passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas marko »

ohtust

mure selline:
sai siis tana passsatile uus punane vedelik sisse pandud. vedelik vastavalt normile. mootor toole ja kohapeal saavutab mingi aeg 90C vee temp ja sinna ta ka jaab. seisis öö läbi , kontrollisin lekkeid auto all garaazi põrandal - polnud ja valasin vaheke paisupaaki peale et tase paigas oleks. uuesti tööle ja temp 90C peal tegin ka proovi ringe ikka oli 90C peal. ei kuhui poole.
tuju kohe super hakkasin siis masinaga kodu poole vurama ja oh imet sain mingi vast 20km kiirusega oli 80-90km_h ja kurivaim tahab keema minna temp ule 90C ja liigub aina üles poole olgugi et ennem oli kohapeal temp 90C. kui temp üle 90C nii 120C ja lasta kohapeal tootada siis hakkab temp seier armatuuris vaikselt 90C peale tagasi liikuma hakkad soitma kerkib uuesti. tagant ei aja mingit suitsu, õli tase kah normis.

endal moistus otsas.

mottes molgub vaikselt sellised teemad:
1. termo kinni jäänud kuna masin seisis olude sunnil pea 1kuu ilma jahutusvdelikuta.
2. veee pump ei aja jahutus vedelikku piisava kiirusega ringi kuna rihm tundub et on vaheke lodva aga pumpa ringi veab ja rihm ei vilista.


NB: mõtetud juttu ei soovi seda saab (saan) vajadusel lugeda ka teistes vanemates teemades tehtud postitustest.
elu on karm ja sellega peab harjuma;

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas ylbik »

Õhumull uitab süsteemis ringi.

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas marko »

ylbik kirjutas:Õhumull uitab süsteemis ringi.

kuidas sellest lahti saada on mingeid ideid pakkuda
elu on karm ja sellega peab harjuma;

MrAnre
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
Telefon: 53733202
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
Asukoht: Tallinn

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas MrAnre »

Endal on peaaegu sama mure, ainult vastupidiselt sinu probleemile, sõites on temp. kenasti 85-90 ja kohapeal tahab minna 100 ligi, vent hakkab 92 peal tööle kuskil, aga temp. koguaeg vaikselt tõuseb. Üle saja pole ta küll tühikägul läinud veel. Ja keemist pole toimunud. Ei tea kus viga otsida.
Aga õhustamist saad teha nii, et tõsta tagumine ots veidi ülesse (või sõida mõnele kallakule, kus taguots on kõrgemal - see teeb õhustamise tõhusamaks), paisupaagi kork maha ja lase mootoril käia mõned minutid. Võid ka gaasiga meelitada, ehk aitab.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5671
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas jussike »

Siin teemas selle mudeli õhutamisest juttu: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... =%2Aauk%2A" onclick="window.open(this.href);return false;
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas marko »

sai siis uurtud mure varki ja selgus sedasi:

muu lõdvikud kuumad et kätt ei kannata peal hoida aga see vastu jahutus radikas vaata et külm ---- siit järeldus et termo kinni toimus ainult väike ringlus kuna suur ringlus termostaadi vea tõttu suletud.

voi mis te arvate
elu on karm ja sellega peab harjuma;

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas GTI »

Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

ylbik
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
Auto: 2.5 TDI
Asukoht:

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas ylbik »

maks kirjutas:sai siis uurtud mure varki ja selgus sedasi:

muu lõdvikud kuumad et kätt ei kannata peal hoida aga see vastu jahutus radikas vaata et külm ---- siit järeldus et termo kinni toimus ainult väike ringlus kuna suur ringlus termostaadi vea tõttu suletud.

voi mis te arvate
Õhumulli pärast ei toimugi ringvoolu, aja see õhk sisteemist välja ja mured on kadunud.

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas marko »

GTI kirjutas:Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.

kui oleksid labad maas siis ei saa ma soita nii pea 20km linna kiirusega ennem kui hakkab üle normi minema järelikult veepumbal labad timmis. samas miks radikas kulm on kui lodvikud soojad nii et kätt peal ei hoia. seega toimub ainult väikene ringlus .

eks paistab kisun termostaadi vahelt ara ja vaatan mis siis teeb.

