Pöörded liiga kõrgel 1.8l moororil, uued vead
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Pöörded liiga kõrgel 1.8l moororil, uued vead
Tere
Probleem selles, et kui sõidan ja vahetan käiku siis ei taha pöörded kuidagi alla langeda. Kui võtan sõites käigu välja siis jäävad pöörded püsima nii 1500-1800 juurde nii kauaks kuni seisma jään. Kui seisan siis langevad vaikeslt 800-900 peale. Mootor ARD 1.8L. Kas keegi oskab öelda mis jamab, tühikäik või muu??
Tänud
Probleem selles, et kui sõidan ja vahetan käiku siis ei taha pöörded kuidagi alla langeda. Kui võtan sõites käigu välja siis jäävad pöörded püsima nii 1500-1800 juurde nii kauaks kuni seisma jään. Kui seisan siis langevad vaikeslt 800-900 peale. Mootor ARD 1.8L. Kas keegi oskab öelda mis jamab, tühikäik või muu??
Tänud
Viimati muutis saar20, 28 Jaan 2011, 20:27, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
- Auto: Naise volkar
- Asukoht: Tallinn / Stockholm
Re: Pöörded liiga kõrgel 1.8l moororil
Mina sain süüte timmimisega sellest jagu. Varem oli samuti, et kukkus 1400-1500 ning pikapeale vaikselt langes normaalsele tasemele.
omfgirwnaq24.ee
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Pöörded liiga kõrgel 1.8l moororil
Kui tegu ADR mootoriga (92 kw) siis võiks proovida segusiibri kalibreerimist, selleks vaja Vag-com.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Pöörded liiga kõrgel 1.8l moororil
Jep, ADR mootor. Lugesin audi foorumist, et üks pakkus sama ning soovias ära ka puhastada.GTI kirjutas:Kui tegu ADR mootoriga (92 kw) siis võiks proovida segusiibri kalibreerimist, selleks vaja Vag-com.
Kas sellel mootoril on hüdrotõukurid või ei??
-
- Moderaator
- Postitusi: 7962
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Pöörded liiga kõrgel 1.8l moororil
Ikka on hüdrotõukurid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Pöörded liiga kõrgel 1.8l moororil
Kas keegi oskab öelda mida see jubin teeb. See klõbiseb jubedalt, kui gaasi annan siis hakkab kiiremini klõbisema.
[IMG=http://img838.imageshack.us/img838/3794/img0970ab.jpg][/IMG]
[IMG=http://img838.imageshack.us/img838/3794/img0970ab.jpg][/IMG]
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 14 Jaan 2005, 14:16
- Telefon: 53739748
- Auto: Audi
- Asukoht: Eesti
Re: Pöörded liiga kõrgel 1.8l moororil
saar20 kirjutas:Kas keegi oskab öelda mida see jubin teeb. See klõbiseb jubedalt, kui gaasi annan siis hakkab kiiremini klõbisema.
[IMG=http://img838.imageshack.us/img838/3794/img0970ab.jpg][/IMG]
Kas see ei olnud mitte bensiiniaurude klapp, mis peabki vahepeal klõbisema.
Viimati muutis raizxc, 05 Nov 2010, 22:00, muudetud 2 korda kokku.
Re: Pöörded liiga kõrgel 1.8l moororil
Nii, tegin TBA ära( võtsin välja, puhastasin ära ning ühendasin kõik tagasi). Nii, pöördeid võtis natuke maha, nüüd jäävad sinna 1100 peale.
Sümptonid mida olen tähele pannud.
Küi sõidan rahulikult või kiirendan ja võtan gaasi pealt jala ära(käik jääb sisse) siis tunned mingi 1 sekund kuni 2 et autol oleks nagu kaas peal ja ei aeglustu ja siis järsku käib autol nõks läbi ja tunned kuidas hakkab aeglustuma.
Kas viga võib olla selles et kuskil mõni toru on lahti või katki? Vaatasin Vagist et throttoli ava on hetkel 4.3%. Milliste numbrite alt saan ma vaadata lambta ja õhulugeja parameetreid?
Võtsin uuesti lahti ja pildid mis TBA sees olid on sellised


Kas mingi karteri tuulutus klapp on läbi?? või milles võib probleem olla? Eelmine kord kui tegin lahti oli täpselt samasugune. Kas õli viga???
Sümptonid mida olen tähele pannud.
Küi sõidan rahulikult või kiirendan ja võtan gaasi pealt jala ära(käik jääb sisse) siis tunned mingi 1 sekund kuni 2 et autol oleks nagu kaas peal ja ei aeglustu ja siis järsku käib autol nõks läbi ja tunned kuidas hakkab aeglustuma.
Kas viga võib olla selles et kuskil mõni toru on lahti või katki? Vaatasin Vagist et throttoli ava on hetkel 4.3%. Milliste numbrite alt saan ma vaadata lambta ja õhulugeja parameetreid?
Võtsin uuesti lahti ja pildid mis TBA sees olid on sellised


Kas mingi karteri tuulutus klapp on läbi?? või milles võib probleem olla? Eelmine kord kui tegin lahti oli täpselt samasugune. Kas õli viga???
Viimati muutis saar20, 29 Jaan 2011, 12:41, muudetud 2 korda kokku.