1.8 55kw AAM ei lähe tööle KORRAS!
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
1.8 55kw AAM ei lähe tööle KORRAS!
Mure siis järgmine, et G3, 1.8 55kw mootoriga ei lähe tööle. Sõidu ajal hakkas puterdama ja suri välja.
Küte pritseni jõuab, säde ka on. Kaabliga vaadates vigu ei näita.
Oskab keegi midagi kosta?
Küte pritseni jõuab, säde ka on. Kaabliga vaadates vigu ei näita.
Oskab keegi midagi kosta?
Viimati muutis Taffa, 23 Jaan 2012, 17:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
kuidas see küte pritseni jõuab?
kas niriseb või on märgata ka survet?
kas niriseb või on märgata ka survet?
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Ma otseselt voolikut küljest ära ei võtnud, aga kohe, kui klamber lahti sai ja natuke liigutasin, hakkas välja pressima kütet. Seal on muidugi 2 voolikut ja ma vaatasin ainult ühte.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
üks on peale teine tagasivool.
kontrolli et ikka pealevoolust bensiin tuleb.
olen kohanud ühte isendit ja ühest olen kuulnud kus bensiin hakkas valest avast tulema.aitas pumba vahetus.
kontrolli et ikka pealevoolust bensiin tuleb.
olen kohanud ühte isendit ja ühest olen kuulnud kus bensiin hakkas valest avast tulema.aitas pumba vahetus.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
noolekesed on peal.
Edit: mitte voolikutel, vaid metallil kuhu voolikud jooksevad.
EDIT2: võtta pealevool lahti ja las keegi keerab korraks süüdet ja vaata kas ikka hakkab purskama mitte ei nirise.
monopritel pidi see surve olema umbes 1.5bar kui minu mäletamine õige on.
Edit: mitte voolikutel, vaid metallil kuhu voolikud jooksevad.
EDIT2: võtta pealevool lahti ja las keegi keerab korraks süüdet ja vaata kas ikka hakkab purskama mitte ei nirise.
monopritel pidi see surve olema umbes 1.5bar kui minu mäletamine õige on.
Viimati muutis raiku, 16 Jaan 2012, 18:29, muudetud 2 korda kokku.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Nii, vaatasime. Kütet tuleb survega, küttefiltri vahetasime ära, endiselt ei võta jutule.
Pritse ka kontrollitud ja töötab. Aga liiga palju tuleb kütet peale. Korraks (umbes 10 sekundit) käis juba.
Oskab keegi öelda, kuidas see mootor kütuse rõhku reguleerib? Kas on eraldiseisev jublakas või pritsesüsteemi sees?
E: Rõhuregulaator ka leitud, aga kuidas seda testida, et see korras on?
E2: Kütet tuleb tõesti mõnuga. Küünlad on süsimustad.
Pritse ka kontrollitud ja töötab. Aga liiga palju tuleb kütet peale. Korraks (umbes 10 sekundit) käis juba.
Oskab keegi öelda, kuidas see mootor kütuse rõhku reguleerib? Kas on eraldiseisev jublakas või pritsesüsteemi sees?
E: Rõhuregulaator ka leitud, aga kuidas seda testida, et see korras on?
E2: Kütet tuleb tõesti mõnuga. Küünlad on süsimustad.
Viimati muutis Taffa, 18 Jaan 2012, 10:52, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Ei leidnud nagu kohta, kus kere külge kinnitub.
Uued küünlad ja juhtmed ka peal. Nüüd kahtlusaluseks kas mõni vaakumleke, halli andur või süütepool.
Kui hommikul veel lubas, siis nüüd on täitsa kööga, aga endiselt küte tuleb ja säde ka on.
Uusi küünlajuhtmeid kogemata sassi ajasin 1. ja 2. silindril, siis süütas küll, kui kolb oli all.
Uued küünlad ja juhtmed ka peal. Nüüd kahtlusaluseks kas mõni vaakumleke, halli andur või süütepool.
Kui hommikul veel lubas, siis nüüd on täitsa kööga, aga endiselt küte tuleb ja säde ka on.
Uusi küünlajuhtmeid kogemata sassi ajasin 1. ja 2. silindril, siis süütas küll, kui kolb oli all.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Endiselt probleemi ees.
