VR-6 ei käi ühtlaselt?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

VR-6 ei käi ühtlaselt?

Lugemata postitus Postitas Sanki »

Tere!

Selline mure siis,et vr6 golf 3 ei käi ühtlaselt. kohapeal seistes mootor turtsub kergelt kiirendades poob kinni kuid kui vaikselt hellitada siis saab hakkama. Oskab keegi ehk aidata?
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:24, muudetud 2 korda kokku.

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

Oskab keegi aidata, masinal pole jõudu ja pöördesse ei taha minna :?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kütusesurve kontrolli ära, samuti võib umbes kat sellist jama teha.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

GTI kirjutas:Kütusesurve kontrolli ära, samuti võib umbes kat sellist jama teha.
Kuidas ma survet kontrollida saan, ja kas kati puhastamine on võimalik ja kuidas seda teostada, selle koha pealt päris võhik veel :lol:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kütusesurve kontrolliks on pihustilati otsas 1.sil. juures vastav keermega kork - selle saab maha keerata ja survemanomeetri sinna ühendada, surve peaks olema ca. 3,5 bar ümber. Kui spets. manomeetrit pole, saab kasutada ka laiatarbe oma, endal juba pea 5 a. kütuselati küljes kõige odavam rehvipumba manomeeter ja siiani pole midagi juhtunud. Kati suhtes pole seal midagi puhastada kui ta umbes on (egas tegu pole korstnaga :)), kas siis tühjaks teha või teine kat. peale. VR6 kat. on õnneks sirgete torude vahel, saab maha võtta ja vastu valgust kärgede seisukord üle kontrollida.
Üks variant veel - süütesüsteemi asjad peavad mootoril korras olema ja ei tohi üle lüüa, siis võtab ka turtsuma ja hingest kinni järsemal kiirendamisel.
Viimati muutis GTI, 13 Sept 2011, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

GTI kirjutas: Üks variant veel - süütesüsteemi asjad peavad mootoril korras olema ja ei tohi üle lüüa, siis võtab ka turtsuma ja hingest kinni järsemal kiirendamisel.
Ta ei võta kinni järsemal kiirendamisel vaid koguaeg, isegi kohapeal podiseb kuidagi teistmoodi. Mõtted ja ideed täiesti otsas juba mis kepp on :grind:
Kas pole võimalik et ECU piirab mootori tööd, kui mootor on ca 15 sek käinud süttib ülituli ja midagi piiksub, kuigi õlitase on normis.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Väike küsimus vahele, et kui teha kat. seest tühjaks, siis tekivad vist ka tehnilisel ülevaatusel heitgaasidega probleemid?

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänatud: 4 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Kahvel »

Deemu kirjutas:Väike küsimus vahele, et kui teha kat. seest tühjaks, siis tekivad vist ka tehnilisel ülevaatusel heitgaasidega probleemid?
Kuigi olen kuulnud et vr6-s,mis oli tehniliselt täiesti OK ,kat. vahelt ja lõpupütt ja reso(vist oli) ainult,sai ÜV-lt ilusti läbi.Heitgaasid olid paigas olnud,olin ise ka suht üllatunud.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8021
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kahvel kirjutas:
Deemu kirjutas:Väike küsimus vahele, et kui teha kat. seest tühjaks, siis tekivad vist ka tehnilisel ülevaatusel heitgaasidega probleemid?
Kuigi olen kuulnud et vr6-s,mis oli tehniliselt täiesti OK ,kat. vahelt ja lõpupütt ja reso(vist oli) ainult,sai ÜV-lt ilusti läbi.Heitgaasid olid paigas olnud,olin ise ka suht üllatunud.
Kui CO HC Nx O2 jms normid paigas siis miks ei peaks saama?
Kuigi siin oleneb veel ülevaatajast. Kõige lihtsam on kat seest tühjaks lüüa. Keegi kuskil vist ostis ka vanu katte aga see selleks.
Viimati muutis R36, 14 Sept 2011, 14:55, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas GTI »

Sanki kirjutas: Kas pole võimalik et ECU piirab mootori tööd, kui mootor on ca 15 sek käinud süttib ülituli ja midagi piiksub, kuigi õlitase on normis.
No sellest oleks võinud alustadagi, et õlituli süttib. :D Kontrolli õlisurve ära, enne kui saaled ringi lased või mootor kokku jookseb. Lisaks veel niipalju, et selle põlvkonna VW-nitel pole õlinivoo kontroll-süsteemi, seega on õlitule probleemid alati seotud õlirõhu või anduriga. Loe ka vanu teemasid õlitule ja -rõhuga seoses.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

