probleem makiga
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
probleem makiga
Tere !
Mul on siis 1993. aasta volkswagen vento(1.8 55kw) ja mul ei tööta raadio. Olen uurinud nii palju ,et raadio on kaitsme all. kaitse on aga korras. samuti olen uurinud, et kui kaitsmeblokk (mis on klõpsudega kinni) oma tasandilt eemaldada peaks seal üleval olema kaitsmed, mul neid seal ei ole. võib olla on läbi hoopis relee, aga mul pole õrna aimu ka milline relee see on.
Mure hakkas peale seda, kui auto seisis aasta aega. Hiljem töötas raadio vahelduva eduga, kord töötas kord mitte, ning kuskilt maalt ei tööta enam ültse.
Olenksin abi üle väga tänulik, sest väga tobe on ringi liikuda ilma raadiota. Saagu ka mainitud,et sigareti süütaja toimib.
Mul on siis 1993. aasta volkswagen vento(1.8 55kw) ja mul ei tööta raadio. Olen uurinud nii palju ,et raadio on kaitsme all. kaitse on aga korras. samuti olen uurinud, et kui kaitsmeblokk (mis on klõpsudega kinni) oma tasandilt eemaldada peaks seal üleval olema kaitsmed, mul neid seal ei ole. võib olla on läbi hoopis relee, aga mul pole õrna aimu ka milline relee see on.
Mure hakkas peale seda, kui auto seisis aasta aega. Hiljem töötas raadio vahelduva eduga, kord töötas kord mitte, ning kuskilt maalt ei tööta enam ültse.
Olenksin abi üle väga tänulik, sest väga tobe on ringi liikuda ilma raadiota. Saagu ka mainitud,et sigareti süütaja toimib.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: probleem makiga
Raadio kaitse oli mälujärgi viimane rivis. Kuskilt ülevalt ei ole vaja otsida ja releed ka sinna vahele ei käi. Võid vaadata üle süüteluku raadio otsad ja maki enda ühenduse, maki taga. Kuidas ta sul sinna ühendatud on, pole mul õrna aimugi. Tavaliselt on seal "elektrikud" kallal käinud. Elus olen vaid paaril korral näinud 100% originaal ühendust.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: probleem makiga
Uurisin juhtmeid raadio taga ja mulle isiklikult jäi mulje, et ükski elektrik oma käppi sinna toppinud pole. Samuti uurisin ka, et kui kaugele vool jõuab makist, aga ma eeldan, et natuke tulutult, kuna targemaks sain minimaalselt. Nimelt jõudis vool roolini, aga kuhu ta sealt edasi peaks minema vot seda mina välja ei nuputanud.
samas nägin, ka et raadio tagant on kl juhtmed puutumata jäetud, aga kaitsmebloki taha ei jõudnud ükski juhe(igaksjuhuks vahetasin ikka kaitsme ära, ei töötanud).
samas nägin, ka et raadio tagant on kl juhtmed puutumata jäetud, aga kaitsmebloki taha ei jõudnud ükski juhe(igaksjuhuks vahetasin ikka kaitsme ära, ei töötanud).
-
- Huviline
- Postitusi: 367
- Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
- Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
- Asukoht: Pärnu
Re: probleem makiga
Naljamees. Ega neid kaitsmeid sinna asjata vahele ei panda.Kässar kirjutas:Vea otse akult vool maki külge.
Re: probleem makiga
Või on süüteluku pealmine juhe halvasti pesas. Endal näiteks ka kehv isopistik nii mõnelgi korral peavalu valmistanud.
Proovi ja vaata üle juhtmed, vajadusel proovi ka teist makki.
On ainult lahendused !
Proovi ja vaata üle juhtmed, vajadusel proovi ka teist makki.
On ainult lahendused !
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 13 Veebr 2012, 22:02
- Auto: G2 GTI 86'
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem makiga
Janno25 kirjutas:Naljamees. Ega neid kaitsmeid sinna asjata vahele ei panda.Kässar kirjutas:Vea otse akult vool maki külge.
Ei tea, endal iga auto maki nii ühendanud ja ühelgi pole kaitse läbi läinud
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem makiga
Kui sa otse vead ja kaitset vahele ei pane, siis ei saagi sul seal midagi läbi minna.Kässar kirjutas:Janno25 kirjutas:Naljamees. Ega neid kaitsmeid sinna asjata vahele ei panda.Kässar kirjutas:Vea otse akult vool maki külge.
