Kui v6imast akut soovitate passatile 2.0 103 kw tdi-le ?
Praegune on n6rgaks j22nud ja -3 kraadiga t6mbab tyhjaks 2ra aga kui täkuga särtsu annan siis l2heb nagu kellav2rk ja t66tab ilusti .
Lihtsalt kui terve p2ev seisab t6mbab miinusega aku tyhjaks.
Täna käisin just enda omale uut ostmas.
Soovitati kuni 85AH max. ja selle ka võtsin. Käivitusvool oli vist miski 800A ning tegu oli Exide toodanguga. Mida suurem käivitusvool, seda parem on. Kulub marjaks ära suuremate külmadega.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Ennast ootab sama asi lähiajal ees. Praegu migni 2011 a lõpust pärit aku peal. ja täna -9 kraadiga tõmbas ikka hinge kinni ja piiksutas enne kui käima läks.
Viimati muutis anonymous2, 13 Jaan 2014, 20:55, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
Mul 95 AH ja käivitusvool 850A muidugi pool autot pidin ära saagima ja kuna lisasid autol peal palju siis soovitati AGM tüüpi akut.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
Generaatori ühikud muidugi olulised, et süsteem balansis hoida. Selle jaoks ka mõistlik lähtuda tootja soovitustest.
AGM aku alalaetust ei karda ja seetõttu ka ustav asi linnaautos aga kardab hoopis ülelaadimist. Sellepärast on mõistlik (optimaalne) seda kasutada eelkõige auto juures, millel on aku laadimismoodul.