ÕNNEKS mul see veel vanem mootori tüüp et vee pump on eraldi rihma all. 8)
.......................................................................................................................................
ylbik kirjutas:

Õhumulli pärast ei toimugi ringvoolu, aja see õhk sisteemist välja ja mured on kadunud.
aga seleta miks siis radikas ei soojene soojeneb ainult paisust termo juurde viiv lõdvik ei saa kinni hoida nii kuum on ja paisust radikasse nii ja naa ja veepunbast radikasse nii ja naa kannatab kinni hoida sama ka radika ulemine lõdvik.
vaevalt et radikas see õhupuul ees on.
elu on karm ja sellega peab harjuma;

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Õhuta oma süsteem ära ja vaata siis edasi, arvatavasti ikka mingi õhu kogus sees.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas marko »

teema võiks lukku panna

probleem oli ummistunud radikas vahetasin teise radika vastu ja hakkas toimima temp kogu aeg 90C juures soites mingi pea 30km kiirusel 80-100km-h (sai soidetud sama rada ja seal kus vesi kees ennist oli temp 90c ja see jäi sinna ka siis kui koju tagasi jõudsin)
eksnäis kas sai lõplikult jahutuse teema timmi voi ei. hetkel esialgu tuju suht hea :yes:


tänan abi pakkumiste eest.
elu on karm ja sellega peab harjuma;

Kihlevere
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 18 Juul 2008, 17:12
Telefon: 58171382
Auto: Passat 1.9tdi
Asukoht: Tallinn

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas Kihlevere »

GTI kirjutas:Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.
Panen veidi teemast mööda aga mind huvitab selline asi et mis ajast 1.8T mootoril veepumpa hammasrihma pealt käitatakse.
Mul omal on 98a sama mootoriga isend ja sellel küll ei ole veepumbal midagi pistmist hammasrihmaga.

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 499
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas snakey »

Kihlevere kirjutas:
GTI kirjutas:Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.
Panen veidi teemast mööda aga mind huvitab selline asi et mis ajast 1.8T mootoril veepumpa hammasrihma pealt käitatakse.
Mul omal on 98a sama mootoriga isend ja sellel küll ei ole veepumbal midagi pistmist hammasrihmaga.

Passatil 3b kuni 2000 aasta on veepump veel kiilrihma pealt käitav, Passat 3BG 2001- ja edasi juba hammasrihmalt, samas risti asetseval mootoril nagu masinatel golf-bora on juba 98 aastast veepump hammasrihma pealt.

Mõlemad erinevused siin:
Pilt
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

marko
Huviline
Postitusi: 269
Liitunud: 23 Mai 2009, 10:02
Auto: ford focus c-max 06a
Asukoht: kohila

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas marko »

Kihlevere kirjutas:
GTI kirjutas:Pakun et veepumbal on labad maas ja seetõttu ei toimu jahutust ning tsirkulatsiooni. Originaalis on sel mootoril plastlabadega veepump mille tiivik tihti kipub purunema. Veepump peaks olema hammasrihma pealt ja vahetus seega veidi tülikam kui tavaliselt.
Panen veidi teemast mööda aga mind huvitab selline asi et mis ajast 1.8T mootoril veepumpa hammasrihma pealt käitatakse.
Mul omal on 98a sama mootoriga isend ja sellel küll ei ole veepumbal midagi pistmist hammasrihmaga.

kui passat on 2000a üles poole siis on hammaka peal veepump aga kui on KUNI 2000a siis saab veepump oma tegevuseks liikumise roolivõimu kaudau.


snakey -- tegi põhimõtteliselt puust ja pünaselt ette milline on erinevus.
Viimati muutis marko, 05 Apr 2010, 14:00, muudetud 1 kord kokku.
elu on karm ja sellega peab harjuma;

Kihlevere
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 18 Juul 2008, 17:12
Telefon: 58171382
Auto: Passat 1.9tdi
Asukoht: Tallinn

Re: passat 1,8T 00a -- jahutssysteemi mure

Lugemata postitus Postitas Kihlevere »

See mind huvitaski, et mis ajast see muutus toimus :)

Vasta

Mine “Mootor”