Probleem klaasipühkijatega

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas superior »

Suvel hakkasid jamama - vahepeal töötas, vahepeal mitte, aga alati töötasid kõige kiiremas asendis.
Nüüd töötavad ainult kõige kiiremas astmes. Sai uus relee ostetud aga sellest kasu polnud.
Kust järgmisena viga otsida?

Samas tekkis suvel ka teine probleem, katuseluuk mõnikord ei tööta. (äkki on mingisugune seos)

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 699
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 51 korda

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas Mattias »

Ehk on asi kojameeste kangis? Sealt käib ju kah elekter läbi ja võibolla on see ussitanud vms.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas superior »

Aga kõige ülemise/kiirema astmega töötab ju? :?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas dellu »

Kõige ülemine on otse vool peale ilma releedeta. Mul ühel saksas toodud autol oli sama teema, et maakad olid seal midagi omaarust parandanud. Igatahes toimis ainult ülemisega ja niikuaua kui allapoole tõmbasin (ehk siis jäid x asendis seisma). Ühendasin juhtmed mootori juures nii nagu peab ja panin relee õigesse pessa ja kõik toimis. Mina siiski kahtlustaks ikkagi releed või oled seda juba saanud vahepeal proovida?
PS Sinu releed ma pole ikka jõudnud vaadata, äkki täna sattun ja seisab meeles :(.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

selfkiller
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 03 Mai 2008, 21:08
Auto: VW Golf IV
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas selfkiller »

Mul golfil sarnane jama küsiks, et mis number relee see oli ja kus pesas ta paiknema peaks.

Valterv
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas Valterv »

Vaata kaitsmeplokis 8. releed.

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas superior »

Mul 99. Forssist anti asenduseks nr 19.
Alumine rida vasakult teine.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas pppp »

99 on progetava intervalliga klaasipuhastajate relee, 19 tavaline fikseeritud intervalliga. Katkise 99 relee vastu oleks isegi huvi - vaataks, mis karul kõhus.

superior
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:58
Asukoht:

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas superior »

See peaks mul terve ikka olema siis.
Kellelgi kangi on laenata, et proovida, kas viga on selles siis?

selfkiller
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 03 Mai 2008, 21:08
Auto: VW Golf IV
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas selfkiller »

Saingi oma 2 aastat vaevanud kojameeste murest lahti. Lahendus siis selline, et relee nr. 99 ei asunud vist oma õiges kohas nüüd peaks ta vist olema, sest kojamehed hakkasid tööle :D :D Kunagi ühe teise elektriprobleemi ajal sai neid releesid vist ikka liiga palju näpitud. Nüüd on hea meel küll, et kojamees töötab

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mis on progetav intervalliga(99) ja 19 relee erinevus, pppp?

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas pppp »

99 releega saad ise määrata, kui pikk paus intervallrezhiimis klaasipuhastajate kahe pühkimise korra vahel on. Vaikimisi on pausi pikkus 6 sekundit, "programmeerida" saab seda u. 1,5 kuni 22 sekundi vahel.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

pppp kirjutas:99 releega saad ise määrata, kui pikk paus intervallrezhiimis klaasipuhastajate kahe pühkimise korra vahel on. Vaikimisi on pausi pikkus 6 sekundit, "programmeerida" saab seda u. 1,5 kuni 22 sekundi vahel.
Ja kuidas see programmeerimine käib? Kas mõnel Golfil on see reguleerimis rullikuga lüliti? Võibolla on kellelgi ideid kuidas saaks golfi klaasipühkijate kiirust üleüldse tõsta? Kõige kiirem käik on ka Golfil G2 väga aeglane. Või tuleks installida sinna mingi muu margi mootor?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kontrolli mitu volti pinget sul kojamootorini jõuab, vast on probleem viletsas juhtmestikus ja selle tõttu liiga suures pingekaos? Intervalli reguleerimine käib nii et lükkad kojamehed korra intervalli asendisse ja kohe tagasi, siis ootad soovitud ajahetke mis võiks olla intervall ja lükkad uuesti intervalli peale ning seekord jäävad kojamehed valitud intervalliga käima.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Probleem klaasipühkijatega

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

GTI kirjutas:Kontrolli mitu volti pinget sul kojamootorini jõuab, vast on probleem viletsas juhtmestikus ja selle tõttu liiga suures pingekaos? Intervalli reguleerimine käib nii et lükkad kojamehed korra intervalli asendisse ja kohe tagasi, siis ootad soovitud ajahetke mis võiks olla intervall ja lükkad uuesti intervalli peale ning seekord jäävad kojamehed valitud intervalliga käima.
Tänud. Teen proovi lähiajal.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Elektroonika”