Probleem külmalt käivitumisega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Lihtsalt küsin. Kuidas te sellise külmaga moto piisavalt soojaks saate? Või teete reguleeringu poolsooja mootoriga?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Poolsoojaga, sest seda reguleeringut tehes on x ja y telg. Üks neist on süüte ajastus ja teine kütusetemperatuur. Kütuse soojendes läheb graafik lihtsalt süüteajastuselt hilisemaks.100avant kirjutas:Lihtsalt küsin. Kuidas te sellise külmaga moto piisavalt soojaks saate? Või teete reguleeringu poolsooja mootoriga?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Esimesel korral, kui EiX-iga pritsenurga näite uurisime, oli aeg limiteeritud ja jõudsime temp.-i sinna 78C (kütus oli vist 90C) juurde sõita. Kuid saime vähemalt üldjoontes teada, et nurk hiline ja saime edasi mõelda.100avant kirjutas:Lihtsalt küsin. Kuidas te sellise külmaga moto piisavalt soojaks saate? Või teete reguleeringu poolsooja mootoriga?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Et siis põhimõtteliselt poolsoojalt reguleerid samamoodi sinna rohelise joone lähedusse?golfi_vend kirjutas:Poolsoojaga, sest seda reguleeringut tehes on x ja y telg. Üks neist on süüte ajastus ja teine kütusetemperatuur. Kütuse soojendes läheb graafik lihtsalt süüteajastuselt hilisemaks.100avant kirjutas:Lihtsalt küsin. Kuidas te sellise külmaga moto piisavalt soojaks saate? Või teete reguleeringu poolsooja mootoriga?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Teema kokkulepitud ja päris hea oleks järgmine hommik kohe käivitumist võrreldagolfi_vend kirjutas: Aku suri ära külma auto peal.Toon kohe tuppa sooja.

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8016
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Probleem külmalt käivitumisega

Nagu näha siis temperatuuri tõustes see langus väga järsk pole, seega pole hullu.
Mina ise olen tavaliselt pannud pigem sinise ja rohelise keskele.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
No mul oli sellise graafiku järgi (kütus siis 90C) timing mingi 20 vaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Selge. Siis vaatan enda oma ka uuesti üle... Siiamaani asi jäänud selle taha, et ei lähe naljalt soojaks ju.golfi_vend kirjutas:
Nagu näha siis temperatuuri tõustes see langus väga järsk pole, seega pole hullu.
Mina ise olen tavaliselt pannud pigem sinise ja rohelise keskele.

Enda masinal praegu sinise joone kohal.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Mul sai umbestäpselt sinna,nagu sel graafikul. Kuid alla -25c annab tunda juba starter st siis on käima minek loterii. Starter annab tunda tegelt juba ka kuumkäivitusel(see nn softi parandus veel tegemata), seega ilmselt vaja uus starter osta(ise neid põlve peal vist taastada ei anna korralikult?). Siinkohal küsiks,mis firma omad oleks kasutuskõlblikud....ei taha väga odavat ning samas ei taha ka ulme kallist boschi vms.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Mis sul seal starteril siis tunda annab? Ise ma tellisin just Boschi jupid sinnacopilot kirjutas:Mul sai umbestäpselt sinna,nagu sel graafikul. Kuid alla -25c annab tunda juba starter st siis on käima minek loterii. Starter annab tunda tegelt juba ka kuumkäivitusel(see nn softi parandus veel tegemata), seega ilmselt vaja uus starter osta(ise neid põlve peal vist taastada ei anna korralikult?). Siinkohal küsiks,mis firma omad oleks kasutuskõlblikud....ei taha väga odavat ning samas ei taha ka ulme kallist boschi vms.

-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Endal otseselt tunda ei anna, aga lahti võttes-määrides selgus et harjad väga lühikeseks kulunud+ nende kontaktpind sooneline.
Soojalt ka pika vinnaga.
Soojalt ka pika vinnaga.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem külmalt käivitumisega
No et ei jõua vedada. Aku uus pmt,pinged akul tibin tobin. Kuid lugedes ühte huvilise auto teemat,siis tekkis küsimus,et kuskil peaks ka olema kere ja moto vaheline massijuhe et vb see jama,sest vahest on nii, et nagu aku oleks jumala kellu st veab paar korda vaevaliselt ringi ning siis hakkab klõbistama ja armatuuris tuled vilguvad nagu juudijõulupuu. Aku ja stareri vaheline juhe ja klemmid ok. Et nüüd siin paari teemat lugedes on silma jäänud ka moto ja kere vaheline juhe. Starter nõrk niikuinii,kuid see et paneb tuled vilkuma nagu aku oleke juma kellu.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem külmalt käivitumisega
Oskab keegi ehk kommenteerida DELCO REMY starterit?
Diesel Power KEEPS ME GOING