Tõsi ta oli , et veepumba rihmaratas on uuena ilma soonteta ja sile .
Kuigi vahetasin selle ära ja probleemist lahti ei saanud
Viga on ikkagi väntvõlli otsas asuvas rihmarattas . (Praegune Forsi hinnapakkumine sellele on 145 eur .)
Lugesin kusagilt siit , et rihma krigisemist võib põhjustada ka pisut tsentrist väljapoole asetsevast rihmarattast .
Tähendab see seda , et kui võlli otsa freesiti , siis nüüdseks on poldid pisut järgi andnud ja rihmaratas on oma ideaaltraektorist väljapoole nihkunud .
Selle peale ma ei imestaks , sest too kord keerati ka hammasrihma pinguti suht nõrgalt kinni ja üle-eelmine talv viskas külmaga paar hammast üle .
Selle sain ise paikka tänu internetile süüte uuesti paikka ja mutrivõti on mulle alati abiks olnud .
Üks idee muidugi on veel , et supleri otsaga ära mõõta rihmaratta soone sügavus , seda omakorda kontrollida poes olevaga .
Kui rihmaratas on leevendiga , siis rihma vahele paar tilka vett lastes probleem kaob (aitab isegi peotäis lund) , siis viga ei saa leevendis olla , sest sinna vedelik ei jõua .
Rihmaratta kulumisse mul eriti usku ei ole
Proovin homme poltte peale pingutada , vaatan kas saab .
Seniks võiks keegi veel ideesi välja käia , imelik et kellegil teisel sellist viga pole esinenud .
