Murelapseks siis enda Jetta, mis Seatilt pärit 1,8 monopritse(tegelikult ikkagi praktiliselt VW Golf 2 mootor-tähis RP ja 66 Kw) kapoti alla saanud. Auto sai lõpuks külge lambda(ilma lambdata praktiliselt soojaks ei ole sõitnud, ainult garaazi ees tiirutanud) ja proovisõidul algas väga kummaline käitumine.

Jõudu kuidagi vähe(enda teine auto G2 1,6 53 Kw jätab Jetta erilise pingutuseta(loe; ökosõitu tegeva proua juhtimisel) väga kaugele maha) ja vahepeal sõidu aeg nagu tunne, et jõud tuleb rahulikumal sõidul vahepeal taha nö jupikaupa(tuntavad vahelduvad jõu katkemised ja tõmbemomendid). Lambda näit kõigub suht käbedalt 0,1-0,9V vahel, süüde märgis ja sinine temperatuuri andur näitab ka reeglipäraseid väärtusi. Kohapeal järsemal vajutusel vahepeal nagu lööb tagasi õhupuhastisse või siis gaasi maha lastes jäävad pöörded korraks ca 2000 kanti toppama ja tulevad siis rahulikult umbes sekundi jooksul alla 8-900le.
Ootaks soovitusi targematelt, millest edasi viga otsida...

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...