihmaga.
kui passat on 2000a üles poole siis on hammaka peal veepump aga kui on KUNI 2000a siis saab veepump oma tegevuseks liikumise roolivõimu kaudau.
snakey -- tegi põhimõtteliselt puust ja pünaselt ette milline on erinevus.
Viimati muutis marko, 05 Apr 2010, 14:00, muudetud 1 kord kokku.
elu on karm ja sellega peab harjuma;