Vahepeal avastatud, et lambda mass oli katki, aga see ei muutnud midagi.
Käivitades umbes 5-10 sekundit ja siis lahi lastes, lööb mootori tagurpidi ringi ja õhuvõtust suitsupahvaka välja.
Käivitades pisut kauem, ei tee mitte midagi.
Vahepeal avastatud, et lambda mass oli katki, aga see ei muutnud midagi.
Käivitades umbes 5-10 sekundit ja siis lahi lastes, lööb mootori tagurpidi ringi ja õhuvõtust suitsupahvaka välja.
Käivitades pisut kauem, ei tee mitte midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
mis asja?????Taffa kirjutas: Uusi küünlajuhtmeid kogemata sassi ajasin 1. ja 2. silindril, siis süütas küll, kui kolb oli all.
kuna ja miks juhtmeid sassi ajasid?
vaata uuesti järjekorra õigsus üle ja kas pole võimalik et jagajast süüde teibasse aetud on ?
Halli anduri rike = sädet pole
süütepooli rike = sädet pole
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Kunagi nüüd peale seda, kui esimest korda ära suri siis sai ostetud uued küünlad ja juhtmed.
Tõmbasin 1. ja 2. silindri omad korraga pealt ära ja siis sa kogemata vahetusse aetud jagaja peal. Peale mõnesekundist käiamist oli aru saada, et midagi valesti ja vaatasin arvutist skeemi ja panin õigesti peale.
Jagajat pole võimalik liigutada, kuna see on nii kinni kui kinni. Keerasin poldi lahti ja tahtsin proovida süüdet timmida, et ehk on midagi juhtunud, aga jagaja ei liigu mitte kuskile.
Tõmbasin 1. ja 2. silindri omad korraga pealt ära ja siis sa kogemata vahetusse aetud jagaja peal. Peale mõnesekundist käiamist oli aru saada, et midagi valesti ja vaatasin arvutist skeemi ja panin õigesti peale.
Jagajat pole võimalik liigutada, kuna see on nii kinni kui kinni. Keerasin poldi lahti ja tahtsin proovida süüdet timmida, et ehk on midagi juhtunud, aga jagaja ei liigu mitte kuskile.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 06 Veebr 2011, 20:16
- Telefon: 56671856
- Auto: B5
- Asukoht: Tartu
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Vot ei saagi aru. Küünalde keermeosa on selline küttesegune, aga ots täiesti kuiv ja puhas.
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
No keermeosa ei tegele ka kütte süütamisega.
kui küünal ikkagi kuiv siis proovi käivitamise ajal midagi kergesti süttivat juurde lisada eeter ntx või viska niisama toorest. Nagu vanasti
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]![Pilt](http://foorum.vwklubi.ee/images/mobile/Android.png)
kui küünal ikkagi kuiv siis proovi käivitamise ajal midagi kergesti süttivat juurde lisada eeter ntx või viska niisama toorest. Nagu vanasti
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
![Pilt](http://foorum.vwklubi.ee/images/mobile/Android.png)
viljandi mölamies
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Noo hetkeseisuga ma ei oska muud soovitada, kui kontrollige kompressiooni.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Kui kompressioon on, märgid paigas ja eetriga ka ei luba, siis üldises plaanis ainult paar varianti on...Taffa kirjutas:Eetrist pole kasu. Ei lähe ka sellega.
Kas tõesti uputab täiega ja eetrist pole seetõttu tolku, või see niinimetatud säde puudu või nõrk.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Kontrolli halli andur ära - kontroll-lambiga, mis peaks vilkuma hakkama. Oli vist nii, et lamp ühendatakse äärmiste klemmide vahele ja starterit andes peab vilkuma hakkama? Teine süütepool ja kommutaator võiks ka läheduses olla igaks juhuks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 1.8 55kw AAM ei lähe tööle
Halli anduril peaksid olema märgistused + ja 0 sinna lähevad lambi juhtmed. 0 juhe on roheline ja peaks asuma keskel. Võid ka ühendada aku plussile ja teise otsa siis sellele samusele rohelisele juhtmele.
Muide jagaja peab liikuma kaks kuuskant polti lahti ja siis peaks ilusti jagajat saama liigutada.
Muide jagaja peab liikuma kaks kuuskant polti lahti ja siis peaks ilusti jagajat saama liigutada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus