Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
- Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
- Asukoht:
Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
Jama siis selline. Kuni 1700-1800 pööret kõik ok. Üle selle jõud ja kiirendus kaob. Vahel tundub ok ja siis jälle kaob. Kas keegi oskab öelda mida sel puhul kontrollida? Turbo voolikud ok ja klapp ka.
Äkki on kellelgi pärnu kandis diagnostika kaablit, saaks äkki aimu kus viga???
Tänud ette.
Äkki on kellelgi pärnu kandis diagnostika kaablit, saaks äkki aimu kus viga???
Tänud ette.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
Tundub, et tegu ikka ja jälle LIMP MODEGA.
Lühidalt, turbo läheb avariireziimi vms.
Lühidalt, turbo läheb avariireziimi vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
- Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
- Asukoht:
Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
Seda ma arvasin ise ka. Aga milles põhjus võib olla???audivana kirjutas:Tundub, et tegu ikka ja jälle LIMP MODEGA.
Lühidalt, turbo läheb avariireziimi vms.
1-4 käik tundub ok. 5 käik väga uimane peale 1700-1800 pööret.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
pane kaabel järgi ning loe veakoode, suure tõenäosusega näitab kas N75 või MAF
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
Kindlasti tasub üle käia enne kõik voolikud mis on seotud turbo anduritega ning kahtlased välja vahetada. Katkine voolik võib ka sellist viga tekitada.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
rako kirjutas:Kindlasti tasub üle käia enne kõik voolikud mis on seotud turbo anduritega ning kahtlased välja vahetada. Katkine voolik võib ka sellist viga tekitada.
Jutt jumala õige, et sul tuleb kõige odavamatest asjadest ehk siis vaakumvoolikud kõik välja vahetada. Tean juhust kus osteti teine turbo peale ja kui see külge sai siis viga ikka ei paranenud. Selgus, et vaakumvoolik oli oma töö lõpetanud ning turbot ei juhtinud. Läks mees siis poodi ja ostis ehku peale ca. 2 meetrit voolikut ning asendas kõik voolikud mida kapoti all nägi, ära ja hakkas see asendatud turbo ilusti tööle. Muidugi on seal kapoti all ka nats jämedamaid voolikuid. Mina vahetasin samuti kõik voolikd ära igaks juhuks. Kontrolli, et sul ikka vaakumsüsteem ilusti töötab.
Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
Aga proovi õhukululugejalt(MAF) juhe tagant ära võtta, kui läheb veel kehvemaks, siis see asi vähemalt korras:P Aga kaabliga tuleks siis see viga ka kustutada. Ise pärnus ei asu, rohkem lõuna pool kahjuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
- Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
- Asukoht:
Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
Eile sai siis kaabel taha pandud. Näitas õhukulu lugeja viga. Vahetan ka voolikud igaks juhuks. Eks siis paistab.
Tänud kasutaja Taffa´le.
Tänud kasutaja Taffa´le.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
ennem võiks selgeks teha kuidas neid voolikuid ja turbo juhtimist üleüldse kontrollida st kuidas süsteem töötab...samuti selline asi nagu MAF i kontrollimine ilma kaablita ja kui auto nii uimane siis viimase vea puhul pistik tagant võttes on vahe kindlasti tuntav. Olen isegi nendest mitmes teemas pikemalt heietanud ja ka teised aga otsingut vist ei viitsita kasutada.
Näiteks selle vaakumvooliku kontrollimine, mis N75 turboni jookseb, tühikäigul imelihtne kontrollida ja VAG com kaabliga veel parem st siis saad välistada korras vooliku puhul ka N75....muidugi tuleb sellisel juhul kontrollida ka ega turbo geomeetria kinni pole. Peab julgema muidugi ka ise näppe õliseks teha, muidu jah saab enamustest teenindustest üldjuhul kopsakaid arveid...kooritakse ju viimanegi nahk inimestelt Eestimail.
Kui inglise keelt kah jagad siis google otsing nii "TDI limp mode" kui ka "TDI low power" osas suureks abiks...jääb vaid soovida iseõppimise ja isetegemise rõõmu.

Näiteks selle vaakumvooliku kontrollimine, mis N75 turboni jookseb, tühikäigul imelihtne kontrollida ja VAG com kaabliga veel parem st siis saad välistada korras vooliku puhul ka N75....muidugi tuleb sellisel juhul kontrollida ka ega turbo geomeetria kinni pole. Peab julgema muidugi ka ise näppe õliseks teha, muidu jah saab enamustest teenindustest üldjuhul kopsakaid arveid...kooritakse ju viimanegi nahk inimestelt Eestimail.
Kui inglise keelt kah jagad siis google otsing nii "TDI limp mode" kui ka "TDI low power" osas suureks abiks...jääb vaid soovida iseõppimise ja isetegemise rõõmu.

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
- Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
- Asukoht:
Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI
Vahetasin õhukulu lugeja ja asi korras. Otsingut kasutan pidevalt kuna 2 autot ülal pidada ja teenendus küsis 2008 aastal 14 kilo paari jupi vahetamise eest. Seega käed suht tihti õlisedcopilot kirjutas:ennem võiks selgeks teha kuidas neid voolikuid ja turbo juhtimist üleüldse kontrollida st kuidas süsteem töötab...samuti selline asi nagu MAF i kontrollimine ilma kaablita ja kui auto nii uimane siis viimase vea puhul pistik tagant võttes on vahe kindlasti tuntav. Olen isegi nendest mitmes teemas pikemalt heietanud ja ka teised aga otsingut vist ei viitsita kasutada.![]()
Näiteks selle vaakumvooliku kontrollimine, mis N75 turboni jookseb, tühikäigul imelihtne kontrollida ja VAG com kaabliga veel parem st siis saad välistada korras vooliku puhul ka N75....muidugi tuleb sellisel juhul kontrollida ka ega turbo geomeetria kinni pole. Peab julgema muidugi ka ise näppe õliseks teha, muidu jah saab enamustest teenindustest üldjuhul kopsakaid arveid...kooritakse ju viimanegi nahk inimestelt Eestimail.
Kui inglise keelt kah jagad siis google otsing nii "TDI limp mode" kui ka "TDI low power" osas suureks abiks...jääb vaid soovida iseõppimise ja isetegemise rõõmu.


Veelkord tänud Taffa´le.
Viimati muutis Urmas1048, 30 Dets 2011, 23:25, muudetud 1 kord kokku.