Ei tea, endal iga auto maki nii ühendanud ja ühelgi pole kaitse läbi läinud
Viimati muutis Deemu, 15 Apr 2013, 11:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: probleem makiga
Pane raadiole prooviks toide otse taha - vaata, vahest on raadio ise vigane.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: probleem makiga
No niikaua ei olegi kui halvimal juhul leiad üks hetk väga hästi ümbrust valgustava auto. Kui sul otse akult ühtegi kaitset vahel pole, siis maki rikke korral pole midagi voolu levikut takistamas. Esimese hooga sulavad juhtmed mille läheduses ta on (kuumaks läheb) kokku ja halvimal juhul lühisesse, kust omakorda võib veel mis iganes edasi toimuda. Võimalik et see sama juhe sulades võtab juba ise leegi üles ja nii ta läheb. See kõik võib vabalt juhtuda kui sina rahulikult magad kodus. Näiteks makis niiskusega midagi annab otsad jne. Eriti kui on ka veel teine nn supertuning tehtud, et ACC ja CONT on kokku ka veel ühendatud maki taga.Kässar kirjutas:Minu paha, arvasin et rääkis kaitsmest mis maki küljes
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: probleem makiga
Minumeelest on sellega küll nii, et kui MAKI ÜHENDAMINE tundub keerulisena, siis jäta see parem mõne spetsi hooleks. Esiteks kaotab heli kvaliteet ja kehvemal juhul põletad auto maha. Viimasel juhul pead olema õnnelik, kui läheb vaid auto ja ise ellu jääd.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 119
- Liitunud: 13 Veebr 2012, 22:02
- Auto: G2 GTI 86'
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: probleem makiga
Akult sai sellepärast viidud juhe, kuna nö vana juhtmega viskas makk vol 19-20 pildi tasku, tegi restardi, otse akult võttes kadus see jama ära. Kaitsme peab siis vahele panema veel, selle peale kahjuks ei tulnudki, kuna pole kuulnud sellisest juhtumist. Igatahes tänud, ja vabandused kui halba asja soovitasin. Samuti vabandused OT pärast
E; Mitme amprine see kaitse peaks olema?
E; Mitme amprine see kaitse peaks olema?
Viimati muutis Kässar, 15 Apr 2013, 20:38, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: probleem makiga
Võiks olla 5A suurem maki kaitsmest.Kässar kirjutas:Akult sai sellepärast viidud juhe, kuna nö vana juhtmega viskas makk vol 19-20 pildi tasku, tegi restardi, otse akult võttes kadus see jama ära. Kaitsme peab siis vahele panema veel, selle peale kahjuks ei tulnudki, kuna pole kuulnud sellisest juhtumist. Igatahes tänud, ja vabandused kui halba asja soovitasin. Samuti vabandused OT pärast
E; Mitme amprine see kaitse peaks olema?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 367
- Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
- Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
- Asukoht: Pärnu
Re: probleem makiga
Teemaalgatajale veel: kontrolli makki tulevad voolud üle (kollasel juhtmel peaks olema pidev vool ja punasel nn süütevool) kas siis testri või kontrolllambi abil. Tihti tehakse seda, et kollane ja punane toitejuhe keeratakse omavahel kokku ja siis pideva voolu otsa. Kui vool makini ei jõua, siis kontrolli kaitsmed üle (skeem tavaliselt kaitsmete kattekaane siseküljel, kui pole, siis leiab kindlasti ka netist skeemi). Võib muidugi juhtuda, et makis endas mingi kala sees.
Aga selle otse akult juhtme vedamise kohta veel: minu kunagisel autol oli piduritule lülitis kuskil lühis ja eelmine omanik oli kaitsme klemmid ühendanud traadi abil (ju siis peksis kaitset läbi kogu aeg). Mingi aeg tuli piduripedaali vähe kauem all hoida ja siis hakkas armatuuri alt suitsu tulema. Ütleme nii, et kiire tegutsemine päästis. Juhtmesoolikas oli kaitsmetest kuni tagaluugini üheks puntraks kokku kõrbenud. Kogu see jama läks minu jaoks maksma 5k EEK (elektrikute töötund ei ole just väga odav).
Kui endal hakkab mõistus otsa saama, siis soovitaks küll natuke raha välja käia ja lasta asja uurida inimesel, kellel on olemas vajalikud vahendid ja teab, mida teeb.
