golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2011, 21:34
- Telefon: 0037253823671
- Auto: golf
- Asukoht:
golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
TEre, probleem selline et rooli järsemalt keerates käib kerge naks läbi , roolile peale pressides üles alla liigutades logiseb nagu oleks l6tk sees üleval otsas( nuudi otsas, kui nii võib yelda) samamoodi kergelt vasakule paremale n6ksutades loks sees. võiks mulle keegi yelda mis seal n6ksuda saab või lahti olla, kohati tunne,et tuleb varsti sülle rool.
Samuti keegi tark võiks üelda mulle kuidas rooli eemaldada ,alustades siis bagist ( mis kruvid mis klambrid, kus?)
auto on 2001 a. tdi.
Samuti keegi tark võiks üelda mulle kuidas rooli eemaldada ,alustades siis bagist ( mis kruvid mis klambrid, kus?)
auto on 2001 a. tdi.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ng-wheels-(moclov" onclick="window.open(this.href);return false;)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?p=571632#p571632" onclick="window.open(this.href);return false; siin panin lühidalt kirja. Kinnitamiseks on vaja suurt tiheda hambaga tähikut. Mõõdu jään võlgu. Aga noh kui Bag käes, näed kohe kas lahti. Saad ju sõrmega peale keerata ja kuskilt asjalikumast kohast läbi sõita.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
Seal Vortexi teemas on see tähiku mõõt olemas, aga seal vist mingi USA mõõtesüsteemi järgi. Ise käisin poes ja ehku peale ostsin ja sain õige. Oli mingi kuramuse 13 suurus 12 nurkne tähik vist. Pole väga levinud suurus ja võti ja usun, et see võti jääb mul eluks ajaks seisma kuna ma lihtsalt ei kohta sellist polti rohkem.
Võin selle sulle kolmveerandiga poe hinnast maha müüa, maksis üle 3 euri. Kahega annan ära. Tegemist siis padruniga.
Kuna see polt on seal sellise süsteemiga, et seda võib max 5 korda kasutada (täke lüüakse peale iga kord, mida mina muidugi ei teinud) ja tuleb kasutada keermeliimi, siis võimalik, et sul on neid asju eiratud. Samas, võibolla ajad selle loksu roolilati lõtkuga segamini. Ka selle taastamine on endal läbi käidud, sümptomid olid samasugused, loks-loks järsku paremale-vasakule keerates, aukudes ka käis läbi rooli kolks.
Võin selle sulle kolmveerandiga poe hinnast maha müüa, maksis üle 3 euri. Kahega annan ära. Tegemist siis padruniga.
Kuna see polt on seal sellise süsteemiga, et seda võib max 5 korda kasutada (täke lüüakse peale iga kord, mida mina muidugi ei teinud) ja tuleb kasutada keermeliimi, siis võimalik, et sul on neid asju eiratud. Samas, võibolla ajad selle loksu roolilati lõtkuga segamini. Ka selle taastamine on endal läbi käidud, sümptomid olid samasugused, loks-loks järsku paremale-vasakule keerates, aukudes ka käis läbi rooli kolks.
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2011, 21:34
- Telefon: 0037253823671
- Auto: golf
- Asukoht:
Re: golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
tobimarg kirjutas:Seal Vortexi teemas on see tähiku mõõt olemas, aga seal vist mingi USA mõõtesüsteemi järgi. Ise käisin poes ja ehku peale ostsin ja sain õige. Oli mingi kuramuse 13 suurus 12 nurkne tähik vist. Pole väga levinud suurus ja võti ja usun, et see võti jääb mul eluks ajaks seisma kuna ma lihtsalt ei kohta sellist polti rohkem.
Võin selle sulle kolmveerandiga poe hinnast maha müüa, maksis üle 3 euri. Kahega annan ära. Tegemist siis padruniga.
Kuna see polt on seal sellise süsteemiga, et seda võib max 5 korda kasutada (täke lüüakse peale iga kord, mida mina muidugi ei teinud) ja tuleb kasutada keermeliimi, siis võimalik, et sul on neid asju eiratud. Samas, võibolla ajad selle loksu roolilati lõtkuga segamini. Ka selle taastamine on endal läbi käidud, sümptomid olid samasugused, loks-loks järsku paremale-vasakule keerates, aukudes ka käis läbi rooli kolks.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei usu,et latist tleb see rool ise on peal kuidagi lahtine . kui ma nagu rooli t6mban enda poole siis ei anna se liikuda aga just aga kui servadst peale pressida siis annab se liikuda päris palju naks käib ka nagu yleval pool aga mine tea v6imalik et latist :
Viimati muutis so0da, 18 Nov 2011, 12:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
Siis tasuks airbag maha võtta ja pilt on kohe selge kas too mutter loksub rooli keskel või mitte. Airbagi maha võtmine on väga lihtne, vaja jäheb vaid lühikest ja peenet tavalis kruvikeerajat. Järgi Dellu juhiseid ja võta airbag maha.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
Kui enne pühapäeva/esmaspäeva seda ei tee, siis esmaspäeva hommikuks saan paar pilti ka teha, et kuidas võiks kruvikas olla. Mul hetkel kogu roolisüsteem maas ja saab hästi pilti teha rooli sisemusest.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2011, 21:34
- Telefon: 0037253823671
- Auto: golf
- Asukoht:
Re: golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
ootan pildimaterjaali ära , oli nigunii plaanis järgmise nädala keskpaiku seda tegema hakkata !Mõtsin et kogun piisavalt palju infot enne kallale asumist!!dellu kirjutas:Kui enne pühapäeva/esmaspäeva seda ei tee, siis esmaspäeva hommikuks saan paar pilti ka teha, et kuidas võiks kruvikas olla. Mul hetkel kogu roolisüsteem maas ja saab hästi pilti teha rooli sisemusest.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: golf 4. rool naksub , kuidas eemaldada rool?
Nii, hakkame siis otsast pihta.
Airbab ise (need nagad siis on ühe metallvarda taga kinni, mis allpool toodud):

