lisa geneka küsimus.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
mallor
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 30 Nov 2009, 15:02
Asukoht: tartu

lisa geneka küsimus.

Lugemata postitus Postitas mallor »

tere kui suure võimendi autosse paigaldamisel vaja lisa genekat.hetkel autos 900w võim ja lahjaks jääb ei toida ära.
Viimati muutis kenno, 14 Okt 2010, 12:19, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: typo

h4rz
Huviline
Postitusi: 1277
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas h4rz »

Mitmesed kaitsmed võimul on?
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas daff »

Kas ei toida üldse ära või matsu hetkel ei taha hästi toita? Kui matsu hetkel, siis on palju lihtsam lahendus kondensaator vahele panna.

Reto
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 01 Aug 2009, 05:20
Auto: VW Scirocco GT
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas Reto »

Topelt aku, topelt genekas, mitte ühtegi sildamist. Parim lahendus on diisla aku + kondekas, aga eks teadlased teavad paremini.
My carbon-footprint is bigger than Yours! Famiglia di Rocco.

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 20 korda
Kontakt:

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas VwBoy »

daff kirjutas:Kas ei toida üldse ära või matsu hetkel ei taha hästi toita? Kui matsu hetkel, siis on palju lihtsam lahendus kondensaator vahele panna.
Kondekas on mõttetu autos saage aru inimesed! Lugege siit teemast http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 12&t=43681" onclick="window.open(this.href);return false; Pigem soovitan big 3 upgrate + korralik kuiv aku optima yellow top vms viimasel juhul kasutaks alles kondekat kui enam muu ei aita!

Reto
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 01 Aug 2009, 05:20
Auto: VW Scirocco GT
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas Reto »

VwBoy kirjutas:
daff kirjutas:Kas ei toida üldse ära või matsu hetkel ei taha hästi toita? Kui matsu hetkel, siis on palju lihtsam lahendus kondensaator vahele panna.
Kondekas on mõttetu autos saage aru inimesed! Lugege siit teemast http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 12&t=43681" onclick="window.open(this.href);return false; Pigem soovitan big 3 upgrate + korralik kuiv aku optima yellow top vms viimasel juhul kasutaks alles kondekat kui enam muu ei aita!
Kondeka mõttetuses ma veidi kahtleks, aga see on otsapidi ju ka mu kodaniku õigus...
Kuiv-aku poolt oleks minagi, aga nuud just kõige odavamad vist pole.
My carbon-footprint is bigger than Yours! Famiglia di Rocco.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Paisata foorumisse teadmine,et laadimis voolu jääb väheseks,kuna raadio võimendi võtab palju voolu ja siis soovitada lisada olemas olevale generaatorile lisa generaator. Ehita olemasolevale mootorile lisaks teine generaator paraleelselt. Jutt on sinul (topelt generaator) võetud internetist. Topelt aku peale panna autole on köki möki. Kondensaator ,,silub,, hetkelisi pinge languseid. Seega vajalik,kuid mitte kohustuslik. Panna autole PARALLEELNE GENERAATOR . Oleme VW. FOORUMIS. Kuhu ehituslikult see mahuks?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas GTI »

T6nis2 kirjutas:Panna autole PARALLEELNE GENERAATOR . Oleme VW. FOORUMIS. Kuhu ehituslikult see mahuks?
VW LT bussidel näiteks (1,9TD) on lisade olemasolul juba tehasest 2 generaatorit peal, asub ta üleval klapikaane juures, lisakronsa ka selleks olemas - nii et pole võimatut midagi. :wink: Samas on olemas ka 120...150A väljaandvaid generaatoreid mida saaks põhigeneraatoriks panna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

El`Lango
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
Telefon: 53817171
Auto: G2 1.6d, G3 gt
Asukoht: Lõuna- Eesti

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas El`Lango »

Palju see genekas Sul üldse toidab? Aku on sul... 5 aastat vana?
Arbeitsmann.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

90A genekas toidab suure varuga ära selle 900rms süsteemi. 2 geneka süsteem on paras keemia. Mina soovitaks küll teist genekat, kui see ei peaks mingil põhjusel laadida jõudma. Palju on erinevaid busse ja muid sõidukeid millel on ka nt 200A genekad. Viimastega saaks juba rauda keevitada. Lihtsalt näiteks...
http://www.zena.net/htdocs/alternators/alt_inf2.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis NOTFAST, 14 Okt 2010, 11:28, muudetud 2 korda kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jutt oli sõiduautost,mitte T.erinevatest varjantidest või LT.bussidest. Minu sõiduautol on 120 A. generaator,kuid kah vaja akut kord kuus laadida. Vastus GTI-le.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5386
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 516 korda

