Probleem külmalt käivitumisega

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Lihtsalt küsin. Kuidas te sellise külmaga moto piisavalt soojaks saate? Või teete reguleeringu poolsooja mootoriga?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas R36 »

100avant kirjutas:Lihtsalt küsin. Kuidas te sellise külmaga moto piisavalt soojaks saate? Või teete reguleeringu poolsooja mootoriga?
Poolsoojaga, sest seda reguleeringut tehes on x ja y telg. Üks neist on süüte ajastus ja teine kütusetemperatuur. Kütuse soojendes läheb graafik lihtsalt süüteajastuselt hilisemaks.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

100avant kirjutas:Lihtsalt küsin. Kuidas te sellise külmaga moto piisavalt soojaks saate? Või teete reguleeringu poolsooja mootoriga?
Esimesel korral, kui EiX-iga pritsenurga näite uurisime, oli aeg limiteeritud ja jõudsime temp.-i sinna 78C (kütus oli vist 90C) juurde sõita. Kuid saime vähemalt üldjoontes teada, et nurk hiline ja saime edasi mõelda.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas 100avant »

golfi_vend kirjutas:
100avant kirjutas:Lihtsalt küsin. Kuidas te sellise külmaga moto piisavalt soojaks saate? Või teete reguleeringu poolsooja mootoriga?
Poolsoojaga, sest seda reguleeringut tehes on x ja y telg. Üks neist on süüte ajastus ja teine kütusetemperatuur. Kütuse soojendes läheb graafik lihtsalt süüteajastuselt hilisemaks.
Et siis põhimõtteliselt poolsoojalt reguleerid samamoodi sinna rohelise joone lähedusse?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

golfi_vend kirjutas: Aku suri ära külma auto peal. :) Toon kohe tuppa sooja.
Teema kokkulepitud ja päris hea oleks järgmine hommik kohe käivitumist võrrelda 8)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8016
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas R36 »

Pilt

Nagu näha siis temperatuuri tõustes see langus väga järsk pole, seega pole hullu.
Mina ise olen tavaliselt pannud pigem sinise ja rohelise keskele.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

No mul oli sellise graafiku järgi (kütus siis 90C) timing mingi 20 vaid.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas 100avant »

golfi_vend kirjutas:
Nagu näha siis temperatuuri tõustes see langus väga järsk pole, seega pole hullu.
Mina ise olen tavaliselt pannud pigem sinise ja rohelise keskele.
Selge. Siis vaatan enda oma ka uuesti üle... Siiamaani asi jäänud selle taha, et ei lähe naljalt soojaks ju. :twisted:
Enda masinal praegu sinise joone kohal.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Mul sai umbestäpselt sinna,nagu sel graafikul. Kuid alla -25c annab tunda juba starter st siis on käima minek loterii. Starter annab tunda tegelt juba ka kuumkäivitusel(see nn softi parandus veel tegemata), seega ilmselt vaja uus starter osta(ise neid põlve peal vist taastada ei anna korralikult?). Siinkohal küsiks,mis firma omad oleks kasutuskõlblikud....ei taha väga odavat ning samas ei taha ka ulme kallist boschi vms.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

copilot kirjutas:Mul sai umbestäpselt sinna,nagu sel graafikul. Kuid alla -25c annab tunda juba starter st siis on käima minek loterii. Starter annab tunda tegelt juba ka kuumkäivitusel(see nn softi parandus veel tegemata), seega ilmselt vaja uus starter osta(ise neid põlve peal vist taastada ei anna korralikult?). Siinkohal küsiks,mis firma omad oleks kasutuskõlblikud....ei taha väga odavat ning samas ei taha ka ulme kallist boschi vms.
Mis sul seal starteril siis tunda annab? Ise ma tellisin just Boschi jupid sinna :roll:

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Endal otseselt tunda ei anna, aga lahti võttes-määrides selgus et harjad väga lühikeseks kulunud+ nende kontaktpind sooneline.
Soojalt ka pika vinnaga.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

No et ei jõua vedada. Aku uus pmt,pinged akul tibin tobin. Kuid lugedes ühte huvilise auto teemat,siis tekkis küsimus,et kuskil peaks ka olema kere ja moto vaheline massijuhe et vb see jama,sest vahest on nii, et nagu aku oleks jumala kellu st veab paar korda vaevaliselt ringi ning siis hakkab klõbistama ja armatuuris tuled vilguvad nagu juudijõulupuu. Aku ja stareri vaheline juhe ja klemmid ok. Et nüüd siin paari teemat lugedes on silma jäänud ka moto ja kere vaheline juhe. Starter nõrk niikuinii,kuid see et paneb tuled vilkuma nagu aku oleke juma kellu.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem külmalt käivitumisega

Lugemata postitus Postitas copilot »

Oskab keegi ehk kommenteerida DELCO REMY starterit?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”