See vedru surub siis Airbagi pingesse, et varda taga püsiks:

Nn metallvaras rooli sees normaalolekus. Seda saad siis tagantpoolt kruvikaga liigutada:

ja välja surutuna:


Tagantpoolt ava, nn kalle on siis see asend, kus varda välja surud:

Pingutamiseks lükka otse kruvikas sisse (lõpuni) ja siis vääna väljapoole. Sisse peaks minema 4 cm. Kruvika pikkus võiks olla kuskil alla 15 cm. Nagu enne sai öeldud, siis lihtsam on teha kui see rooli posti ja kellade vahel olev "kumm" ära võtta ja kellade poolt teha.
Normaalolekus kruvikas sees:

Pingutatud/varrast eemale lükkavas olekus. Samal ajal tõmba teise käega airbagi eemale. See on tunda kui ta lahti on.

Kruvikas mul selline, aga kannatab ise natuke lühem olla. Pikem mitte, kuna siis hakkavad armatuuri kellad segama:

Airbab ise (need nagad siis on ühe metallvarda taga kinni, mis allpool toodud):
See vedru surub siis Airbagi pingesse, et varda taga püsiks:
Nn metallvaras rooli sees normaalolekus. Seda saad siis tagantpoolt kruvikaga liigutada:
ja välja surutuna:
Tagantpoolt ava, nn kalle on siis see asend, kus varda välja surud:
Pingutamiseks lükka otse kruvikas sisse (lõpuni) ja siis vääna väljapoole. Sisse peaks minema 4 cm. Kruvika pikkus võiks olla kuskil alla 15 cm. Nagu enne sai öeldud, siis lihtsam on teha kui see rooli posti ja kellade vahel olev "kumm" ära võtta ja kellade poolt teha.
Normaalolekus kruvikas sees:
Pingutatud/varrast eemale lükkavas olekus. Samal ajal tõmba teise käega airbagi eemale. See on tunda kui ta lahti on.
Kruvikas mul selline, aga kannatab ise natuke lühem olla. Pikem mitte, kuna siis hakkavad armatuuri kellad segama:
Viimati muutis dellu, 22 Nov 2011, 15:29, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335