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas jussike »

T6nis2 kirjutas: Minu sõiduautol on 120 A. generaator,kuid kah vaja akut kord kuus laadida.
Miks sa siis genet ära ei remondi või akut ei vaheta, ise veel selline teadjamees.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7850
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas GTI »

T6nis2 kirjutas:Jutt oli sõiduautost,mitte T.erinevatest varjantidest või LT.bussidest. Minu sõiduautol on 120 A. generaator,kuid kah vaja akut kord kuus laadida. Vastus GTI-le.
Ma ei loe ühestki postitusest välja (k.a. teema algataja 1. postist) et jutt käib sõiduautost. Vastus T6nis2-le.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: lisa ganeka küsimus.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

GTI kirjutas:
T6nis2 kirjutas:Jutt oli sõiduautost,mitte T.erinevatest varjantidest või LT.bussidest. Minu sõiduautol on 120 A. generaator,kuid kah vaja akut kord kuus laadida. Vastus GTI-le.
Ma ei loe ühestki postitusest välja (k.a. teema algataja 1. postist) et jutt käib sõiduautost. Vastus T6nis2-le.
Võibolla inimene solvus, et tema lapsevankrile pakkusin bussi genekat. Järgmiseks peab kindlasti Boshi genekas olema ja Valeo käib mopeedile....
Tegelikult tundub hoopis mingi kõvatamise teema. a´la mul on nii kõva 900w sound installeeritud, et pean iga saja wati kohta ühe geneka lisama.
Sorry, aga vihale ajab kui püütakse inimest aidata ja see paugub midagi vastu.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: lisa geneka küsimus.t välja

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Mina ei loe ühestkist postitusest välja,et tegemist on kaubikuga. Kui tehakse foorumi kirja pildis ,,tsikipiki,siis on tegemist admin..mode.. oma loominguga. Küsija küsis 12. oktoober(10 kuu). kell 18. 49. Kuna kirjapildis ei näe ,et tegemist on kaubikuga,tundub,et küsija ja vastajad on koolivennad,naabrid,või muidu tuttavad. Küsija,ära tee parandust oma küsimuse alla. Vastus teistele ,,tõrvikutele,, mulle meeldib tagasi side ja et oleks eriti mõnitav,kuid tehnilise koha pealt mind see ei muuda. Siiski, kus oli kirjas,et tegemist on kaubikuga?

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: lisa geneka küsimus.

Lugemata postitus Postitas samzik »

Minu arust võiks kõik mehed korra selle teema nüüd otsast peale lugeda läbi! Mida te jälle kaklete. Pea igaüks viskab mingi infokillu ja siis hunniku muda tagantjärele. Tõnis võiks kah oma vigadest natuke õppida. Mingi osa sinu vastusest alati ärritab inimesi. On see alati nende probleem?

Vastus teema algatajale siit teemat lugedes:

1.Kontrolli oma seadmete korrasolek, genekas ja aku.
2.Juhtme ristlõige mängib rolli, kui pole piisav ei aita teine genekas eriti kuhugi.
3.Kui tahad 2. genekat ikka veel panna, siis kasuta transporter bussi kronsasid (või ideed) ja sobita need oma autole. Peale seda loomulikult kui oled seda kusagil bussi küljes mõõtnud, et kas on võimalik, et mahuvad kaboti alla.
4. Sellest streetrace teemast tulenevalt võib öelda, et konde pole üldse väga saatanast kui auto on sõitmiseks! Kui kuulad muusikat kodus garaazis ilma, et auto mootor töötaks, ei häiri ka tulede vilkumine ju! Seega pole mõtet kvaliteedi jama ajada kui muusikat kuulatakse sõidu ajal. Kondekas ei muuda seda kindlasti kuuldavalt.
5. Tee endale selgeks mida sa oma helitehnikalt saada tahad. Ja loe tehnilisi artikleid või otsi üles mõni mees kes on tegelenud kvaliteetse audio ehitamisega ja ürita temaga arutleda sel teemal.

Tea kas algataja ise enam julgebki siin sõna võtt,a pole rohkem suud lahti teinud.

Ise pean ütlema, et ei pea mõistlikuks liiga kvaliteetset helitehnikat. Pean silmas lava armatuuril ja heli ruumilisust autos (orkestri pillide asukoha tuvastatavust). Käige parem kontserditel selle raha eest või kuulake mootori muusikat kui helipilt autos häirib...
Viimati muutis samzik, 14 Okt 2010, 22:33, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: lisa geneka küsimus.