GTI kirjutas:Kontrolli õlisurve ära, enne kui saaled ringi lased või mootor kokku jookseb.
Kuna ma algaja sellel teemal siis kuidas seda teha :P :?:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas GTI »

Sanki kirjutas: Kuna ma algaja sellel teemal siis kuidas seda teha :P :?:
Vastava manomeetriga õlianduri avast tavaliselt - sinna juurdepääs on aga väga vilets
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

Oletame et rõhk on paigast ära, siis kui palju see esiteks peaks olema ja mida teha et rõhk paika saada?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas GTI »

Sanki kirjutas:Oletame et rõhk on paigast ära, siis kui palju see esiteks peaks olema ja mida teha et rõhk paika saada?
Kas on õlipump saba andnud või siis raamsaaled kulunud - põhi alt ära ja siis saab näha. Eelnevalt ikkagi veenduda, et rõhk ka reaalselt on ära, mitte et oleks asi anduris/kellaplokis. Rõhu väärtust peast hetkel ei meenu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

Mootori töö ei tohiks õli tõttu häiritud olla, kuna sellised vanemad mootorid töötavad ka ju ilma õlita pm. Aga mul pole vahendeid et seda kontrollida ju siis peab ikka kuhugi teenindusse viima vist.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas GTI »

Sanki kirjutas:Mootori töö ei tohiks õli tõttu häiritud olla, kuna sellised vanemad mootorid töötavad ka ju ilma õlita pm.
:shock: no ilma õlita töötavat mootorit tahaks küll lähemalt näha... Kui aga ketipinguti on väsinud VR6 -l, siis õlisurve puududes võib kett lõdvaks minna, gaasijaotusfaasid valeks ja seetõttu võib ka mootor puterdada. Lõpuks võib keti üle ka visata. Mootori töö võib olla häiritud ka väsinud õlitõukurite korral, mis ei hoia õli enam sees, mille tõttu klapid ei pruugi korralikult avaneda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

GTI kirjutas: Kui aga ketipinguti on väsinud VR6 -l, siis õlisurve puududes võib kett lõdvaks minna, gaasijaotusfaasid valeks ja seetõttu võib ka mootor puterdada. Lõpuks võib keti üle ka visata. Mootori töö võib olla häiritud ka väsinud õlitõukurite korral, mis ei hoia õli enam sees, mille tõttu klapid ei pruugi korralikult avaneda.
Ketipinguti peaks olema korras ja ketitalla vahetasin ka just äsja ära, peale seda kui mootori kokku sain siis on see jama et masin ei liigu, enne seda käis korralikult, kogu jama algas sellest et jagaja läks läbi, sai mootor lahti võetud ja nüüd kaput, jõudu pole. :grind: lolliks k*ppinud ennast selle probleemiga juba

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas GTI »

Oled kindel, et kõik õieti kokku panid (nuka märgid paigas, jagaja paigas?). Veakoode oled kontrollinud? Kas see õlitule anomaalia oli ka varem või hakkas peale viimast mootori remonti?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

hakkas peale viimast remonti, nuka märgid olid paigas, jagaja ei saagi vast valesti peal olla, veakoode pole saanud kontrollida

Kahvel
Huviline
Postitusi: 534
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänatud: 4 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Kahvel »

Sanki kirjutas:hakkas peale viimast remonti, nuka märgid olid paigas, jagaja ei saagi vast valesti peal olla, veakoode pole saanud kontrollida
No süüde saab vale olla ja sellest juba piisab,et jõud kadunud.Pluss see õlituli nüüd ka hea pole,tasuks karter alt võtta ja vaadata mis seal toimub.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

Kuda süüte õigeks saab panna? Jagajat kuidagi liigutada ei saa ju. Karter oli vahepeal alt ära ja midagi seal valesti ei olnud.

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

Oskab keegi veel nõu anda milles probleem võib olla või millest alustada :?:

Sanki
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 01 Juul 2011, 20:25
Telefon: 56893376
Asukoht: Viimsi

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas Sanki »

Prooblemiks on siis õlirõhu puudumine, oskab keegi aidata miks on surve kadunud ja kuidas sellest jagu saada :?:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: vr6 ei käi ühdlaselt

Lugemata postitus Postitas GTI »

Võta õlipump alt maha ja vaata, kas pumba ajamivõllil on kandid peal või maha kulunud. Pump saab ajami abivõllilt läbi pika varda, mille otsas on kuuskandid - need kuuskandid tulekski üle kontrollida. Varda teist otsa saab kontrollida, kui mootori tagant ülevalt võtad lahti 2 poldiga kinni oleva plaadi, mille all on ajam abivõllilt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”