Aga selle otse akult juhtme vedamise kohta veel: minu kunagisel autol oli piduritule lülitis kuskil lühis ja eelmine omanik oli kaitsme klemmid ühendanud traadi abil (ju siis peksis kaitset läbi kogu aeg). Mingi aeg tuli piduripedaali vähe kauem all hoida ja siis hakkas armatuuri alt suitsu tulema. Ütleme nii, et kiire tegutsemine päästis. Juhtmesoolikas oli kaitsmetest kuni tagaluugini üheks puntraks kokku kõrbenud. Kogu see jama läks minu jaoks maksma 5k EEK (elektrikute töötund ei ole just väga odav).
Kui endal hakkab mõistus otsa saama, siis soovitaks küll natuke raha välja käia ja lasta asja uurida inimesel, kellel on olemas vajalikud vahendid ja teab, mida teeb.
Viimati muutis Janno25, 15 Apr 2013, 22:12, muudetud 1 kord kokku.
Re: probleem makiga
GTI kirjutas:Pane raadiole prooviks toide otse taha - vaata, vahest on raadio ise vigane.
Raadio küll vigane ei ole sai just ostetud tutikas arvates et vana raadio oli vigane. Testisin uut raadiot vw golf kahes, kus oli samasugune pesa, ning raadio töötas ideaalselt.
Re: probleem makiga
Janno25 kirjutas:Teemaalgatajale veel: kontrolli makki tulevad voolud üle (kollasel juhtmel peaks olema pidev vool ja punasel nn süütevool) kas siis testri või kontrolllambi abil. Tihti tehakse seda, et kollane ja punane toitejuhe keeratakse omavahel kokku ja siis pideva voolu otsa. Kui vool makini ei jõua, siis kontrolli kaitsmed üle (skeem tavaliselt kaitsmete kattekaane siseküljel, kui pole, siis leiab kindlasti ka netist skeemi). Võib muidugi juhtuda, et makis endas mingi kala sees.
Aga selle otse akult juhtme vedamise kohta veel: minu kunagisel autol oli piduritule lülitis kuskil lühis ja eelmine omanik oli kaitsme klemmid ühendanud traadi abil (ju siis peksis kaitset läbi kogu aeg). Mingi aeg tuli piduripedaali vähe kauem all hoida ja siis hakkas armatuuri alt suitsu tulema. Ütleme nii, et kiire tegutsemine päästis. Juhtmesoolikas oli kaitsmetest kuni tagaluugini üheks puntraks kokku kõrbenud. Kogu see jama läks minu jaoks maksma 5k EEK (elektrikute töötund ei ole just väga odav).
Kui endal hakkab mõistus otsa saama, siis soovitaks küll natuke raha välja käia ja lasta asja uurida inimesel, kellel on olemas vajalikud vahendid ja teab, mida teeb.
Makk on tutikas ja töötab. Samuti on ka kaitsmed uued, (kõik vahetasin ära). Juhtmemajandusest nii palju olen teada saanud et rooli juurest vool makki jõuab(testriga juhet kontrollides, seega viga seal vahemikus pole) aga sealt edasi minnes sai otsa minu mõte. Hiljuti sai armatuur lahtivõetud, et soojendusradiaator ära vahetatada ning oli lai ja avar vaade kogu juhtme posule, uurisin paar tundi aga tulutult, ei jõudnud oma uurimisega kuskile. Nüüd olengi otsustanud et viin auto elektrikule kes tajub seda teemat. Isiklikult kahtlustan süütelukku.
Re: probleem makiga
korda sain !
Probleem oli süütelukus. Pole veel süütelukku ära vahetanud, aga probleemi veast sain aru niimoodi, et logistasin võtit süüteaugus ning mõne hetke pärast lõi makk särama.
Sellepeale tahaksin muidugi küsida kuskohast saaks uue süüteluku aga küll ma selle ka üles leian.
Aitäh kõigile abi pakkujatele, sest süüteluku mõtte sain ma just siit loetelust.
Probleem oli süütelukus. Pole veel süütelukku ära vahetanud, aga probleemi veast sain aru niimoodi, et logistasin võtit süüteaugus ning mõne hetke pärast lõi makk särama.
Sellepeale tahaksin muidugi küsida kuskohast saaks uue süüteluku aga küll ma selle ka üles leian.
Aitäh kõigile abi pakkujatele, sest süüteluku mõtte sain ma just siit loetelust.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: probleem makiga
Süüteluku põhi osta poest, maksis vist kuskil 10€.
Viimati muutis J.Aru, 14 Mai 2013, 14:24, muudetud 1 kord kokku.