Probleem klaasipühkijatega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem klaasipühkijatega
Suvel hakkasid jamama - vahepeal töötas, vahepeal mitte, aga alati töötasid kõige kiiremas asendis.
Nüüd töötavad ainult kõige kiiremas astmes. Sai uus relee ostetud aga sellest kasu polnud.
Kust järgmisena viga otsida?
Samas tekkis suvel ka teine probleem, katuseluuk mõnikord ei tööta. (äkki on mingisugune seos)
Nüüd töötavad ainult kõige kiiremas astmes. Sai uus relee ostetud aga sellest kasu polnud.
Kust järgmisena viga otsida?
Samas tekkis suvel ka teine probleem, katuseluuk mõnikord ei tööta. (äkki on mingisugune seos)
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 699
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Probleem klaasipühkijatega
Ehk on asi kojameeste kangis? Sealt käib ju kah elekter läbi ja võibolla on see ussitanud vms.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem klaasipühkijatega
Kõige ülemine on otse vool peale ilma releedeta. Mul ühel saksas toodud autol oli sama teema, et maakad olid seal midagi omaarust parandanud. Igatahes toimis ainult ülemisega ja niikuaua kui allapoole tõmbasin (ehk siis jäid x asendis seisma). Ühendasin juhtmed mootori juures nii nagu peab ja panin relee õigesse pessa ja kõik toimis. Mina siiski kahtlustaks ikkagi releed või oled seda juba saanud vahepeal proovida?
PS Sinu releed ma pole ikka jõudnud vaadata, äkki täna sattun ja seisab meeles
.
PS Sinu releed ma pole ikka jõudnud vaadata, äkki täna sattun ja seisab meeles

Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 03 Mai 2008, 21:08
- Auto: VW Golf IV
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: Probleem klaasipühkijatega
Mul golfil sarnane jama küsiks, et mis number relee see oli ja kus pesas ta paiknema peaks.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Probleem klaasipühkijatega
99 on progetava intervalliga klaasipuhastajate relee, 19 tavaline fikseeritud intervalliga. Katkise 99 relee vastu oleks isegi huvi - vaataks, mis karul kõhus.
Re: Probleem klaasipühkijatega
See peaks mul terve ikka olema siis.
Kellelgi kangi on laenata, et proovida, kas viga on selles siis?
Kellelgi kangi on laenata, et proovida, kas viga on selles siis?
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 03 Mai 2008, 21:08
- Auto: VW Golf IV
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: Probleem klaasipühkijatega
Saingi oma 2 aastat vaevanud kojameeste murest lahti. Lahendus siis selline, et relee nr. 99 ei asunud vist oma õiges kohas nüüd peaks ta vist olema, sest kojamehed hakkasid tööle
Kunagi ühe teise elektriprobleemi ajal sai neid releesid vist ikka liiga palju näpitud. Nüüd on hea meel küll, et kojamees töötab


-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Probleem klaasipühkijatega
99 releega saad ise määrata, kui pikk paus intervallrezhiimis klaasipuhastajate kahe pühkimise korra vahel on. Vaikimisi on pausi pikkus 6 sekundit, "programmeerida" saab seda u. 1,5 kuni 22 sekundi vahel.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Probleem klaasipühkijatega
Ja kuidas see programmeerimine käib? Kas mõnel Golfil on see reguleerimis rullikuga lüliti? Võibolla on kellelgi ideid kuidas saaks golfi klaasipühkijate kiirust üleüldse tõsta? Kõige kiirem käik on ka Golfil G2 väga aeglane. Või tuleks installida sinna mingi muu margi mootor?pppp kirjutas:99 releega saad ise määrata, kui pikk paus intervallrezhiimis klaasipuhastajate kahe pühkimise korra vahel on. Vaikimisi on pausi pikkus 6 sekundit, "programmeerida" saab seda u. 1,5 kuni 22 sekundi vahel.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Probleem klaasipühkijatega
Kontrolli mitu volti pinget sul kojamootorini jõuab, vast on probleem viletsas juhtmestikus ja selle tõttu liiga suures pingekaos? Intervalli reguleerimine käib nii et lükkad kojamehed korra intervalli asendisse ja kohe tagasi, siis ootad soovitud ajahetke mis võiks olla intervall ja lükkad uuesti intervalli peale ning seekord jäävad kojamehed valitud intervalliga käima.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Probleem klaasipühkijatega
Tänud. Teen proovi lähiajal.GTI kirjutas:Kontrolli mitu volti pinget sul kojamootorini jõuab, vast on probleem viletsas juhtmestikus ja selle tõttu liiga suures pingekaos? Intervalli reguleerimine käib nii et lükkad kojamehed korra intervalli asendisse ja kohe tagasi, siis ootad soovitud ajahetke mis võiks olla intervall ja lükkad uuesti intervalli peale ning seekord jäävad kojamehed valitud intervalliga käima.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.