Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PILDID)
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PILDID)
Tegu 1.8 L ARG tüüpi ilma turbota b5 pasatiga.Probleem on klapikambrikaane tihendis.Nimelt on hakanud peale klapikambri kaane tihendi vahetust mootor ja tuleseina vahelt õli lekkima.Kuuma mootoriga tuleb sedamoodi,et sõrmeotsad normaalselt märjad.Tilgub kergelt pükste peale ka, ning ilmselt sellest õlikärsakas tekib.Tänu sellele seal vahel kenasti laga ning salongi jõuab ebameeldib õlilõhn.
Tihend vahetatud umbes 1000 km tagasi.Peale läks victor reinz toodang.Tegin kõik väga puhtaks ning paigaldatud sai väga hoolikalt ning pingutatud õigesti.Vahetuse tingis tookord piipude õlisus(keskmine piipude tihend oli kutu).
Mida nüüd ette võtta oleks mõistlik ? Kas võtta vana tihend uuesti maha ning panna uus koos kerge mootorsilikoni kirmega?
Mujalt ei leki ,kui ainult tagant selle kummi punni juurest ning ketipinguti alt.Esialgu peale paigaldust ta ei lekkinud.Lekkima hakkas vist mõnisada km hiljem.Olude ja kiire aja sunnil olen sõitnud hetkel temaga pea 500 km sedasi.
PS!:Piltidel on lekkivat õli natukene vähemaks pühitud vea tuvastamise käigus.Ajaga läheb sealt ikka rohkem õlisemaks(puhast õli).Õli 300 km tagasi koos filtiga vahetatud.Sisse läks Mobill-1 5w-50 rally formula.
Ise hetkel arvan nii,et võtaks ta uuesti lahti,paneks uue tihendi koos õhukese mootorisilikoni kirmega,vahetaks ketipinguti juurest tihendi ning paneks kokku?
Uurisin netist 5 ...6 erinevat tehtud tööd,kuidas pingutialust tihendit koos poolkuuga vahetada.Võetakse maha nukk paljudes.kas seda on üldse vaja teha.Siin lehküljel näiteks pingutatakse pinguti kokku ja väidetakse,et siis tekib piisavalt suur vahe,et sealt vana tihend kätte saada,puhastada ning silikoniga uued tihendid panna-
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... eplacement" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidid:
Tihend vahetatud umbes 1000 km tagasi.Peale läks victor reinz toodang.Tegin kõik väga puhtaks ning paigaldatud sai väga hoolikalt ning pingutatud õigesti.Vahetuse tingis tookord piipude õlisus(keskmine piipude tihend oli kutu).
Mida nüüd ette võtta oleks mõistlik ? Kas võtta vana tihend uuesti maha ning panna uus koos kerge mootorsilikoni kirmega?
Mujalt ei leki ,kui ainult tagant selle kummi punni juurest ning ketipinguti alt.Esialgu peale paigaldust ta ei lekkinud.Lekkima hakkas vist mõnisada km hiljem.Olude ja kiire aja sunnil olen sõitnud hetkel temaga pea 500 km sedasi.
PS!:Piltidel on lekkivat õli natukene vähemaks pühitud vea tuvastamise käigus.Ajaga läheb sealt ikka rohkem õlisemaks(puhast õli).Õli 300 km tagasi koos filtiga vahetatud.Sisse läks Mobill-1 5w-50 rally formula.
Ise hetkel arvan nii,et võtaks ta uuesti lahti,paneks uue tihendi koos õhukese mootorisilikoni kirmega,vahetaks ketipinguti juurest tihendi ning paneks kokku?
Uurisin netist 5 ...6 erinevat tehtud tööd,kuidas pingutialust tihendit koos poolkuuga vahetada.Võetakse maha nukk paljudes.kas seda on üldse vaja teha.Siin lehküljel näiteks pingutatakse pinguti kokku ja väidetakse,et siis tekib piisavalt suur vahe,et sealt vana tihend kätte saada,puhastada ning silikoniga uued tihendid panna-
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... eplacement" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidid:
Viimati muutis masuurik, 12 Jaan 2012, 15:22, muudetud 6 korda kokku.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL
Kas selle elektrilise pingutig peab midagi arvestama ka ?Või on ta lihtsalt elektriline ja mingit pingututamisvaet pole.
