Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Urmas1048
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
Asukoht:

Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas Urmas1048 »

Jama siis selline. Kuni 1700-1800 pööret kõik ok. Üle selle jõud ja kiirendus kaob. Vahel tundub ok ja siis jälle kaob. Kas keegi oskab öelda mida sel puhul kontrollida? Turbo voolikud ok ja klapp ka.
Äkki on kellelgi pärnu kandis diagnostika kaablit, saaks äkki aimu kus viga???
Tänud ette.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas audivana »

Tundub, et tegu ikka ja jälle LIMP MODEGA.
Lühidalt, turbo läheb avariireziimi vms.

Urmas1048
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
Asukoht:

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas Urmas1048 »

audivana kirjutas:Tundub, et tegu ikka ja jälle LIMP MODEGA.
Lühidalt, turbo läheb avariireziimi vms.
Seda ma arvasin ise ka. Aga milles põhjus võib olla???
1-4 käik tundub ok. 5 käik väga uimane peale 1700-1800 pööret.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas rako »

pane kaabel järgi ning loe veakoode, suure tõenäosusega näitab kas N75 või MAF
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Urmas1048
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
Asukoht:

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas Urmas1048 »

Kas kellelgi on pärnu kandis kaablit? Vaataks vead üle.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas rako »

Kindlasti tasub üle käia enne kõik voolikud mis on seotud turbo anduritega ning kahtlased välja vahetada. Katkine voolik võib ka sellist viga tekitada.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

rako kirjutas:Kindlasti tasub üle käia enne kõik voolikud mis on seotud turbo anduritega ning kahtlased välja vahetada. Katkine voolik võib ka sellist viga tekitada.

Jutt jumala õige, et sul tuleb kõige odavamatest asjadest ehk siis vaakumvoolikud kõik välja vahetada. Tean juhust kus osteti teine turbo peale ja kui see külge sai siis viga ikka ei paranenud. Selgus, et vaakumvoolik oli oma töö lõpetanud ning turbot ei juhtinud. Läks mees siis poodi ja ostis ehku peale ca. 2 meetrit voolikut ning asendas kõik voolikud mida kapoti all nägi, ära ja hakkas see asendatud turbo ilusti tööle. Muidugi on seal kapoti all ka nats jämedamaid voolikuid. Mina vahetasin samuti kõik voolikd ära igaks juhuks. Kontrolli, et sul ikka vaakumsüsteem ilusti töötab.

romeoD

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Aga proovi õhukululugejalt(MAF) juhe tagant ära võtta, kui läheb veel kehvemaks, siis see asi vähemalt korras:P Aga kaabliga tuleks siis see viga ka kustutada. Ise pärnus ei asu, rohkem lõuna pool kahjuks.

Urmas1048
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
Asukoht:

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas Urmas1048 »

Eile sai siis kaabel taha pandud. Näitas õhukulu lugeja viga. Vahetan ka voolikud igaks juhuks. Eks siis paistab.
Tänud kasutaja Taffa´le.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas copilot »

ennem võiks selgeks teha kuidas neid voolikuid ja turbo juhtimist üleüldse kontrollida st kuidas süsteem töötab...samuti selline asi nagu MAF i kontrollimine ilma kaablita ja kui auto nii uimane siis viimase vea puhul pistik tagant võttes on vahe kindlasti tuntav. Olen isegi nendest mitmes teemas pikemalt heietanud ja ka teised aga otsingut vist ei viitsita kasutada. :D

Näiteks selle vaakumvooliku kontrollimine, mis N75 turboni jookseb, tühikäigul imelihtne kontrollida ja VAG com kaabliga veel parem st siis saad välistada korras vooliku puhul ka N75....muidugi tuleb sellisel juhul kontrollida ka ega turbo geomeetria kinni pole. Peab julgema muidugi ka ise näppe õliseks teha, muidu jah saab enamustest teenindustest üldjuhul kopsakaid arveid...kooritakse ju viimanegi nahk inimestelt Eestimail.
Kui inglise keelt kah jagad siis google otsing nii "TDI limp mode" kui ka "TDI low power" osas suureks abiks...jääb vaid soovida iseõppimise ja isetegemise rõõmu. :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Urmas1048
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 21 Mär 2011, 16:19
Auto: VW Golf IV TDI; VW polo
Asukoht:

Re: Probleem kiirendusega Golf IV 1,9 TDI

Lugemata postitus Postitas Urmas1048 »

copilot kirjutas:ennem võiks selgeks teha kuidas neid voolikuid ja turbo juhtimist üleüldse kontrollida st kuidas süsteem töötab...samuti selline asi nagu MAF i kontrollimine ilma kaablita ja kui auto nii uimane siis viimase vea puhul pistik tagant võttes on vahe kindlasti tuntav. Olen isegi nendest mitmes teemas pikemalt heietanud ja ka teised aga otsingut vist ei viitsita kasutada. :D

Näiteks selle vaakumvooliku kontrollimine, mis N75 turboni jookseb, tühikäigul imelihtne kontrollida ja VAG com kaabliga veel parem st siis saad välistada korras vooliku puhul ka N75....muidugi tuleb sellisel juhul kontrollida ka ega turbo geomeetria kinni pole. Peab julgema muidugi ka ise näppe õliseks teha, muidu jah saab enamustest teenindustest üldjuhul kopsakaid arveid...kooritakse ju viimanegi nahk inimestelt Eestimail.
Kui inglise keelt kah jagad siis google otsing nii "TDI limp mode" kui ka "TDI low power" osas suureks abiks...jääb vaid soovida iseõppimise ja isetegemise rõõmu. :wink:
Vahetasin õhukulu lugeja ja asi korras. Otsingut kasutan pidevalt kuna 2 autot ülal pidada ja teenendus küsis 2008 aastal 14 kilo paari jupi vahetamise eest. Seega käed suht tihti õlised :D . Kõiki asju ei saa nn. põlve otsas kontrollida :D
Veelkord tänud Taffa´le.
Viimati muutis Urmas1048, 30 Dets 2011, 23:25, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Diislid”