Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PILDID)

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PILDID)

Lugemata postitus Postitas masuurik »

Tegu 1.8 L ARG tüüpi ilma turbota b5 pasatiga.Probleem on klapikambrikaane tihendis.Nimelt on hakanud peale klapikambri kaane tihendi vahetust mootor ja tuleseina vahelt õli lekkima.Kuuma mootoriga tuleb sedamoodi,et sõrmeotsad normaalselt märjad.Tilgub kergelt pükste peale ka, ning ilmselt sellest õlikärsakas tekib.Tänu sellele seal vahel kenasti laga ning salongi jõuab ebameeldib õlilõhn.
Tihend vahetatud umbes 1000 km tagasi.Peale läks victor reinz toodang.Tegin kõik väga puhtaks ning paigaldatud sai väga hoolikalt ning pingutatud õigesti.Vahetuse tingis tookord piipude õlisus(keskmine piipude tihend oli kutu).
Mida nüüd ette võtta oleks mõistlik ? Kas võtta vana tihend uuesti maha ning panna uus koos kerge mootorsilikoni kirmega?
Mujalt ei leki ,kui ainult tagant selle kummi punni juurest ning ketipinguti alt.Esialgu peale paigaldust ta ei lekkinud.Lekkima hakkas vist mõnisada km hiljem.Olude ja kiire aja sunnil olen sõitnud hetkel temaga pea 500 km sedasi.

PS!:Piltidel on lekkivat õli natukene vähemaks pühitud vea tuvastamise käigus.Ajaga läheb sealt ikka rohkem õlisemaks(puhast õli).Õli 300 km tagasi koos filtiga vahetatud.Sisse läks Mobill-1 5w-50 rally formula.

Ise hetkel arvan nii,et võtaks ta uuesti lahti,paneks uue tihendi koos õhukese mootorisilikoni kirmega,vahetaks ketipinguti juurest tihendi ning paneks kokku?
Uurisin netist 5 ...6 erinevat tehtud tööd,kuidas pingutialust tihendit koos poolkuuga vahetada.Võetakse maha nukk paljudes.kas seda on üldse vaja teha.Siin lehküljel näiteks pingutatakse pinguti kokku ja väidetakse,et siis tekib piisavalt suur vahe,et sealt vana tihend kätte saada,puhastada ning silikoniga uued tihendid panna-

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... eplacement" onclick="window.open(this.href);return false;

Pidid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis masuurik, 12 Jaan 2012, 15:22, muudetud 6 korda kokku.

Tarkur
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 18 Nov 2010, 18:19
Asukoht:

Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL

Lugemata postitus Postitas Tarkur »

Seal all on tihend jah.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL

Lugemata postitus Postitas masuurik »

Sellised tükid tuleb välja vahetada.
Pilt
Viimati muutis masuurik, 12 Jaan 2012, 15:21, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL

Lugemata postitus Postitas masuurik »

Kas selle elektrilise pingutig peab midagi arvestama ka ?Või on ta lihtsalt elektriline ja mingit pingututamisvaet pole.
Viimati muutis masuurik, 12 Jaan 2012, 15:23, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL

Lugemata postitus Postitas masuurik »

Lihtne tööriist oleks isegi selline.Mingi kumer talla osa ise juurde keevitada pole ka teab mis raske.
Oskab keegigi kaasa rääkida,kes vahetanud? Ise mõtlen,et ehk oleks targem nukk maha võtta,saab korralikult puhastada.selle 2 cm piluga veidi keerulisem ilmselgelt.Saatsin forssi ka vahetuspäringu.Siiani pole vastust veel.
Pilt

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Kõige vajalikum oleks mootori pesu seest.Normaalne mootor peaks seest väljanägema nagu on viimasel pildil.

Browser
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 25 Sept 2010, 19:16
Asukoht: Tallinn

Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL

Lugemata postitus Postitas Browser »

KLAPIK.KAANE JA KETIPINGUTI

TIHENDITE VAHETUS

73,62

TIHENDIKOMPLEKT>klapikaan /DK

TIHEND 058198217

9,74

5,47

Sellise hinnapakkumise sain Forsist 1.8T mootoril tihendite vahetamiseks. Lihtsalt infoks.

Kasutaja avatar
masuurik
Huviline
Postitusi: 856
Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
Auto: QUATTRO 5.
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL

Lugemata postitus Postitas masuurik »

Ei saanud kahjuks su posti eesmärgist aru(üleeelmisele).Mootor ongi seest selline ,viga ju õlilekkes.

Igatahes võtsin forsist tihendikomplekti ära,kaanetihend samuti tellitud.Uuel nädalal võtan uuesti lahti,võtan nuka maha ja puhastan ketipingutivahe korralikult ära ning panen kõik tihendid õrna silikoni kihiga tagasi,et seda jama uuesti ei tekiks.Lasen ööläbi kuivada .Forsi pakkumine koos kepipingutiga on 370 eurot,ilma 130 eurot.Kuna endal käed otsas ja töökoda olemas,siis teen selle ära.Vajalikud materjalid ka konkreete töö jaoks olemas ning mis seal ikka.Alguses oli asi pigem viitsimatuses ise teha ja selles, et pole 1.8 ennem lahti lammutanud nukkade tasandil.kaanetihend plus pingutitihendid 20 euri kokku.110 euri jääb omale.

Pilt
Viimati muutis masuurik, 13 Jaan 2012, 13:34, muudetud 2 korda kokku.

saar20
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2010, 17:15
Auto: Audi A4 2.0TDI
Asukoht: Tallinn

Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL

Lugemata postitus Postitas saar20 »

Põhimõteliselt ei pea sa maha võtma mitte ühtegi nukkvõlli kui sa ei taha vahetada ketti ja pingutit nagu mina tegin. Lihtne, kruvid pinguti natukene kokku, mitte täitsa, vaid parajalt kuna muidu VÕID KAHJUSTADA( kirjas autodata lehel ) ketipingutit. Siis võtad tugevad näpitsad/tangid ning keerad juhipoolse nukkvõlli tagasi ja ongi kett lõdva. Soovitan teha ketile märgid peale võis siis pärast tead lugema, mõlema märgivahel oleks 16 lüli. kui tihend uus ja kõik kena, keerad tagasi ja lased pinguti vabaks. Soovitaks muidu esimest varianti kuna lihtsam ja lollikindlam

Vasta

Mine “Mootor”