Viimati muutis masuurik, 12 Jaan 2012, 15:23, muudetud 1 kord kokku.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL
Lihtne tööriist oleks isegi selline.Mingi kumer talla osa ise juurde keevitada pole ka teab mis raske.
Oskab keegigi kaasa rääkida,kes vahetanud? Ise mõtlen,et ehk oleks targem nukk maha võtta,saab korralikult puhastada.selle 2 cm piluga veidi keerulisem ilmselgelt.Saatsin forssi ka vahetuspäringu.Siiani pole vastust veel.
Oskab keegigi kaasa rääkida,kes vahetanud? Ise mõtlen,et ehk oleks targem nukk maha võtta,saab korralikult puhastada.selle 2 cm piluga veidi keerulisem ilmselgelt.Saatsin forssi ka vahetuspäringu.Siiani pole vastust veel.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL
Kõige vajalikum oleks mootori pesu seest.Normaalne mootor peaks seest väljanägema nagu on viimasel pildil.
Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL
KLAPIK.KAANE JA KETIPINGUTI
TIHENDITE VAHETUS
73,62
TIHENDIKOMPLEKT>klapikaan /DK
TIHEND 058198217
9,74
5,47
Sellise hinnapakkumise sain Forsist 1.8T mootoril tihendite vahetamiseks. Lihtsalt infoks.
TIHENDITE VAHETUS
73,62
TIHENDIKOMPLEKT>klapikaan /DK
TIHEND 058198217
9,74
5,47
Sellise hinnapakkumise sain Forsist 1.8T mootoril tihendite vahetamiseks. Lihtsalt infoks.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL
Ei saanud kahjuks su posti eesmärgist aru(üleeelmisele).Mootor ongi seest selline ,viga ju õlilekkes.
Igatahes võtsin forsist tihendikomplekti ära,kaanetihend samuti tellitud.Uuel nädalal võtan uuesti lahti,võtan nuka maha ja puhastan ketipingutivahe korralikult ära ning panen kõik tihendid õrna silikoni kihiga tagasi,et seda jama uuesti ei tekiks.Lasen ööläbi kuivada .Forsi pakkumine koos kepipingutiga on 370 eurot,ilma 130 eurot.Kuna endal käed otsas ja töökoda olemas,siis teen selle ära.Vajalikud materjalid ka konkreete töö jaoks olemas ning mis seal ikka.Alguses oli asi pigem viitsimatuses ise teha ja selles, et pole 1.8 ennem lahti lammutanud nukkade tasandil.kaanetihend plus pingutitihendid 20 euri kokku.110 euri jääb omale.
Igatahes võtsin forsist tihendikomplekti ära,kaanetihend samuti tellitud.Uuel nädalal võtan uuesti lahti,võtan nuka maha ja puhastan ketipingutivahe korralikult ära ning panen kõik tihendid õrna silikoni kihiga tagasi,et seda jama uuesti ei tekiks.Lasen ööläbi kuivada .Forsi pakkumine koos kepipingutiga on 370 eurot,ilma 130 eurot.Kuna endal käed otsas ja töökoda olemas,siis teen selle ära.Vajalikud materjalid ka konkreete töö jaoks olemas ning mis seal ikka.Alguses oli asi pigem viitsimatuses ise teha ja selles, et pole 1.8 ennem lahti lammutanud nukkade tasandil.kaanetihend plus pingutitihendid 20 euri kokku.110 euri jääb omale.
Viimati muutis masuurik, 13 Jaan 2012, 13:34, muudetud 2 korda kokku.
Re: Klapikambrikaane ja ketipinguti õlileke 1.8 passatil(PIL
Põhimõteliselt ei pea sa maha võtma mitte ühtegi nukkvõlli kui sa ei taha vahetada ketti ja pingutit nagu mina tegin. Lihtne, kruvid pinguti natukene kokku, mitte täitsa, vaid parajalt kuna muidu VÕID KAHJUSTADA( kirjas autodata lehel ) ketipingutit. Siis võtad tugevad näpitsad/tangid ning keerad juhipoolse nukkvõlli tagasi ja ongi kett lõdva. Soovitan teha ketile märgid peale võis siis pärast tead lugema, mõlema märgivahel oleks 16 lüli. kui tihend uus ja kõik kena, keerad tagasi ja lased pinguti vabaks. Soovitaks muidu esimest varianti kuna lihtsam ja lollikindlam