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Ei lähe küll otse teemasse,kuid tahaks Samzikult küsida,mida ärritab sind,ja teisi lugejaid? Vastata võid alati ,foorumi kasutaja samzik ausalt? Mina vastan TEHNILISELT. Kui vastan valesti,siis parandage,kuid mitte ei vaja mõnitust. Minu vastused on reaalsed garaazi kogemused,pole minul google otswinguid.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: lisa geneka küsimus.

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tuli kirja viga,mida ei saa kõrvaldada,proovi kui palju tahes.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: lisa geneka küsimus.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

T6nis2 kirjutas:Ei lähe küll otse teemasse,kuid tahaks Samzikult küsida,mida ärritab sind,ja teisi lugejaid? Vastata võid alati ,foorumi kasutaja samzik ausalt? Mina vastan TEHNILISELT. Kui vastan valesti,siis parandage,kuid mitte ei vaja mõnitust. Minu vastused on reaalsed garaazi kogemused,pole minul google otsinguid.
Ärritab see, et kui püüad aidata siis tuleb ikka keegi hädaldama.
Kirjaviga annab ka foorumis parandada, nagu näed.
Tehniliselt siis.... sa ütlesid, et paned lihtsalt 2 generaatorit ja asi ongi korras. Nüüd seleta mulle ja kõigile teistele, et kuidas sa ühendad need 2 generaatorit. Tähtis on , et mõlemad pingeregulaatorid saaks aru, et aku on tühi ja seda loomulikult siis kui see nii ongi. Täis laetud akut keetma ei hakkaks. 2 generaatori süsteemi puhul ei käi see ühendus nii, et viskad teise peale ja asi korras. Tekib mõlematel pingeregulaatoritel konflikt ja akut ei laetagi.Miks!? Sest üks genekas annab voolu teisele laadimise korral ette ja selle pingeregulaator saab omakorda aru, et aku on täis. Seleta nüüd palun mulle, kuidas Sa lahendasid enda garaazis selle olukorra!
Viimati muutis NOTFAST, 17 Okt 2010, 08:11, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: lisa geneka küsimus.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Tegelikult on asinii, et jamasime jupp aega sõbra Chevy Van-iga. Sellel kadus laadimine ära. Oli tal 2 geneka süsteem. Sellel süsteemil on 2 lisa "karpi". Mõlemast genekast tulevad neist suured toit +id erinevate klemmide alla ja omakorda läheb üks edasi akusse. Aga need ei lähe nii lihtsalt vaid see teine karp nn. aju, jagab seda seal ühtlaselt ja ka ergutusvoolu otsad käivad sealt läbi. Viimases karbis on 2 mikroskeemi sees, mida eraldi vahetada ei anna ja neid ei pakuta Eestis elektroonika poodides. Aju maksab ise bussi omaniku väitel 9000.- ilma saate kuludeta USA-st. Teises karbis on sees 4 suurt dioodi ja 2 türistori, nagu keevitusel. Praegu nende tugevust ei mäleta peast. Genekad on tavalised. Otse mõlemale ergutusvoolu peale andes kõrvetasime neist ühe pingeregulaatori maha! Lõpptulemusena sai vaid üks generaator laadima jäetud. Võibolla on neid karpe ka Eesti turul saada, seda ma ise ei uurinud. Need lahendused, ehk siis paljud neist ei käi nii lihtsalt, et viskad 2 generaatorit peale ja asi toimib.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: lisa geneka küsimus.

Lugemata postitus Postitas samzik »

Kõige lihtsam oleks teha helitehnikale oma elekter siis ja autole oma. Üks käib ühe skeemi pealt teine teise.

Teinekord pane ps!

Re: lisa geneka küsimus.
Postitas T6nis2 » 16 Okt 2010, 21:57

Ei lähe küll otse teemasse,kuid tahaks Samzikult küsida,mida ärritab sind,ja teisi lugejaid? Vastata võid alati ,foorumi kasutaja samzik ausalt? Mina vastan TEHNILISELT. Kui vastan valesti,siis parandage,kuid mitte ei vaja mõnitust. Minu vastused on reaalsed garaazi kogemused,pole minul google otswinguid.
Viimati muutis samzik, 19 Okt 2010, 21:53, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: lisa geneka küsimus.

Lugemata postitus Postitas ounou »

ma arvan ka, et kui kahe geneka teema siis võiks olla ka kaks erinevat süsteemi

Põder
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 07 Juul 2005, 22:04
Telefon: 56696447
Auto: Opel Astra ´06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: lisa geneka küsimus.

Lugemata postitus Postitas Põder »

Kõigepealt mõõda testriga ära kas hetkel peal olev genekas üldse korralikult töötab (vajadusel vii remonti ) ja siis hakka igast asju aretama.

Vasta

Mine “Elektroonika”